בדרך לחדר החלומות שלכם, אל תשכחו שמצעים הם חזות הכל  וההרגשה המלטפת. לכו על מצעים רומנטיים מסוג סאטן 100% כותנה שיקנו למיטתכם מראה מלכותי, נעים ורך. הקפידו על התאמת הצבעים של המצעים לצבעי החדר (בעיקר צבעי הווילונות והקירות) כדי ליצור מראה רגוע, ואם גם ככה חדר השינה שלכם מלא צבעים בחרו בצבע ניטרלי כמו: לבן, אפור, בז' ואפילו דוגמאות בשחור ולבן כך שהמצעים יתאימו וישתלבו בכל חדר שינה- ואתם תצליחו ליצור את מקום המרגוע המושלם לשינה ארוכה וטובה.

 

מקום המפלט שלנו מחיי היומיום הוא בדרך כלל בנאלי ומשעמם – קירות בגוון אחיד, קצת דקורציה, וילון ותמונה יפה אם באמת התפרענו. אבל יש אנשים שמתייחסים ברצינות

בסיס מיטה שמזכיר מדורה, אבל חדרי שינה כאלו ללא ספק מייצרים חלומות מעניינים במיוחד: תהומית לחדר השינה שלהם, ומעבר ללדאוג שיהיה פונקציונלי או נוח, הם מחליטים לעשות ממנו פרוייקט של ממש: עם תפאורה מעניינת, מיטה תלויה, נוף שנשקף מבעד לחלון ענק או אקווריום עצום ליד הראש. לא בטוח איך היינו מצליחים לישון עם דג שבוהה בנו, או עם

 חדר עם בריכה

דמיינו את הסצנה הבאה: אתם מקיצים בבוקר לח ודביק א-לה קיץ ישראלי, צועדים מספר צעדים, משילים את הפיג'מה וקופצים לבריכה. עכשיו תתעוררו.

חדר שינה עם בריכה

חדר שינה עם בריכה

ישן על צוק

נדמה שאחד הסיוטים המטרידים ביותר הוא שלנו נופלים, אחרים מדווחים גם על טביעה. בווילה המפוארת הזו תוכלו למצוא גם מזה וגם מזה, שכן היא שוכנת על צוק המשקיף לים האגאי, כשבחלקה העליון בריכת שחייה ומתחת חדרי מגורים:

לישון על צוק

לישון על צוק

מיטה בג'ונגל

נניח שלא זכיתם להתעורר מול נוף מרהיב – זו לא סיבה להזניח את עיניכם. בעזרת כמה צמחים תוכלו להקנות אווירה טרופית ולהשרות אנרגיה נעימה וטבעית בחדר השינה.

חדר שינה בג'ונגל
 
חדר שינה בג'ונגל

הכוכבים דולקים על אש קטנה

אש עליכם - כאן יש מיחזור נהדר של משטח עץ, כשבתוכו הרכיבו אורות למראה ייחודי:

מיטה על משטח אש

נאחז באוויר

אנחנו מכירים את זה מדירות הסטודיו הצפופות – מינימום שטח במקסימום מחיר, ותמיד מחפשים דרכים מקוריות להפוך את המקום הקטנטן לחדר שינה/שירותים/חדר עבודה/ מטבח – ממש כמו רובוטריק אדריכלי. הנה קונץ חביב ואפילו יפה וייחודי: פינת עבודה מעל המיטה, כדי לנצל את השטח באופן מקסימלי.

זה תלוי

חדר שכולו תלוי באוויר או מיטה צפה מקנים טוויסט עתידני ללוק המינימליסטי בו הם שוכנים:

מיטה צפה

חדר תלוי באוויר

לישון עם הדגים

אם אתם רוצים ליישם את הביטוי הנושן ובאופן מילולי "לישון עם הדגים", אלו הם חדרי השינה המושלמים לכך. עם זאת, קחו בחשבון – אקווריום מעל המיטה יכול להיות לגמרי מרגיע, אבל מה קורה אם יש רעידת אדמה, לא עלינו? ובכל הנוגע למקור מים גדול המקיף את החדר, ובכן – תצטרכו לבדוק עם מערך האבטחה של המצפה התת ימי האם אפשר להכניס לשם מיטה.

חדר שינה באקווריום

חדר שינה אקווריום