מספר ההורים שבוחרים לקעקע את ציורי ילדיהם על גופם הולך וגדל בשנים האחרונות, לא משנה כמה מכוערים הציורים.

 

 

בין אם בחרתם בקריירת אמנות כשגדלתם ובין אם יש מרחק שנות אור בינכם ובין אמנות, כולנו או לפחות מרביתנו ציירנו במהלך הילדות. אין מה לעשות, דף בריסטול או חוברת בצירוף חבילת טושים או עפרונות צבעוניים מצליחים להלהיב כמעט כל זאטוט, גם אם יש לו אפס כשרון לכך.

 

ובגלל שמרביתנו לא גדלים להיות פיקאסו הבא, ההורים מוצאים את עצמם תקועים עם השרבוטים העקומים שלנו בכל הבית ואסור להם לזרוק אותם (או לפחות לא לזרוק אותם מיד) כי זה מעליב ופוגע. מה עושים? כהורים, אנחנו מחויבים ליצירות המופת של הקטנטנים שלנו גם אם הם לא ממש יצירות מופת, ולכן אנחנו תוקעים אותם על המקרר עד שמגיע הציור הבא ו"מותר" לזרוק את הקודם. אולם כעת מסתבר שיש אמהות ואבות שלקחו את החובה צעד אחד קדימה ונושאים את הציורים הללו איתם לכל מקום: הם מנציחים יצירות אמנות של ילדיהם על העור שלהם.

 

מפתקי אהבה מקסימים דרך פורטרטים מפוקפקים ועד דמויות מעוותות ולא ברורות - בעיני אבא ואמא, אלה הן יצירות מופת שראוי לשמור לנצח.

 

אז מה בדיוק הקעקוע הזה? ובכן, זה משהו שנראה כמו מפלצת כועסת בשם בריאן שלובשת גרביים צבעוניים.

 

מסתבר שזה לא טרנד ששמור להורים לבד. ישנם גם דודים ודודות משועממים במיוחד שבוחרים לקעקע על גופם את הציורים של האחיינים והאחייניות. דוד מאוהב אחד קעקע שלושה ציורים נפרדים של האחיינים שלהם. התוצאה? אנחנו לא ממש בטוחים, אבל אנחנו יכולים לזהות שם איפשהו את הלו קיטי.

אבא אחד הגדיל לעשות ולעשה התיר לילדיו לקעקע אותו: "היה לי העונג לפני כמה הימים להתקעקע על ידי הקטנים שלי: קינג בן 6 וסקיירי בן 8. אני חייב לומר שאלה הקעקועים הטובים ביותר שעשיתי בחיים!".  

 

לא בטוח שאני ממליצה על הצעד הזה, אבל אין ספק שמדובר בדרך מקורית במיוחד להיאחז ברגעים היפים של הילדים הקטנים שלכם, לא משנה כמה אבסורדים הם עשויים להיות.