נכנסתי לנושא הזה קלולס לגמרי, אני מודה. על החיבור בין נשים וגברים הומואים אין מה להתווכח, הוא קיים, הוא חזק והוא פה כדי להישאר, אבל האמת? לא עלתה במוחי אפשרות למשיכה מינית שם, לא בחוויה שלי בכל אופן. תמיד הרגשתי חיבור מידי עם גברים הומואים, אבל אולי הגבולות הברורים שלימדו אותי עליהם כל החיים מנעו ממני לגעת באפשרות שאולי אני מרגישה גם משיכה. כשהייתי קטנה יותר, אני זוכרת חברות שהתלהבו כשראו זוג גברים מתנשקים, אבל תמיד חשבתי שזה בקטע של "להחזיר" ולהראות שגם הן יכולות להתנהג כמו גברים, כשהרבה פעמים ביקשו מהן, מאתנו - להתנשק אחת עם השנייה, בשבילם.

אז טעיתי, יש נשים שזה ממש עושה להן את זה.

אור, 28, מספרת איך זה התחיל. "תמיד הייתה לי סקרנות למיניות לא הטרו-נורמטיבית. וכשאני חושבת על זה - כל הגברים הראשונים שהיה לי איתם קשר מיני קיימו פרקטיקות מיניות ביסקסואליות. מאז כבר הייתי גם עם סטרייטים, אבל בעיקרון אני מעדיפה בהרבה גברים שנמשכים גם לגברים. זה ממקום כזה... אנרכיסטי. גבר עם גבר זה עדיין טאבו חברתי ואני נהנית מאוד לשבור טאבואים כאלו, להיות נוכחת בסיטואציה שבה טאבואים כאלו נשברים. כמו ביסקסואליות - גבר שנהנה גם ממני וגם מעוד גבר. חינכו אותנו שיש הומואים ושיש סטרייטים וזה פשוט לא נכון. עשיתי שלישיות גם עם גברים שמגדירים את עצמם סטרייטים (עם עוד גבר) וגם עם גברים שמגדירים את עצמם הומואים, שבכל זאת הייתה להם אינטרקציה מינית איתי".

אז עניין הטאבו זה מה שמדליק.
"זה גם קטע של הזדהות. אני אוהבת גברים שפתוחים לחוויות שנחשבות נשיות, כמו למצוץ זין או לקבל חדירה."

כי אז הוא יותר מבין את המקום שלך?

"אני לא יודעת אם זה עניין של יותר מבין, אני פשוט מעריכה את הפתיחות לחוויה, וגם נהנית לפעמים להרגיש פחות נשית בעצמי, קצת כמו לזיין גבר עם דילדו, אבל במקום דילדו - גבר אחר, כשאני גם פעילה בסיטואציה, בשלישייה".

ומה עם לצפות בשני גברים יחד, זה גם חלק מהפנטזיה?

"אני נהנית להסתכל. אני לא רואה פורנו ממוסחר כי זאת תעשייה נצלנית, אבל בפעמים שכן יצא לי - פורנו סטרייטי הגעיל וטירגר אותי, ופורנו הומואי הדליק אותי. אז בהחלט נמשכת לסיטואציה גם מרחוק - אבל מעדיפה להיות מעורבת".

אז אחרי משיכה שהייתה לך מתמיד, פתאום מצאת את עצמך בשלישייה - איך זה קרה?

" לא יודעת, זה פשוט זרם.. לא תכננתי. זה היה עם גבר אחד שהגדיר את עצמו הומו ועוד אחד שהגדיר את עצמו סטרייט. היינו במפגש חברתי בדירה, אלכוהול.. את יודעת".

הסקס שונה?

"כן. יותר ליברלי וזורם, לא רק מיסיונרית-פמפום-פמפום-גמירה. היו חדירות הדדיות עם מגוון איברים וצעצועים למגוון חורים, וגם כל מיני דברים מסביב - יותר BDSM, שלישיות, יותר סקס בחוץ, פחות סטרייטי סחי הקיצר. יש סיבה שהאוכלוסייה שעושה הכי הרבה סקס היא גברים ששוכבים עם גברים. יש להם פחות עכבות בנוגע לסקס, לא כי זה מובנה במח שלהם, אלא בגלל הסללה מגדרית. אני חושבת שגברים ששוכבים עם גברים רגילים לקחת סקס כדבר מגניב ולא בהכרח כבד ורב משמעויות".

אולי כי הם לא נפגעים ממנו באותה צורה שנשים יכולות להיפגע, להיות "שרמוטה" זה לא בהכרח דבר רע.

"בדיוק. וגם למרות שיש מלא פורנו הומואי וכללים איך סקס הומואי אמור להתנהל, בדומה לסטרייטי, יש פחות כללים מה לעשות כשאתה הומו ששוכב עם אישה, אז זה אותנטי, אין דרך אחת."

היית עם גבר הומו?

"כמה פעמים (צוחקת), שברון לב אני אומרת לך."

למה, מה היה?

"פעם אחת הייתי נורא מאוהבת והוא זרם איתי, אבל המשיכה העיקרית שלו היא גברים - אז זה היה חסר עתיד. בפעמים האחרות הם כל כך נבהלו מזה שהם נהנים להיות עם אישה שזה נגמר לא יפה."

מפתיע אותי שהם לא מסרבים אוטומטית. לא הפתיע אותך?

"לא. סקס זה סקס. אני בחורה כזו שדברים כאלו קורים לה."

