חגים המציינים אהבה, כמו וולנטיין דיי וט"ו באב, הם ימים בעייתים, שלא לומר – מועדים לפורענות. אם אין לך בן זוג – יום האהבה הופך עבורך ל"יום הראווה", כולם נהנים להציג את אהבתם הנצחית והבלתי מעורערת, בעוד את מוצאת עצמך מסתובבת בין חנויות צבועות ורוד-אדום ורק רוצה לפוצץ איזה בלון הליום בצורת לב. אם יש לך בן זוג, מאידך, את מצפה למתנה וכמעט תמיד הוא לא מצליח לקלוע, או לדייט לוהט שבסוף מסתיים בעוד ערב מול "הישרדות".

עוד באון לייף: 

אבל האמת היא שלזוגיות אין בכלל מקום כאן – כמאמר טינה טרנר, מה לאהבה ולסיפור הזה? חג כמו הוולנטיין הוא תירוץ מצויין לחגוג אהבה, זה נכון, אבל אולי לשם שינוי הגיע הזמן שתחגגי את האהבה שלך לעצמך, בלי קשר לסטטוס הזוגי שלך. זו סיבה מעולה להתפנק בפריט שווה, כי מתי באמת פירגנת לעצמך בפעם האחרונה?

שלא תהיה טעות, חלילה, אנחנו לא מעודדות צריכה מאסיבית של פריטים בהדפסי לבבות ברוח החג ותוך אקסטזת שופינג שכל קשר ביניהם לבין פרקטיות מקרי בהחלט - אלא למוצרים שאת באמת צריכה, או שאת פשוט ממש רוצה, ועכשיו הם בהנחה לוהטת.

מגיעה לך שינת יופי

מצעי פלמינגו של ורדינון, 280 שקל לסט זוגי במקום 590 שקל.

מצעי פלמינגו 100% כותנה שעברו תהליך אל קמט ייחודי ולכן לא דורשים ממך מלאכת גיהוץ סיזיפית. הם נעימים וטבעיים, וחוץ מזה אומרים ששינה על מצעים איכותיים תורמת גם לעור הפנים, כך ששינת היופי שלנו מקבלת נקודות אקסטרה.

איך עדיין אין לך שמלה שחורה קטנה?

שמלה שחורה של מאוזנר, 599 שקל במקום 999 שקל.

טוב, זה כבר בגדר שערוריה. כך וכך שנים צעדת על גבי הפלנטה הזו ללא הפריט הכי חשוב לקיום יומיומי (השלישי בחשיבותו, אחרי נעליים נוחות ותיק מושלם שאפשר להכניס לתוכו את הבית כולו)? זה הזמן לתקן את הטעות עם שמלה מדוייקת עם טוויסט בשרוולים מבית מאוזנר ובהנחה שווה במיוחד. עם שמלה כזו תוכלי להיראות אלגנטית, נשית ולא מתאמצת, ממש כמו איקונות האופנה הגדולות של פעם.

להרגיש הכי סקסית מתחת לבגדים

חזייה ותחתונים של AERIE מבית אמריקן איגל, סט ב-120 שקל במקום 150-100 שקל לחזייה והחל מ-40 שקל לתחתונים.

את ממש לא חייבת ללכת על הקלישאה של לנז'רי תחרה שקפקף בשחור ואדום כדי להרגיש טוב עם עצמך. להפך, זה לא נח ורחוק ממחמיא. מתחת לבגדים את צריכה הלבשה תחתונה נעימה, כיפית וכמובן יפה, שתגרום לך להרגיש כמו מיליון דולר - והיא לא חייבת לבוא עם פפיונים ולבבות סביב.

בגד שבאמת מתאים לספורט

גופיית ספורט מבית H&O, מחיר: 40 שקל במקום 140 שקל.

אנחנו יודעות שאת כבר מפתחת קשר עמוק עם חולצות טי מהוהות שקנית לפני שנים, או, לא עלינו, קיבלת מהחבר ההוא בתקופת הצבא, אבל הגיע הזמן להתקדם בחיים. פריטי לבוש ייעודיים לספורט יכולים לקחת אותך רחוק יותר. הרי אין כמו אימון עם בגד מנדף זיעה, נוח וכזה שמאפשר תנועה.

