1.  מעיל כמו שתמיד רציתי שצריך

השלג והגשם הגיעו השנה בשמחה ובכיף, על זה אני לא מתלוננת. בכל שנה אני מבטיחה לעצמי שאמצא מעיל אחד מצוין, טוב ואיכותי, לא זול (מן הסתם) שידאג לי גם כשאחליט שיש לי אומץ לבדוק את השלג בירושלים. עד היום אני משנוררת מחברה, אבל לאחרונה מצאתי מעיל דק, קליל ומחמם, שנוח לי גם במסעות השופינג וגם עומד בכבוד במזג האויר הקר. מה שאהבתי במיוחד שהמעיל מכיל שני חלקים שניתנים להפרדה ולכן הוא מתאים לכל סוגי מזג אוויר בחורף. שני החלקים מתחברים ברוכסן מיוחד והופכים למעיל אחד וכשמורידים את החלק הפנימי הוא הופך למעיל מגן רוח.    

 

 SNOW TRICLIMATE של THE NORTH FACE

 

2. קפה טוב גם בבית

אמא שלי תמיד אומרת שקפה טוב שותים בבית. היא אף פעם לא הבינה את העניין של ללכת לבית קפה ולהזמין משהו שכבר יש בבית. עם כל הכבוד לאמא, לדעתי, אם אין לך מכונה טובה עם מקציף איכותי - שום נס לא באמת משתווה לדבר האמיתי. תכלס, מעבר למכונת קפה רצינית, צריך לבחור את הקפסולות הנכונות . בשוק יש לא מעט קפסולות, במגוון טעמים ומחירים, השאלה מה טיבם וטעמם.

 

החורף הזה השתדרגתי: בבית הקפה הקבוע שלי גיליתי קפסולות חדשות שגרמו לי לנטוש את הקפסולות שהשתמשתי בהן שנים. אמנם לקפסולות האלו אין פרזנטור חתיך ומסוקס מחו"ל, אבל הטעם קנה אותי לגמרי.לא נותנת לכם המלצות לטעם – כולן משובחות וגם כי גיליתי שלכל אורח שמגיע אליי הביתה יש טעם אחר – וכבר הבנתי שעל טעם וריח וגו'.

קפסולות של קפה ג'ו

 

3. נעליים נוחות

נכון שבחורף אפשר להוריד את מינון הביקורים אצל הפדיקוריסטית עד פסח? אז הבנתי בעצם שאת כל הכסף שחסכתי בחורף אני יכולה להשקיע בנעליים, לא ככה? תופתעו אולי, אבל אני טיפוס של סניקרס, ואת אלה צמצאתי בכל כך הרבה צבעים והדפסים, ומקושקשות ומנומרות – שהחלטתי לקחת כמה – שיהוי לי גם לאביב.

 

נעליי פלטפורמה מתוך קולקציית הולידיי של המותג VANS. 

4.  כרבולית מנחמת

עם בן/בת זוג או לא, כרבולית בסלון היא פריט מאסט, החל כבר מהסתיו. נכון שכל שמיכת טלויזיה היא אחלה, אבל כרבולית היא סמל סטטוס הכרחי, בעיניי, שגם נותן מראה שיקי קצת לסלון. אף פעם לא היתה לי אחת נורמלית, ובלי להגזים, תמיד רציתי. בחיי. אז שלשום נפטרתי מהשמיכה הישנה וקניתי כרבולית הורסת. מוזמנים אליי!

 

שמיכת פודל בוורדינון,(צילום שירה רז)

 

5.  איליינר בדיוק בשבילי

החורף הוא ה-עונה לאיפור. בקיץ הרי הכל נמרח לנו אחרי שתי שניות, ובחורף – הו, החגיגה בעיצומה. רק לפני שנתיים למדתי, אל תצחקו עכשיו, למרוח אייליינר כמו שצריך. אני עדיין לא סופר-מקצועית בנושא, אבל הרשיתי לעצמי לנסות כמעט כל סוג שקיים עד שהגעתי, לפני חודש, לאייליינר שאיתו כנראה אשאר לעד. זו סיבה לשמחה, ומי שלא מבינ/ה את השמחה הזו - אני המומה, מזועזעת ובעיקר מלאה ברחמים.

אייליינר טוש מאסטר פרייסז של מייבלין ניו יורק 

 

6. טיפוח העור

אין אחת שאני מכירה שהעור שלה לא יבש בחורף. הידיים, עור הפנים, הכל יבש יבש יבש. עברתי עם השנים מאות קרמים, לדעתי, והחורף הזה מצאתי שניים מצוינים שהחזירו לי את האמות ובעיקר את התקווה שגם בחורף אפשר לשרוד. 

קרם חורף של כריסטינה עם מקדם הגנה (צילום שלומי ארביב)

 

קרם רגליים טיפולי של המותג CLEARANCE (מצאתי אצל הקוסמטיקאית)

 

עוד חודש, תזכרו, אנחנו נתחיל לבכות על כמה שחם וכמה שאנחנו מתגעגעות לחורף. נצלו אותו כל עוד הוא פה!!!