אצל שרון, 23, הפנטזיה היא אחרת – "העובדה שהגבר הומו פחות מדליקה אותי, אני דווקא מעדיפה סטרייטים מוצהרים שמתעסקים האחד עם השני מאשר הומואים. אפילו ניסיתי לשכנע אקסים שלי, שהיו סטרייטים, לזרום עם העניין - אבל הם סרבו – אז לא יצא לי לממש."

האם גם בפורנו זה הז'אנר המועדף עליך?

"לא צופה יותר בפורנו בגלל התעשייה, אבל כשהייתי צופה, אז לגמרי כן."

וזה תמיד היה קיים?

 "לא תמיד הרגשתי את המשיכה הזאת לגברים שאוהבים גברים, פעם המחשבה על זה הגעילה אותי, אבל באיזשהו שלב זה התהפך. סקס הומואי הוא עדיין לא לגמרי מיינסטרים, במיוחד עבור סטרייטים מתנסים, וזה מה שמדליק אותי בזה. יכול להיות שזה עושה לי את זה גם בגלל שאני מבית דתי ובדת זה לחלוטין אסור."

יעל, 42, לעומת זאת, מרגישה בנוכחות המשיכה הזאת מאז שהייתה ילדה.

"כשראיתי את הפוסט שלך בו כתבת שאת מחפשת מרואיינות, ישר חשבתי לעצמי "יו לגמרי!". כשהייתי נערה ראיתי את הסרט "מוריס". זה אחד מהסרטים הראשונים שיו גראנט השתתף בהם, לפי הביוגרפיה של איאן פוסטר - שהיה בעצמו הומוסקסואל. הוא מתאר התאהבות של שני תלמידי אוניברסיטה של לפני 200 שנה, כשעוד היו תולים אנשים על זה. הסצנות היו מאד גרפיות ואני זוכרת שנהניתי לראות את זה. אמא שלי הגיבה ב- "איכס גועל" ואני מאד אהבתי. הייתי ממש ילדה, בת 12 או משהו כזה."

אהבת במובן של זה היה מחרמן?

"הייתי ילדה, אז זה לא מחרמן כמו המובן של זה היום, אבל זה סקרן אותי מאד, והלהיב.
גדלתי במושב ואני זוכרת שהיו לנו מתנדבים, כך שנחשפתי לנשיקות וכאלה, בין גברים. לא אקטים מיניים ממש. זה היה בתקופה שלא החצינו את זה כמו היום, וזה הגניב אותי."

זה משך אותך מינית, רצית לשכב עם גבר הומו?

"כן, גם ברמה כזאת. לא שיצא לי כמובן... לא עם הומו. אני כן זוכרת מקרה אחד שהיה לי עם חבר טוב מהעבודה – כשאני כבר הייתי נשואה עם ילד והוא הומו מוצהר ומוחצן מאד. היינו מאד קרובים, הוא נהג להגיע אלינו הביתה ולשחק עם הבן שלי. הייתה איזו מסיבה שכולנו היינו טיפה שתויים... ובעלי היה שם גם, כן? היינו חברים כולנו. היה איזה קטע שהוא (החבר) אכל עוגת שוקולד ואמרתי שאני מתה לטעום מהעוגה או משהו כזה, ולא רציתי לקחת. אז הוא אמר "בואי תטעמי!" ונתן לי כזאת נשיקה... עם הביס של העוגה. מול בעלי!"

איך בעלך הגיב?

"הוא היה המום לגמרי".

וזה כאילו-בסדר מבחוץ אבל בתכל'ס זה הדליק אותך

"בדיוק! היה בזה משהו קינקי לגמרי אבל חמוד ומצחיק. זה היה הכי הרבה שהיה לי, במפגש פיסי, במובן הזה.. אבל יש לי הרבה חברים שהם גייז וכן, זה מעניין, מסקרן, מדליק. אם היה לי את האפשרות יכול להיות שגם הייתי עושה משהו בנידון."

את נמשכת לאקט עצמו, לפורנו, או פשוט לגברים הומואים?

"כן, יצא לי גם לראות פורנו של הומואים, זה פשוט מדליק אותי. כל מה שקשור בגייז מדליק אותי- גם ברחוב גם בפורנו... אם הם בטעם שלי, כמובן. זה נשאר בגדר פנטזיה כי אם היה קורה משהו בעלי היה נפגע מזה. הסקרנות קיימת ויצא לי אפילו לחוות איזשהו 'כמעט' עם אישה, כך שאני מאד פתוחה לזה בעצמי"

את ביסקסואלית?

"לא. אני לגמרי מעדיפה גברים ונמשכת להרבה מאד גברים – לא משהו שאגיד לבעלי כמובן, למרות שהוא הכיר אותי ככזאת. אבל בתנאים המתאימים אני לא פוסלת ולא מוציאה מחשבון כמעט שום דבר".

את חושבת שסקס עם הומו יהיה שונה מסקס עם סטרייט?

"אני לא יודעת, בראש שלי – אם אני מדמיינת את זה – אני תוהה אם היה עומד לו בכלל, אם הוא ימשך אליי.. כי הוא הרי הומו, אז איך זה יכול להתממש? אם מישהו שנמשך אליי למרות שהוא מגדיר את עצמו כהומו זה יכול להיות מחמיא מאד..."

ראיינתי מישהי שכן חוותה את זה, אז כנראה שזה אפשרי.

"כיף לה!!! כולי קנאה.. אני עם בעלי כבר 23 שנה, מגיל עשרה! אז לצערי באמת רוב הגברים נשארו בגדר פנטזיה בראש שלי... להסתכל על סרטים ולפתח תיאבון מבחוץ - אבל לאכול בבית. הלוואי שהייתי יכולה.