מזוודה היא הצעד הראשון בדרך לחופשה

מזוודה של קיפלינג, מחיר: 649 שקל במקום 1,299 שקל.  

ברגע שמצאת את המזוודה המושלמת, את כבר מסודרת. מזוודת עליה למטוס שעושה חשק לטוס, נוסח "סתם ארזתי כמה פריטי מפתח ואני כבר עולה לטיסה הבאה לברצלונה". השלב הבא אחרי הרכישה הוא לחנוך אותה - בחופשה חלומית, כמובן.

להתחמם בסטייל

ז'קט של דורין פרנקפורט, מחיר: 390 שקל במקום 780 שקל.

החורף הזה מחרב לנו פעם אחר פעם את הלוקים. ואנחנו אפילו לא מדברות על הרוח שמעלה את החצאית או הגשם שהורס את השיער ואת מגפי הזמש. הבעיה היא בעליוניות ובמעילים, שבדרך כלל מכסים את האאוטפיט בו השקענו לא מעט, ומרוב קור קשה לנו לחשוף אותו. הז'קט של דורין פרנקפורט הוא-הוא הלוק עצמו: ז'קט ברוקאד בצבע שמנת, נסגר בשרוכי גדילים ממשי. מסוג הפריטים שגונבים את ההצגה.

כן, את לגמרי יכולה ללבוש חצאית דמוי עור

חצאית של אריסטו שמט, 130 שקל במקום 260 שקל.

הקלאסיקה במיטבה. לא התבלבלנו – חצאית דמוי עור בגזרה ובמראה הנכון משדרת מראה מתוחכם ונשי שיכול להקפיץ כל מערכת לבוש. החצאית המדוברת כמעט נשפכת על הגוף, עם חיתוכים מחמיאים שעושים חסד עם בעלות האגן הרחב.

טוויסט טרנדי והומוריסטי

קלאץ' של צ'יפ מאנדיי ב-Belle&Sue, מחיר: 149 שקל במקום 269 שקל.

בשלב מסויים בחיים, לעקוב בדבקות אחר מגמות אופנה זה, איך לומר, קצת עצוב. האמת היא שנהירה אחר טרנדים די פתאטית בכל גיל, אבל מדי עונה יש כמה הברקות שאפשר לאמץ, גם את לא קורבן אופנה ולא בתחילת שנות העשרים שלך. למשל, קלאצ'ים הומוריסטיים, עם מינימום כיתוב ומקסימום חיוך. כמו למשל הקלאץ' הזה, נקי, נטול קישוטים, בגוון עדכני ועם מילה אחרת שעושה את ההבדל.

הפריט החם של העונה במינימום מחיר

וסט של רנואר, 70 שקל במקום 230 שקל.

הנה עוד פריט טרנדי, שחזר אלינו בקאמבק היסטרי העונה. וסט ארוך וסופר מחמיא יכול לשרת אותך גם בשאר עונות השנה, וכאשר הוא מגיע בהנחה כה שווה אין ברירה אלא להכיר לו את שאר המלתחה. פנו מקום ל-BFFהחדש שלך בארון.

נעלי עקב בעיצוב איטלקי ומחיר מגוחך

Albano למרי נעליים, 270 שקל במקום 900 שקל.

יש חיה כזאת, פשוט צריך לדעת לחפש אותה – היא בדרך כלל מסווה עצמה בין מדפי הסייל. אנחנו מצאנו את האחת עבורך, נעל עקב במראה קווילט על זמני. צרפי אותן לכל לוק, מג'ינס וסוודר ועד שמלה קטנה, ותקבלי לוק מוחץ ומסובב ראשים. רק לפני כן התאמני בבית על ללכת איתן.

להתפנק על אמת

מארז טיפוח של Elizabeth Arden, בושם 100 מ"ל וקרם גוף 100 מ"ל ב-129 שקל במקום 400 שקל.

הפילוסופיה העומדת מאחורי תה ירוק עושה לנו את זה גם כשהיא מגיעה בבקבוק. מארז "התה הירוק" מכיל בושם וקרם גוף, שניהם מאותה הסדרה, עם תערובת דבש אמיתית ותמציות תה ירוק ריחני. כבר עושה אותנו יותר רגועות.