הסמיכות בין שני האירועים (אמנם מס? חודשים, אבל זו עדיין סמיכות כשמדובר בארוע כזה), הדמיון המחריד-להפליא בין שני המקרים, המיקום הגיאוגרפי - המקרה שלי קרה בשדות הגובלים בין רעננה לבצרה - שם התגורר בזמן הפשע, עובדת היותו קר רוח וכמובן - היותו מאומן לתקיפה.

 

במשך שבועות ספורים לא ישנתי, בכיתי הרבה, וקפצתי מכל טלפון ממס? חסוי - אולי אלו חוקרי המשטרה שמעדכנים אותי כי אכן זה הוא.

 

ובמשך שבועות ספורים קיוויתי. קיוויתי שזה הוא כדי לשים את הפרק הזה מאחורי. קיוויתי שזה הוא כדי לחזק את ה?קייס? של אותה בחורה שאינני מכירה כלל, אבל הרגשתי מאוד קרובה אליה בתקופה ההיא. קיוויתי שזה הוא כדי שיגזר עליו העונש המקסימלי.

 

ובזמן הזה, לא יכולתי שלא להיגעל.

מהתגובות שטענו כי הוא מאורס לבחורה יפה ואין זה הגיוני בעליל שירצה משהו ממישהי אחרת. כי הרי זה קשור אחד בשני.

מההתנהלות של ארוסתו - שלא ברור לי אם היא עיוורת, אווילה או כנראה מפחדת ממנו ולכן תמכה בו ונשארה לצידו.

 

ובעיקר ממנו. שבהתחלה הכחיש - למרות שאמר למאבטח שהציל את הבחורה כי זו חברה שלו (כי אז ברור שמותר לו להכות אותה ולכפות את עצמו עליה). אח?כ לא זכר והמציא איזה בלקאאוט - למרות שניסה להימלט מהמקום ולהסתתר. ולבסוף, השתמש בסיפור העצוב מילדותו כדי לתרץ את מעשיו וליצור אמפתיה בקרב הציבור. איכס.

 

ולזה התווספו כעס עצום וסלידה. כלפי כל אלו שהתעקשו להגדיר אותו כנורמטיבי, ?מלח הארץ?. ולא הצליחו להבין איך זה יכול להיות שאדם כזה הופך לחיית אדם.

אז זהו שלא. הוא לא הפך לשום דבר! הוא פרא אדם (ואפילו התאמן להיות אחד כזה), מפונק (שמאשים נסיבות ושיכרות) וחצוף שלא התחרט מעולם על מה שעשה, וכעת בראיון מעז לעשות פרצופי תם כשנשאל על כך. 

 

אני לא מצליחה להבין איך אפשר להגדיר אותו כאדם מן היישוב שפורץ לו במפתיע צד חייתי. איך זה לא ברור שהוא עושה הצגה מול המצלמה כשהוא מספר שהכל קרס לו ברגע הכי טוב בחיים??? ואיזה נס רפואי שהוא זוכר הכל עכשיו!

 

חלאת האדם הזה אמנם ישב בכלא, אבל הוא היום משוקם - השתחרר אחרי ריצוי שני-שליש מהעונש; בעל משפחה - יש לו אישה וילד; מתראיין לפריים-טיים...והיא?! זה שהוא מודה שהוא הרס לה את החיים, לא משקם אותה בכלל ולא עוזר לה להתגבר על מה שעברה.

 

אני רק יכולה לתאר שאם אני מרגישה ככה, אצלה הרגשות חזקים הרבה יותר. הלכתי להקיא.