H&M Home

נגמרה הבלעדיות של "המותג השוודי ההוא" על עיצוב הבית בתקציבים שפויים. "H&M Home" מציגה קולקציה שבא לבכות. הרמוניה מושלמת, שזה בדיוק מה שהייתם רוצים לבית שלכם. שיראה כמו בז'ורנלים.

זה קורה עכשיו, כאן ונגיש תקציבית.

המצעים, כיסויי הכריות, השטיחונים, השטיחים, הסלים העשויים קש באין ספור גדלים, כל אביזרי הקישוט והנוי מנרות פמוטים עד צלחות כוסות ומה לא.

בהצבעוניות שמשדרת שלווה ורוגע, צבעי ורוד מאובק, ירוק מעושן, הרבה כחול ולבן, שחור ולבן, גוון על גוון בשינויי ניואנסים, אפור וכחול רגועים.

תמצאו שם הכול לחדרי השינה, לחדרי הילדים, לחדרי האמבטיה ולמטבח.

אני הולכת להתחדש ובגדול

 

 בקרוב בקניון עזריאלי החדש H&M Home

 

 

לשחות עם הגדולים

איך "קסטרו" מצליחים כל פעם להפתיע ולרגש מחדש? החברה השיקה את קולקציית בגדי הים בבריכה שחייה פנימית באחד ממגדלי היוקרה במתחם U. בג'קוזי הושיבו את הבנים, או יותר נכון לומר את הקוביות שבבטן עם בגדי ים מעוצבים וצבעוניים. ואילו הבנות, הן היו בבריכה הגדולה, שדפנותיה עוצבו מזכוכית שקופה, מה שאיפשר לנו לראות את בגדי הים בסוג של תלת מימד.

גאוני.

ובגדי הים? חלק נכבד מהקולקציה עוצבה עבור בנות העשרה, חתיכות חטובות ובלי גרם שומן מיותר. צבעוניות פסטלית של צהוב, וורד, כחול מלחים, וגם ירוק זית, עם הדפסים וחלקים.

ועם זאת, תנו לומר מילה טובה על בגדי הים השלמים שדגם אחד במיוחד, זה עם הדפס פסים ובגזרה מושלמת, נותן את האילוזיה של רזה גבוהה וחטובה. נשאר רק להיות בלונדינית ואני מושלמת.

ותודה לגדעון אוברזון המוכשר בטירוף שעיצב עבורנו את כל היופי הזה.

להשיג ברשת חניות "קסטרו"

 

 

תיקים ונעלים בהשראת הסוכריות

אורי להבי, הבן של דניאלה להבי ז"ל, מעיד שהיא הכי אהבה סוכריות, ודווקא את הצבעוניות. בכל פעם שעמדה בפני קולקציה חדשה, הרגישה כמו בבית של עמי ותמי מלא בסוכריות, מיגוון אין סופי של אפשרויות וצבעים, וכולם מתוקים.

זו גם ההשראה לקולקציה הנוכחית של המותג DL, לאביב קיץ.

חוזקו של המותג בעבר היה בעיקר בתיקים. לא הייתה מורה או פסיכולוגית שמחשיבה את עצמה, שלא היה לה "תיק של דניאלה". היום קולקציית הנעלים הפכה לשוות ערך לתיקים, העיצובים צעירים ונגישים למנעד רחב יותר של קהלים. ואם לא ידעתן אז "בלומינגדיילס" שהיא חנות הבוטיקים הכי שווה ונחשבת בניו-יורק, בחרה כמה זוגות לקולקציה שלה.

העורות מיובאים מאיטליה מהמפעלים המובילים בתחום, והשימוש שעושים המעצבים בעורות חושף בפנינו אין ספור אפשרויות עיצוב כמו תיק עור מכווץ כמו סוכריה, תיקים מחוררים, ארוגים, קלועים וקרושה.

והצבעים - כמו של סוכריות, בעיקר צבעי הוורוד והצהוב, עם שילובים של שחור ולבן.

שימו לב לארנקים שהופכים קטנים רק לנייד ולמפתח, עם רצועות כתף הניתנות להפרדה.

להשיג ברשת חנויות המותג "דניאלה להבי" DL

 

 

על מוזאון למשקפים שמעתם?

אם לא ידעתם יש במתחם שרונה בתוך חנות "אופטיקנה", בקומה התחתונה מוזיאון למשקפים שעוקב אחר התפתחות המוצר מאז שמישהו לא ראה טוב והחליט לפתור לעצמו את הבעיה והמציא את המשקפים. מאד ממליצה מרתק.

ואם באופטיקנה עסקינן, המותג רק מתפתח כל הזמן. מעבר למותגים הבינלאומיים שיש ברשת כמו שאנל, ארמני, פראדה, מיו מיו, מארק גייקובס ואחרים, הרשת מתרחבת ומגדילה את מנעד המותגים עם בלעדיות על משקפי השמש והראייה של נייקי, ועם המותגים מקס מארה וטומי הילפיגר. וזאת מעבר למותגי הבית שלהם כמו סבן וKoya.

4 הטרנדים חזקים לקיץ במשקפי השמש:

לוק אוברסייז, שזה אומר גדול עד גדול מאד, צבע הוורד שמפניה (בלי קשר לשרה), משקפים עגולים זה ממש חזק העונה, ושימוש בחוטי המתכת ורצוי שיהיו כפולים. מצאתם משקפים עם אחד המרכיבים - אתם מעודכנים צאו לעולם.

להשיג ברשת חנויות אירוקה

 

 

להרים את הפנים בלי בוטוקס

מכירות את ההרגשה כשמסתכלים במראה מקרוב ורואים את כל הפגמים?? מנסים להרים ולמתוח כמו לדמיין איך זה היה נראה לו עשיתי בוטוקס?

מותג האיפור "מיילבין ניו יורק" משיק בימים אלה סטיק לפיסול הפנים וקל לשימוש, אשר יוצר אשליה של הרמה, ופנים צרות ומאורכות יותר.

הסטיק מורכב משני גוונים של צבע העור, הכהה להצללה והגוון הבהיר להארה, ביחד יוצרים את האשלייה של פנים מורמות וצרות.

אופן השימוש הוא: על המייק אפ המשמש בסיס ליצירה, הניחי את הגוון הכהה באזורים השקועים ואת הגוון הבהיר באזורים הגבוהים בדגש על עצמות הלחיים וגשר האף. ואז טשטשי למראה אחיד

מגיע ב-3 גוונים: בהיר, מדיום וכהה.

מחיר 35 ש"ח

קבלו את אנדריאנה לימה הפרזנטורית של המותג במסיבת האוסקר של המגזין ווניטי פייר

 

להשיג ברשת הסופר-פארם, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפורמיות הנבחרות.