אופנה

חולצת חנוכה של שילב

חנוכה הוא לא רק החג עם הסופגניות, אלא הוא גם החג עם מלא שירים, חנוכייה, סביבונים וסיפורי הגבורה, או בקיצור: חג שילדים אוהבים במיוחד ולגמרי בצדק. השנה הם גם יוכלו לחגוג עם חולצה מיוחדת, שאמנם נוצרה על ידי שילב במיוחד בשביל החג, אבל בסופו של דבר מתאימה לכל החורף. במיוחד כשיש עליה כזה כיתוב חמוד.

החולצה מגיעה במידות 3 חודשים עד 5 שנים.

מחיר: 25 שקל.

 

 

 

קולקציית החורף לילדים של KIWI

אופנת הילדים KIWI משיקה קולקציית חורף שלוקחת אותנו לטבע החורפי, עם אלמנטים בהשראת הקוטב הצפוני, היער ועולם החיות. מצד שני, יש גם פריטים שהם דווקא בהשראת האווירה האורבנית: אופנת הרחוב, הסקייטרים והקומיקס. עוד השיק המותג גם קולקציית קפסולה לאופנת הבייבי, אותה יצרה אושיית הרשת מור סילבר.

 

בפריטי הניו בורן והתינוקות תוכלו למצוא פוטרים, אוברולים דקים ועבים (עם או בלי רגלית), מכנסי ג'ינס וטריינינגים לקטנטנים בהדפסים של מגוון דמויות מצוירות.

הדמויות הללו מופיעות גם אצל הבנות הבוגרות יותר, על פריטים כמו  טוניקות, טייצים, שמלות סריג וקרדיגנים. בקולקציית הבנים ניתן למצוא מגוון רחב של חולצות חלקות, פסים ומודפסות, לצד מכנסיים באורכים שונים כגון מכנסי פוטר קל באורך ברך, מכנסי אריג ארוכים בגזרה ישרה ומכנסי פוטר בשלל צבעים. כמובן שיש גם מעילים לכל הגילאים, קצרים וארוכים, עם כובעי פרווה.

מידות: 12-0.
מחירים: מכנסיים החל מ-60 שקל וחולצות החל מ-30 שקל.

 

 

 

 

 

 

MAYAYA

כמו לא מעט הורים, גם איה פרידמן אברהמס ומאיה רפפורט טאוב התקשו למצוא לקטנטנים שלהן בגדים שמוצאים חן בעיניהן. אחרי לא מעט מחשבה החליטו השתיים, שהן גם בנות דודות, להקים את MAYAYA- מותג המציע בגדים בסגנון בוהו- סטריט לילדים ותינוקות, שכולם עשויים מ- 100% כותנה רכה ואיכותית, בגזרות שימושיות שאפשר להשתולל בתוכן, דגמים עם צורות גיאומטריות ובפלטת צבעים אחידה ויוניסקסית, שלא מכריחה להישאר רק עם התכלת והוורוד המאוסים.

מידות: בין 0-6 חודשים עד 12-14 שנים.

מחירים: החל מ-139 שקל ועד 260 שקל.

להשיג באתר החברה. 

 

 

 

 

 

תמנון

בתמנון החליטו להשתולל עם העולמות הדמיוניים של הילדים ולהשיק קולקציה גדושה בפריטים נוחים ושימושיים, עם עיצובים והדפסים שילדים אוהבים. בליין הילדות תמצאו, למשל, בגדים בהשראת מלכת הקרח, שעושה שימוש בצבעים שנעים על הסקאלה לבן-ורוד-תכלת וגווני פסטל בהירים של גלידה קפואה. בין הפריטים בקולקציה אפשר למצוא עליונית פרווה, חצאיות טול והדפסים מתוקים של חד קרן או פנדה. עוד בסקשן של הילדות, גם פריטים בהשראת סיפורי הרפתקאות במעבה היער, הכוללים פריטים בצבעוניות כהה של בורדו, כחול, אפור וחום מעוטרים בהדפסי עצים וחיות, או כוכבים מאירים ועשויים בדים חורפיים, דוגמת קטיפה, זמש, ובד דנים.

