השורטס המושלמים

הקיץ הישראלי לא משאיר לנו יותר מדי ברירה – שמלות ושורטס במלתחת הקיץ, ג'ינס נשאר בארון עד סוף ספטמבר (לפחות). הרשתות ואתרי הקניות באינטרנט מציעים שורטס באינספור אופציות- מהקצרצרים חושפי הישבנים ועד כאלה שמתאימים למי שמעוניינת להציע את החלק האחורי. מה שבטוח - כל אחת תוכל למצוא את הזוג שמתאים לה.

 

מימין: שורטס של NEXT, משמאל: שורטס של עדיקא

 

כפכף אחד, יותר מ-100 לוקים שונים

מקורם של כפכפי ה- sunsmlies  הם ממכסיקו. המעצב שאחראי להמצאתם, קרלוס זורילה, חיפש שילוב בין מוצר נוח ליצירתי. התוצאה – כפכפים שמורכבים משני חלקים – סוליה ושלל שרוכים באורכים וסגנונות שונים. לאחרונה הם גם עשו עלייה ארצה ונמכרים באתר האינטרנט שכולל גם סרטוני וידאו ל-100 סוגים של קשירת השרוכים.

ניתן לשרוך בסגנון של כפכף או בסגנון גלדיאטור. הסוליה נוחה ורכה, והשרוכים עשויים בדי לייקרה קלילים, שניתנים להרכבה ולשטיפה.

 

 

טייץ צבעוני

בגדי הספורט המעוצבים כבר ממזמן יצאו רק מחדר הכושר לאופנת הרחוב. והכיף הוא שטייטסים לקיץ הם פריט חובה, צבעוני וכבר מזמן לא נמכר רק בשחור. הטייץ של חברת הוא היכולת להשתמש בשני צדיו. הסדרה מצוידת בטכנולוגיית התפירה המוכרת של BROOKS למניעת שפשופים.

 

 

בגד ים שלם

אין ספק שאת המקום של הביקיני תפס בגד הים השלם והטופים הסגורים (הלטר) או סגור בסגנון גלישה. חברת זוהרה שעד לאחרונה התמחתה בגרביונים שיווקה השנה בגדי קיץ יפהפיים שעכשיו בסייל. עוד מעצבת שזה בדיוק הזמן לרכוש את העיצובים הייחודים שלה היא גל אנגל למותג ugly ducklingעם בגדי ים שילוו אתכם, ללא ספק, כמה עונות.

 

מימין: בגד של סינתיה ראולי מ-ASOS, באמצע: טופ גלישה של זוהרה, בשמאל: סטרפלס חתול אדום של UGLY DUCKLING