החלטתי שלכבוד הסתיו אני אגע בכל חידוש ויציאה סתוויות בכל תחום אופנתי וחשוב. ומה יותר חשוב להתחלה מאשר בגדים-

 

החצב הפורח של H&M

 

כמו החצבים, כך גם קולקציית הסתיו של המותג H&M מהווה סמן ימני כדי לחזות ולדעת מה יהיו הטרנדים שנלבש העונה.

 

לחנויות הושקה קולקציית STUDIO לעונה הבאה.

 

אז תרשמו :

העונה הבאה הולכת להיות רומנטית ועם הרבה פולקלור.

כתפיים רחבות עם מותן צרה במעילים ובג'קטים. גזרה שמזכירה שעון חול.

וזה לצד שמלות עם שרוולים ארוכים שזורמות על הגוף.

הדפסים וריקמות, היות והמותג שוודי תמצאו מוטיבים מהפולקלור השוודי כמו חתול הבר או שמלות עם הדפס הלייקס.

חולצות לבנות - הן מבחינת מאסט ורצוי עם שרוולים מוגזמים.

מכנסים - בגזרות גבוהות עם המון המון בד

ניגודי בדים - זה הכי נכון, צמר עם קטיפה או עם משי שקוף וכדומה

צבעים - שחור אדום לבן כחול ונייטרלי.

ואקססוריז - שרשראות כסופות עם או בלי תליונים, מגפי בוקרים והרבה צעיפי משי.

 

שיהיה לנו סתיו נעים,

 

 

 

 

ג'ינס אומנם הוא בגד אבל בעיניי בסתיו הוא קטגוריה בפני עצמו. הרי איזה בגד יותר מתאים לסתיו מאשר ג'ינס? ג'ינס נשאר ג'ינס. פשוט ונכון. נכון בסתיו הקודם וגם בסתיו הקרוב -

 

ג'ינס לכל אירוע

 

איך שנהיה קצת קריר ועוברים למכנסיים ארוכים אני מיד ניגשת למדף הג'ינסים בארון. אני מחכה לימים שקוד לבוש בחתונות ובאירועים חגיגיים יהיה ג'ינס, ואני מסודרת.

כי לשאר האירועים, מסעדות, פגישות וכ"ו לעולם תמצאו אותי רק עם ג'ינס.

אחד המותגים שאהובים עלי ויושבים פיצוץ הוא "ליי קופר". העונה כל הבדים של הג'ינסים הם של המותג "קנדיאני" שנחשב למוביל בתחומו בעולם. הג'ינסים ברובם עברו שטיפות, עם ובלי קרעים וגם כשיש קרע הוא מאד סולידי עם בטנה פנימית שלא ניראה בנות 16 בתחפושת. גזרת מותן גבוהה, גזרת 5 כיסים קלסית, וגזרה עם כיסים בצדדים, סקיני, בוי פרנד, והכי טרנדי מכנסי "פיל" מתרחבות למטה. ולכל הטוב הזה ישנה הקולקציה המשלימה עם חולצות סריגים, שמלות, מעילים, תיקים ונעלים. שימו לב למעיל ג'ינס באורך עד הברכים, גדול ושיקי, הכי שווה לעבור איתו את כל החורף.

מידות מ32-44

מחירים ;170-350 ש"ח

 

רוק ותכשיטים

 

ישנה מעצבת תכשיטים שאני מחבבת במיוחד, קוראים לה שלומית אופיר והיא יודעת לעצב תכשיטים מתוחכמים במין אלגנטיות ועדינות כובשות לב.

בעברית קוראים לזה- ניקיון בעיצוב.

העונה היא החליטה להשתולל, להתפרע, לחצות גבולות, ולצאת עם קולקצייה בשם "רוק". קולקצייה שמושפעת מהמוסיקה, מהתרבות ומהלייפסטייל של עולם הרוק.  אבל כמה ששלומית לא תגיד רוק, שחור, ניטים, שרשראות, כאסח, לעולם היא נשארת נאמנה לעצמה ולעיצוב הפנימי העדין שלה.

עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות, מתכות בציפוי זהב או כסף, בגימור מט או זוהר, שילוב של רצועות עור אבנים ניטים ופרנזים, והכול ביחד יוצרים קולקציה שלמה ומעניינת המוקדשת לאומני רוק גדולים כמו ג'ימי הנדריקס, מיק ג'אגר, ג'ים מוריסון, והגדול מכולם דיויד בואי. רוקנרול!

 

שינקין 31, שבזי 21 דיזנגוף 175

ובאתר SHLOMITOFIR.CO.IL

 

 

 

 
בקיץ כשהיה חם הייתי אוספת לרוב את השיער בקליפס, הנה הגיע הסתיו והגיע הזמן לפזר. כמה כיף שהשיער מתבדר ברוח.. למתולתלות זה קצת יותר מסובך אז הנה..

 

התקווה למתולתלות

 

אני מתולתלת! אני אומרת זאת בגאווה אך אם להתוודות, אישית אני לא ממש עפה על תלתלים. האמת טרם נפגשתי במתולתלת מלידה שתגיד שהיא מעדיפה תלתלים על חלק, גולש, מבריק, מסודר וסקסי. נכון שהמתולתלות מהמירוץ למיליון שמו את הנושא בפרונט ועליהן זה נראה נהדר.. אבל אני חושדת שגם הן עם כל יוהרת התלתלים בטוח חטאו אי שם בעברן הלא ארוך במחליק ופן.

כי שיער מתולתל הוא שיער קש, הוא בלי ברק, כל בקר הפתעה כי הוא נראה אחרת, ואין הרבה מה לעשות. אוי לך אם שכחת לשים תכשירים הכרחיים, כמו קרם, שמן לשיער, מסכה, קרם לחות וכל תכשיר חדש במדף המתולתלות. את הכול ניסיתי ועדיין קמה כל בוקר עם תקווה שהשיער שלי קם על הצד הטוב שלו.

אז אם גם אתן באותה סירה, דעו לכן לא עוד.

מוצר חדש למתולתלות בשם ENVY משנה את התמונה. בעצם המוצר הוא לכל סוגי השיער אבל הדגש הוא על תלתלים ולי בא להדגיש אותו במיוחד.

זוהי סדרת מוצרים לשיער מלונדון שפעם ראשונה בחיים גרמה לי להרגיש בשינוי, ובשינוי משמעותי ומשמח לב מתולתלת. הסדרה גם מטפחת וגם מגנה מנזקי טיפולים כימיים כמו החלקה. שימו לב כי ממליצים בפעם הראשונה להגיע למספרה לטיפול ראשוני וכך גם אני עשיתי, אבל להמשך תחזוק הערכה מיועדת לשימוש ביתי וזה מצא חן בעיניי.

בערכה:

התכשיר הטיפולי ENVY DUAL FIX 12 המכיל חלבוני משי וחומצות אמינו קרטין. 10 דקות והופ לחפיפה.

שמפו הוא המוצר השני, נטול פורבן ומתוגבר בקרטין ובחלבוני המשי,

והמוצר השלישי המרכך כמובן. זהו מרכך מתיר קשרים שמותיר את השיער רך עדין ועם ברק.

חלומה של כל מתולתלת.

 

ניתן לרכוש ערכה לשימוש ביתי באתר החברה

ב-299 ש"ח. בעיניי לגמרי שווה את המחיר.

WWW.ENVYPRO.CO.IL