 

בליין הבנים ישנה קולקציה אורבנית, עם הדפסי גיטרות, סקייטבורד, חיות פרא וכוכבים. הקולקציה כוללת גם שלל סריגים מעוצבים, פוטרים מחממים, ז'קטים ספורטיביים ומעילים.

 

בנוסף, כבכל שנה, תמנון הוציאו גם קולקציה לנערות, עם פריטים שמתכתבים עם הטרנדים העונתיים, יחד עם פריטים "קלאסיים" לנערות, כמו ג'ינס משופשף, שמלת משבצות, וז'קט ספורטיבי.

מידות: 4-16 (10-18 לנערות).

מחירים: החל מ-30 שקל לחולצה ועד 120 לפריטי ג'ינס.

 

 

 

 

 

קיד A בגולף

אתר המכירות של גולף קידס כבר מזמן הפך לעמוד הבית אצלי, בשל הבגדים הדי איכותיים שמגיעים במחירים יותר מנוחים ובדרך כלל במהירות (אפילו יום אחרי). הפעם הסיבה לשופינג היא כפולה: שת"פ עם המותג קיד A (לשעבר פנדה), שגם הוא אהוב עלי במיוחד, בזכות דגמים מנצחים עם הדפסים מקוריים.

 

את פריטי הקולקציה יהיה ניתן לרכוש רק באתר של גולף, ובין השאר הם כוללים חליפת משחקים של פוטר ומכנסיים, בגדי גוף, שמלות ואוברלים שהם לא רק יפים, אלא גם נוחים להפליא ללבישה (או יותר נכון: להלבשה). כמו כל בגדי המותג, הצבעים הם בעיקר שחור-אפור-לבן והפריטים מיועדים לשני המינים, כך שאפשר להעביר בקלות לכל הילדים.

מידות: תינוקות 24-0, ילדים 13-2.

מחירים: החל מ-29 שקל לבגד גוף ועד ל-79 שקל לשמלה.

 

 

 

 

 

טוליברט

מותג הילדים טוליברט, עם המוטיב החוזר של ארנב עם אופי שובב של כוכב רוקנרול, מציע קולקציית יוניסקס לילדים עד גיל 12 בעיצובם של  של ליאת יקיר ביחד עם עילאי יקיר, בנה בן ה- 10.

המותג אשר החל את דרכו בכפר הדייגים וואגאטור בגואה הודו לפני כ- 7 שנים במטרה ליצור ארון בגדים בסיסי פרקטי ונוח לכל שעה של היום. קולקציית החורף נוצרה בהשראת מלאכים, והיא כוללת מכנסיים, עליוניות, חולצות וג'קטים בגזרות שונות, כובעים וצעיפים שכולם בצבעי בסיס: אפור, אפור מלאנג', שחור ולבן ונגיעות מנטה וחרדל.

בקולקציה פרינטים של כנפי מלאכים משולבים באמרות רוחניות.

מידות: פעוטות עד גיל 12. 

מחירים: החל מ-159 שקל לסווטשרטים וחולצות ועד ל- 239 לג'קט.

להשיג באתר המותג. 

 

 

 

 

אקססוריז וריהוט

 

קולקציית היער השוודי של בייבי ביורן

כולם מכירים את המנשאים של בייבי ביורן, אבל לא כולם מודעים לעובדה שיש להם גם כיסא אוכל מוצלח וטרמפולינה לא פחות ממדהימה. עכשיו, לרגל העונה החורפית, הם השיקו קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, בהשראת היער השוודי. הקולקציה כוללת צבעים חדשים וסתוויים משהו, גם של המנשא הפופולרי שלהם one וגם של הטרמפולינה.

