נפתח בגילוי נאות: כותבת הטור הזה חולקת עם דיוויד בקהאם אזרחות ודרכון בריטי. לצערה, זה כל מה שהיא חולקת עם בקהאם, שכן איזו גברת עלומת שם בשם ויקטוריה, הספיקה לתפוס את הסטייק העסיסי הזה לפניה, לתבל אותו היטב בעזרת חושיה המפולפלים ולהפוך אותו לעזר כנגדה. בקיצור, ליידיז ענוגות וג'נטלמנים מכובדים, קבלו את דיויד בקהאם. התיון השווה בממלכה וזה מגיע עם תואר אבירות רשמי.

בקהאם (41) אם תרצו, הוא גרסת הבלונדי של הבראוניז של רונאלדו. הוא מסוקס, הוא מגיע עם מבטא, יש לו יותר קוביות מחפיסת שוקולד פרה והוא עושה לנו חשק לעשות גול עצמי, גם אם אין לנו ממש מושג מה זה. כל עוד זה מגיע עטוף בבקהאם, אנחנו מוכנות לעמוד בשער ולחכות.

אחרי שנים של קריירת כדורגל מפוארת במדים של מספר נבחרות, וקריירה מפוארת לא פחות עם מעט יותר בגדים והרבה יותר עור כפרזנטור/דוגמן/ החצי השני של אימפריית הבקהאמים, דיוויד החליט שהוא מחליף את נעלי הפקקים במחבתות וסירים וב-2013 תלה את הנעליים בארון, שלח את המדים לניקוי יבש בפעם האחרונה והכריז: "אני פורש לביתי". כמובן שבמקרה של בקהאם מדובר באחד מעשרות נכסי הנדל"ן שהוא וויקטוריה מתחזקים ברחבי העולם, אבל אפשר בהחלט לומר שהיה מדובר בהכרזה שגרמה אפילו למלכה להזיז לשנייה את שרירי השפתיים הקמוצים שלה במה שנראה כהבעת פליאה. או אולי כדאי לומר זאת כך:  היא הרגישה כאילו בקהאם עשה לה נבדל בלב ובגד במולדת, אחרי שרק שנתיים לפני העניקה לו תואר של אביר.

בואו נודה על האמת. משגשגת ככל שהייתה קריירת הכדורגל של בקהאם, הכוכב האמיתי שלו זרח בעיקר בפילטרים של המצלמות לצד אשתו שתחיה ויקטוריה. השניים היו פאוור קאפל מוביל ולוהט הרבה לפני שזוגות אחרים ידעו בכלל שער זוגי מהו (אנחנו מדברים עליכם בראנג'לינה וג'יי זי וביונסה).

היא טיפחה את קריירת האופנה המשגשגת שלה, הוא טיפח את הגנים הלוהטים שלו, וביחד הם הפכו לאימפריה מטורפת של מיליונים וחיוכי קולגייט, מגובים בגרסת 2.0 משודרגת של ארבעה יורשים לוהטים לא פחות: ברוקלין (18) רומיאו (14) קרוז (12) והנסיכה הקטנה של אבא, הארפר (5).

אם דאגתם שמאז הפרישה דיוויד הפך לבטטת כורסא, הצמיח כרס בירה ויושב בבית עם כפות רגליים מסריחות וסדוקות בזמן שויקטוריה ממשיכה לכבוש את העולם, טעות בידיכם. בעוד ויקטוריה אכן ממשיכה להיות אשת העסקים במשוואה הזוגית, דיוויד אימץ באהבה את תפקיד "עקר הבית", אבל נואש הוא ממש לא. לא פעם סיפר בראיונות כמה הוא נהנה להיות בבית, לבשל עבור המשפחה שלו, לקחת ולהחזיר את הילדים שלו מבתי הספר והחוגים, ולהיות דמות אב נוכחת לחלוטין בחייהם. וכן, זה ממיס בדיוק כמו שזה נשמע ומצטלם. אין מה לעשות, אנחנו אוהבים את התה שלנו עם סוכר והרבה ממנו.

בעוד בקהאם האב, הבעל ורוח הסלפי אוהב את כל ילדיו ללא ספק, מערכת היחסים שלו עם בתו הקטנה הארפר היא לגמרי החומר ממנו עשויות אגדות של דיסני. השניים הם כמו חמאת בוטנים וריבה. הם דבוקים האחד לשנייה באופן מושלם וסכריני כל כך, עד כי נדמה שאין סיכוי שנצליח לנתק את העיניים שלנו מהם.

כי באמת, כמה שחקני כדורגל מסוקסים מרובי קעקועים שגדלו בשכונות קשות יום קשוחות היו מוכנים להיות מתועדים תופרים שמלות לבובות של הבת שלהם או נותנים לה לצבוע להם את הציפורניים ולשחק להם בשיער? ודיוויד? דיוויד עושה זאת עם עיניים מזוגגות שגורמות לנשים ברחבי העולם לערוך מסדר המפקד לביציות שלהן ולדאוג למפית כדי לנגב את הריר שנקווה בזווית הפה שלהן מהמתיקות והאהבה האינסופית. נדמה כי בכל מקום בו תראו את דיוויד והארפר הקטנה, הם תמיד יהיו צמודים האחד לשנייה. בשורות הראשונות בתצוגות האופנה הנחשבות היא תתרפק עליו, בטיולים משפחתיים היא תשב לו על הכתפיים, בדרך לבית הספר הוא ישלב בעדינות את כף היד המסוקסת הגדולה שלו בזו הקטנטנה שלה, והעולם יעצור מלכת רק לשנייה, כדי להפנים עוד רגע מתוק של אהבת אב לבת שלא יודעת גבולות.

דיוויד בקהאם עוזר לבתו הארפר להכין בובה

דיוויד בקהאם עוזר לבתו הארפר להכין בובה

לפעמים לא צריך לחפש בכוח אבירים עם שריונות פלדה מלאי קשקשים וקסדות שיעוטו על דרקונים וישספו את גרונם בדרך להצלת עוד עלמה במצוקה, רק כדי לספק את ליטרת הדם שתספק להם תמונת שער בגיליון אבירי השנה. אם ביונסה יכולה להכריז על עצמה כמלכת העולם, זה לגמרי בסדר מצידנו שדיוויד יופיע על שער הגיליון הבא של "אבות בית לוהטים". איך אמרו חכמים לפנינו? חיה ותן לחיות. נכון, קל הרבה יותר ללעוג לבקהאם ולהגיד שהפך להיות הצל הרכרוכי של אשתו הקשוחה, אבל זה סתם לחפש סקנדל איפה שבעצם יש פסטיבל. אל תהיו פארטי פופרז. הצטרפו למסיבת התה הקרובה בממלכת בקהאם. שמענו שדיוויד אופה עוגה אנגלית בת מלכה.