עד לפני שנה, היה לוקח לי ים של זמן להתעורר (ואני בכלל לא מדברת על לקום פיזית מהמיטה) עוד מילדות... אבא היה מתחנן שלא אאחר לבי"ס, כל 5 דקות היה מגיע לחדר, עם נס קפה כמו שאוהבת, רק שאקום כבר.

 

לישון היה אחד הדברים שאהבתי מאוד ויכולתי לעשות (או לא לעשות) ממש כל היום....

היום, אני ישנה מקסימום 4 שעות ברצף בלילה, ומזנקת ברגע ששומעת אותו מצייץ מהחדר שלו. החיוך הזה בבוקר, אין לתאר.... לא משנה אם לא ישנתי טוב או שהעיר אותי ממש מוקדם, אני קמה כמו נמרה. הסיבה האהובה עלי למחסור בשעות שינה זה הבייבי שלי!

 

שעות השינה שעליהן אני מוותרת הן המינימום שאני מוכנה לוותר בשבילו.בסופו של דבר,הוא מחזיר לי הרבה יותר מזה..כל חיוך שלו,גורם לי לחייך,כל צעד חדש מרגש אותי, כל גלידה שמטנפת לו את הבגדים גורמת לי לצחוק ולא להתעצבן. בן אדם אחר,אבל רק שהוא לידי.

 

אני יודעת שזו תכונה אופיינית של אמהות ובעיקר אמהות צעירות,אבל באמת שהילד הזה מסב לי כל כך הרבה אושר שלא בא לי שיחלוף לעולם.

 

מהשנייה שראיתי את האושר הזה, לא רציתי לשכוח שום רגע,מעין צורך כזה לשמור

הכל,למסגר,לתעד. כל תנוחה כל חיוך כל דבר שעושה תועד במצלמה של הסלולרי. הפסקתי לספור כמה פעמים כבר הורדתי הכל מהטלפון למחשב ומחקתי, בשביל לפנות מקום לחוויות חדשות.זה לעולם לא נגמר.

 

בין כל היסטריית הצילום וכמובן הטכנולוגיה גיליתי אפליקציה שבעזרתה אפשר בקלות, בלי שום ידע בעריכה, ליצור סרטונים מקסימים של הבייבי שלנו והכל מתמונות וסרטונים שקיימים כבר בסלולרי.

 

מדובר באפליקצייה שנקראת מג'יסטו שבשיתוף פעולה עם פמפרס עדכנו ערכת נושא מקסימה המתאימה לתמונות הילדים,שירים רלוונטים ואפקטים מקסימים. ככה,אני מעדכנת את התמונות שאני רוצה לערוך וכל היתר כבר מתעדכן באופן אוטומטי.פשוט מאוד והכי חשוב,חינם.

 

אני משתמשת די הרבה באפליקצייה, הנה, זו דוגמא אחת:

http://www.magisto.com/album/video/ISA8RFdfQ1cxKngEDmEwCXt6?source=facebook

אם גם את מעוניינת לערוך סרטונים באפליקציית מג'יסטו, כל הפרטים בלינק הבא:

http://bit.ly/PampersMagisto