 

 

כאמור, על המנשא בוודאי כבר שמעתם, לכן רק נוסיף שבמסגרת במהדורה המוגבלת הוא יגיע גם בבורדו עמוק, ירוק מרענן ובז' עדין. הטרמפולינה, לעומת זאת, היא מוצר פחות מוכר אבל היא לא פחות מחובה בכל בית. אמנם היא יותר יקרה ממוצרים אחרים בשוק, אבל אחרי שתתנסו בה על הילדים שלכם, יהיה לכם מאוד קשה לחזור אחורה: קודם כל, כמו כל מוצרי החברה, היא פותחה על ידי אורתופדים. העיצוב המיוחד שלה מעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק, והמושב מתאים את עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו, ככה שהתינוק זוכה לתמיכה נכונה. היא לא מופעלת על בטריות, אלא על ידי נדנוד הרגליים הטבעי של הילד. היא סופר קלה ובנוסף גם מתקפלת בצורה נוחה עד שהיא כמעט ולא תופסת מקום, בניגוד לכל יתר המוצרים לתינוקות שהולכים וגוזלים לנו כל חלקה פנויה (או לא פנויה) בבית. ואם עדיין המחיר מציק לכם, אז כדאי שתדעו שהיא גם מתאימה עד גיל שנתיים, כי בגיל מסוים היא הופכת לכיסא. מאוד קל להוציא את הבד שלה ולכבס, אבל הכי הכי חשוב: התינוקות מתים עליה.

 

אז אחרי שאמרנו את כל זה, בקולקציה החדשה תוכלו למצוא את הטרמפולינה בצבעים ירוק עשיר, אדום שזיף וכחול אפרפר מהמם.

מחיר: 780 שקל. לקניה באתר ולברור על נקודות מכירה. 

 

 

 

JENNIFER LOVE KIDS

צמידי הפנדורה די הפכו אותי לאנטי לגבי תכשיטים לילדות. זה לא שאני כילדה לא אהבתי להתגנדר, אבל אז זה היה אחרת – תמים יותר, צנוע יותר. התכשיטים של JENNIFER LOVE KIDS החזירו אותי בזמן, למתיקות התמימה של הילדות.

 

למעשה מדובר בקולקציה שעיצבה המעצבת השוויצרית DIDI בהשראת נכדיה. כל התכשיטים שבה מעוצבים ומותאמים לכפות הידיים והצוואר של ילדים החל מגיל 3. הם מיוצרים בשוויץ, עשויים מציפוי איכותי שאינו משחיר ובשל  איכותם הגבוה ניתן להיכנס עימם לבריכה, לים ולמקלחת. אבל מה שהכי טוב בהם זה העיצוב – דמויות וחיות מתוקות, כמו דובי פנדה, פיות, ארנבונים וכלבלבים והכל לא יותר מדי קולי מצד אחד, אבל גם לא קיצ'י מצד שני.  

לאחרונה נכנס המותג לראשונה לשוק הישראלי באמצעות הקמת Shop in shop ברשת המשביר לצרכן, לצד כ-20 בוטיקים ברחבי הארץ. בנוסף, חנות דגל תושק בחודש הקרוב בנמל קיסריה. את רשימת החנויות ניתן למצוא באתר. 

טווח המחירים הוא גם הגיוני: 140 שקל -280 שקל.  

 

 

 

 

 

קולקציית The Zoo של עדי בקשי

מעצבת הצעיפים עדי בקשי השיקה העונה קולקציה מיוחדת לילדות מגיל שלוש (ולילדות שברוחן) המבוססת על ציורי חיות. הדגמים, כשם הקולקציה, בעלי הדפסים מתקתקים של חיות, כמו ארנב, דב פנדה ודב קוטב, שמגיעים על רקע בגוונים של ורוד בייבי, ורוד פוקסיה, צהוב, תכלת וכחול נייבי.

 

הצעיפים נסגרים באמצעות כפתורי תיק-תיק ולא באמצעות כפתור רגיל, מה שמקל על הקהל הצעיר את פעולת הסגירה, והם גם לא זזים – מה שמבטיח שהם לא ילכו לאיבוד בגן או בבית הספר. הצעיפים בקולקציה הזו עשויים בדי כותנה וג'רסי רכים ונעימים.

מחיר: 129 שקל.

