הפריט המושלם ביותר לעונה הקרובה הוא ללא ספק ז'קט הג'ינס. הסתיו הישראלי לא מצדיק מעיל כבד, כך שהעליונית הג'ינסית היא הפתרון המושלם למראה שכבות קליל ולא מתאמץ. הז'קט שלרוב יבוא במראה אורבני ומחוספס, מסוגל להוסיף אופי של ממש לכל אאוטפיט – החספוס שלו מסוגל לייצר ערך מוסף לתלבושת משרד "מרובעת" או לשמלת ערב במראה קצת פחות רשמי. במדד הקוליות הוא מקבל ציון 10, וגם בשאר האגפים הוא מגלה הצטיינות יתרה: הוא יכול להתאים למבני גוף שונים, תלוי כמובן בגזרה, ומשלב טרנדים חמים במינימום מאמץ – כמו פאצ'ים על גבי הבד, בגזרת בומר או עם מראה אוברסייז מדליק. בשורה התחתונה, אתן חייבות לפחות אחד כזה בארון.

עוד באון לייף: 

אז בין אם אתן מחפשות ז'קט לרכוס עם ריצ'רץ' עד הסוף או להניח ברישול על הכתפיים, בהיר או כהה, בגזרה שחובקת את הגוף או רחוקה ממנו – קבלו את האופציות השונות למה שעומד להיות הפריט החרוש ביותר במלתחה שלכן:

BOOHOO באתר Asos

עדיין חם מכדי לשים לב, אבל ז'קט הבומר מתכנן לכבוש את רחובות ישראל - הוא כבר עושה זאת בהצלחה יתרה בחו"ל בעונה האחרונה. כאן, הדנים מקבל ורסיה קלילה וספורטיבית.

מחיר: 25 פאונד (כ-125 שקל) מחיר מלא, 17.50 פאונד (כ-85 שקל) בהנחה

משלוח: חינם

ז'קט ג'ינס אסוס

Adika

ז'קט ג'ינס בגזרת אוברסייז, שמזכיר לנו את המתנה של "מעריב לנוער" בעת רכישת מנוי אי שם בניינטיז (אז זה היה ז'קט ג'ינס של ליוויס, קצת יותר בהיר). אחווה נשית בילט אין.

מחיר: 169 שקל

משלוח: 9 שקלים

ז'קט ג'ינס עדיקה

Modcloth

מופע שנות השבעים: הז'קט הכה קולי הזה מקבל טוויסט בחלקו האחורי באמצעות פאנלי דנים בהירים וכפתורים בגוון רוז גולד – הטרנד החם בגזרת הגוונים המטאליים.

מחיר: 79 דולר (כ-300 שקל)

משלוח: משתנה בהתאם לפריט ולסוג המשלוח

ז'קט ג'ינס מודקלוט'
ז'קט ג'ינס

TOPSHOP

ז'קט ג'ינס שחור קצרצר ומעט נפוח, שיכול לייצר משחקי אורך עם חולצה ארוכה וחצאית מיני או שמלת מקסי, וגם משחקי נפח עם פריט צמוד מתחת.

מחיר: 299.90 שקל

משלוח: חינם

ז'קט ג'ינס טופשופ

NEXT

עוד להיט משנות התשעים – הפאצ'ים חוזרים, וכשהם באים על גבי ז'קט ג'ינס ללא ספק מדובר בקאמבק המושלם. טוויסט קטן שמוסיף קריצה להופעה.

מחיר: 145 שקל

משלוח: חינם

ז'קט ג'ינס נקסט