יש ימים כאלה. שבאמת, זה יום שהולך להיות רע, ואני מרגישה את זה. אין שום דבר אובייקטיבי או ממשי שבגללו היום הזה יכול להיחשב כ"רע": בעל הבית לא הודיע לי שהחוזה שלי נגמר ואני חייבת לעזוב תוך 24 שעות, הדוד שלי לא התפוצץ ולא גיליתי שלמרות הגלולות שאני מקפידה לקחת ערב ערב- אני בהריון. שום דבר כזה לא קרה.

אבל זה יום כזה, של מועקה קטנה, שהתחילה ממש בבוקר כמו המטאפורה "יום שיער רע" – מועקה קטנה ולא נעימה שזוחלת ומחלחלת ואני יודעת שאם לא אשים לה סוף לפני שיגיע הצהריים, היא תשתלט לי על כל היום ותהפוך כל מה שאגע בו ממקסים משעשע וטהור- למבאס ושחור. אז מה אני עושה?!

 

עוד באון לייף:

 

1. אני יודעת שזה נשמע טיפשי אבל אני נשבעת שזה עובד. זה משהו שסבתא של אמא שלי למדה אותי כשהייתי אולי בת 10 או 11 וזה פשוט עובד. אני ?גונבת?  חצי שעה ולא משנה איפה אני נמצאת, ואני נוסעת הביתה לעשות מקלחת קרה. כשאני יוצאת ממנה אני עושה סיבוב סביב עצמי לוקחת נשימה עמוקה ומתחילה את היום מהתחלה. תנסו את זה. זה עובד.

 

 

מהיום ניתן להחליק מבלי להזיק

עושה פן או מחליק וסובלת משיער שבור ופגום? קרם קרטין אינטנס יעניק לך שיער חלק יותר ובריא יותר. לא תאמינו איך זה עובד

 

 

 

2. אני עושה פן. אני לא עושה המון פנים, ובאופן כללי די נותנת לשיער שלי לנוח מדי פעם. שנים של ימי צילום והתעסקות בלתי פוסקת בשיער לא הצליחו להרוס אותו, לשמחתי, אבל הן כן גרמו לי בשנים האחרונות לטפל בו, להשתמש בחומרים נכונים כדי לשמור עליו. בימים שאני לא עושה פן, אני משתדלת לאסוף אותו לאורך היום, וכשאין לי צילומים או הצגות אז לא מפנפנת או צובעת או מתעסקת איתו. ביום שיער רע - אין כמו פן כדי לשפר לי את מצב הרוח. אחריו - אני מרגישה בן אדם חדש - פתאום בא לי להתאפר, להתלבש יפה וגם אם הייתי שעה קודם קרועה מעייפות, עכשיו בא לי לקרוע את העיר.

 

3. פילאטיס. התחלתי לעשות פילאטיס לפני כמה חודשים, שלוש פעמים בשבוע. לא משנה איך נכנסתי לשיעור ומה קרה קודם, אני תמיד יוצאת משם חדשה. אולי קצת כאובה, אולי קצת מתלוננת, אבל ממקום אנרגטי טוב ושמח ועם כוחות מחודשים להתמודד עם כל דבר!

 

4. אני מחפשת אוכל טעים. זו ממש לא חייבת להיות מסעדה פלצנית, להיפך. חומוס משובח עושה את העבודה הכי טוב, ככה גיליתי. אוכל מאוד משמח אותי, גורם לי אושר,  מנחם אותי ומרגיע לי את העצבים. ואני מודה שאין כמו תנומה קלה אחרי האוכל מה שעוד יותר משפר את מצב הרוח.

 

5. חיבוק עם הילדים. זה רגע כזה שמנותק מהכל. רגע שבו הכל מסביב ברגע נעלם ומתפוגג ויש רק תחושה של משהו שלם. הנשימה משנה קצב, הדברים הטפלים שבבוקר העקום הזה הפכו בלי סיבה לעיקר, חוזרים להיות טפלים וקטנים. והעיקר, שזה המשפחה והבריאות, הם הדברים היחידים שמרגישים אותם בכל נים ונים בגוף. החיבוק הזה הוא הדבר הנקי הטהור והמשמח ביותר עלי אדמות. אין יום, עקום והפוך ככל שיהיה, שלא יתהפך אחרי חיבוק שכזה. מומלץ.