 להשיג בחנות האינטרנטית ובהזמנה טלפונית: 054-9003966.

 

 

 

 

בקבוק אנטי קוליק של MAM

נהוג לספר שהגזים עוברים בגיל שלושה חודשים, ארבעה גג, אבל לא תמיד זה נכון. אמנם אין מה להשוות בין הגזים בחודשים הראשונים לאלו שבאים אחר כך, אבל גם הקטנטנים הבוגרים יותר סובלים מהם לא מעט. לכן הבקבוק החדש של MAM הוא חדשות משמחות.

 

בקבוקי האנטי קוליק שלהם ידועים ביעילותם, רק שעד עכשיו הם הגיעו בגודל בקבוק ופיטמה שמתאימים לחודשים הראשונים. כעת הם הוציאו בקבוק עם אותו הפטנט שלהם, רק בגודל של 320 מ"ל ועם פטמה מספר 3, שמתאימה לגילאי 4 חודשים ומעלה.

לבקבוקים יש מנגנון מיוחד נגד קוליק – בסיס מאוורר שמאפשר יציאת חלב חלקה ואחידה, ללא בועות אוויר. בנוסף הם עשויים מפוליפרופילן ואינם מפרישים ביספינול A  ולכן בטוחים לשימוש.

מחיר: 52 שקל.  

 

 

 

טיפוח

 

קמיל בלו מוס רחצה המועשר בשיבולת שועל

סדרת קמיל בלו שיבולת שועל של ד"ר פישר – שכוללת אל סבון, קרם גוף, חלב אמבט, משחת החתלה ומגבונים – התרחבה לאחרונה גם במוס רחצה לתינוק לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ויש לו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור. בנוסף, מכיל המוס גם שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, שעוזרים לשמור על הלחות של העור.

 

המרקם המוסי מאוד נעים – במיוחד בחודשי החורף, בהם סבון נוזלי מרגיש קריר על הגוף. בנוסף, יש למוס ריח עדין ונפלא. כמובן שהמוצר אינו מכיל  SLSו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

מחיר: 35 שקל (מחיר השקה: 20 שקל).

 

 

 

קרם פנים לתינוק וקרם קור ורוח של מאמי קר

כמו שרובנו שמנו לב לאחרונה, העור העדין והגיש של התינוק מושפע מאוד בקלות מהקור והיובש של החורף. רק לפני כמה שבועות כולנו ראינו איך הלחיים של הקטנטנים הופכות לעיגולים ורודים -אדומים. כדי להתמודד בקלות עם המשך החורף ולמנוע מהתופעה הזו לחזור על עצמה, כדאי בתקופה הזו למרוח קרם גם על הפנים של הילדים, ממש כמו שאנחנו עושות על הפנים של עצמנו.

 

קרמים מומלצים במיוחד מצאנו אצל חברת מאמי קר, שסבון הבקבוקים שלה, המגבונים וכן שמן האמבט מככבים אצלנו באופן קבוע. החברה מציעה שני קרמים שמתאימים לכך: קרם פנים (45 שקל) המבוסס על מרכיבים ממקור צמחי בלבד, בהם שמן קוקוס, חמאת שיאה, חוחובה וקלנדלה.

 

 

לתינוקות רגישים, לכאלו שנוסעים לאזורים קרים או סתם בימים קשים במיוחד, יש לחברה גם קרם קור ורוח (45 שקל), למניעה וטיפול ביובש בעור פנים. גם הוא עשיר בשמן חוחובה, שמן זית, נגזרות שמן קוקוס ושמן קלנדולה – רק שהוא כבד יותר והוא יוצר מעין חוצץ המגן מפני אויר יבש מבלי לאטום את הנקבוביות, ובכך מסייע לשמירת הלחות הטבעית של העור.

 

 

Soft Care

מותג הטיפוח לתינוקות Soft Care השיק לאחרונה סדרת טיפוח חדשה, המיועדת לעור העדין של התינוק. כל מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לעור רגיש. כמו כן הם ללא פארבנים והיפוארלגנים.

