כולם יודעים שצריך להשקיע בזוגיות שנשחקת במהלך השנים, במיוחד כשיש ברקע ארבעה ילדים, מטלות ועבודה ולפעמים בקושי מספיקים לדבר האחד עם השנייה. לכן כשמצאתי גרופון שהציע עיסוי זוגי במלון בנתניה חשבתי שזו תהיה הזדמנות מצוינת לבילוי איכותי עם החצי השני. למה לחכות לתאריך מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין כדי לברוח קצת מהמציאות? לפעמים יש מבצעים ששווה לנצל בדיוק מהסיבה שזו פעילות שבדרך כלל הייתם בוחרים להשאיר לסוף רשימת ההוצאות ואיכשהו תמיד הסופר מנצח במשוואה הזו. אז לאחר שקיבלתי את ההחלטה העקרונית להעניק לעצמנו זמן איכות מפנק נשארה רק המטלה של לקבוע את התאריך, דבר שהתגלה כמכשול קשה במיוחד. לאף אחד מאיתנו אין יותר מדי זמן פנוי שהרי תמיד יש עניינים דחופים, התחייבויות משפחתיות, מבצע צבאי שטרף את כל הקלפים ועוד. אבל לאחר שני ביטולים בסופו של דבר יצאנו ביום שישי גשום לעבר מלון העונות בנתניה שממוקם על שפת החוף.

כאשר הזמנתי את העיסוי דימיינתי יום של שמש חורפי כאשר לאחר העיסוי נוכל לרדת לטיול רומנטי על החוף אבל דווקא היום החורפי והגשום הפך את העיסוי לחוויה עוד יותר מפנקת ומהנה.

יש משהו בבתי מלון, אפילו בבתי מלון קטנים כמו מלון העונות שישר משרים עליך חוויה של חופשה מיד כשרגלך עוברת את סף המלון. העיסוי הזוגי נערך באחד מחדרי המלון הממוקם בקומות העליונות כך שנשקף מהחלון נוף של ים סוער. רומנטי כבר אמרתי?

נכנסנו אל החדר והתארגנו ומכאן ציפתה לנו שעה של התרגעות כאשר כל שריר זכה לטיפול יסודי וברקע מתנגנת לה מוסיקה מרגיעה. מדי פעם שמענו קולות של רעמים מבחוץ והדבר הפך את הזמן בחדר החמים לקסום הרבה יותר. כך שבסופו של הדבר האכזבה על כך שהבילוי הזוגי נפל על יום חורפי במיוחד הפכה לשמחה על הגשם והים הסוער שנשקפו מהחדר במלון. חבל רק שבסופו של דבר לא נשארנו לסופשבוע זוגי ולאחר כוס קפה ושיחה ערה על כל מיני דברים שלא כללו ילדים ומטלות יומיוומיות נאלצנו לשוב לשגרת החיים. אבל היתרון של יום שישי הוא שעדין יש את כל סוף השבוע לנוח, כך שזמן האיכות במלון והעיסוי המפנק פשוט שדרגו לנו את השבת והכניסו אותנו ליוםפ שישי בתחושה נעימה במיוחד כשהגוף וגם הנשמה רגועים ונינוחים.

בשורה התחתונה כמו שאומרים לנו בפרסומת צריך ? "לפנק, לפנק, לפנק!" לא לשכוח את היחד, לא לקבל את הבן זוג כמובן מאיליו, לזכור להסתכל לו בעיניים מדי פעם ולשמוח שיש לכם האחד את השנייה. וכמובן לזכור להקציב זמן איכות שיהיה מוקדש רק לכם. ברקים ורעמים ברקע יכולים רק לעזור!