 

בין המרכיבים של מוצרי הסדרה גם פרוטאין כותנה, המונע ומרגיע גירויים, וכן קלנדולה, ויטמין E, קמומיל ולבנדר. הסדרה כוללת בין השאר שמפו אל-דמע, אל-סבון, משחת החתלה ושמן גוף. אני אהבתי במיוחד את המגבונים (20 שקל לרביעייה), שיש להם ריח מעולה, הם עדינים, רכים ולא מלאים בסבון או חומרים מלאכותיים אחרים.

 

 

 

קרם החתלה בספריי של בייביסיטר

מותג החיתולים בייביסיטר השיק לאחרונה ספריי החתלה לשימוש בהתזה – שזה מסוג הדברים שאף אחד לא מספר לך מראש עד כמה הם נחוצים. הספריי אינו מצריך מגע באזור המגורה של התינוק, ולכן יעיל במקרה של רגישות. הוא גם מעולה לשימוש מחוץ לבית, כשאין אפשרות לשטוף ידיים לפני ואחרי ההחלפה, או לשימוש בגן, שאז לא תמיד אנחנו שקטים לגבי רמת ההיגיינה, במיוחד כאשר מחתלים יותר מתינוק אחד. מעבר לזה הוא גם מאושר לשימוש בשבת עבור שומרי המצוות שבינינו (בד"צ אגודת ישראל). 

 

הספריי של בייביסיטר בעל מרקם קליל שנספג מהר, הוא מועשר באלוורה, בשמן אבוקדו ובחמאת שיאה לצד אבץ, שיעילותו הוכחה לטיפול בתפרחת חיתולים. כמובן שהוא אינו מכיל פראבנים וחומרי ריח.

מחיר מומלץ: 25-20 שקל.

 

 

 קרמי ההחתלה דזיטין

סדרת קרמי ההחתלה של דזיטין מושקת מחדש בימים אלה בישראל, עם נוסחה חדשה ומשופרת שפועלת למניעה, הקלה וטיפול בתפרחת החיתולים. הקרמים מגיעים בשתי גרסאות: רגילה ואקסטרה - שמרגיעה עור מגורה ומעניקה הקלה מיידית. הגרסה הזו גם מכילה 25 אחוזי אבץ. אני התנסיתי בקרם הרגיל, שנספג במהירות והותיר את העור רך ונעים.

מחיר: 25 שקל.

 

 

 

ומשהו לקינוח:

 

papabubble

נכון, זה לא הכי בריא ובטח לא מומלץ על בסיס יומי, אבל זה בהחלט תענוג לילדים ולילדים שברוחם: apabubble הינה חנות סוכריות בעבודת יד, שיש לה למעלה מ-40 סניפים ברחבי העולם. לאחרונה היא הגיע לישראל, עם חנות ראשונה בתל אביב. החנות הראשונה נפתחה בשנת 2004 בעיר ברצלונה במטרה לשחזר את האמנות העתיקה של ייצור סוכריות בעבודת יד ולתת ללקוחות חוויה כפולה, המשלבת צפייה בתהליך העתיק של הכנת הסוכריות וטעימות.

 

 

גם בחנות בארץ אפשר לראות את תהליך הייצור המסורתי של הסוכריות, שהוא לא פחות ממהפנט, ובמקביל לטעום מהמגוון העצום של הטעמים המיוחדים, כמו בננה, אננס, קיווי, תות, מנגו, אשכולית אדומה, תות שמנת, תפוח קינמון, קפה ושוקולד ועוד. אז כמו שאתם שמים לב, מדובר בבילוי חביב לכל המשפחה.

 

את הסוכריות אפשר לקנות במשקל, עם אריזות שנעות בין 190-60 גרם ובמחירים של  45-16 שקל. בנוסף בחנות יימכרו מיקסים ייחודיים של סוכריות בצורות שונות כמו מיקס יום הולדת, מיקס אהבה, ומיקס תל אביב.

 

רחוב דיזנגוף 179 תל אביב, טל':0737856947. שעות פתיחה: א'-ה' 20:00-10:00, ו' 14:00-9:30.