לוחות שנה הם כבר מזמן לא נחלתן הבלעדית של דוגמניות דקיקות. אנחנו רואים יותר ויותר לוחות שנה שמערערים ושוברים את ההגדרות של מה שהיה לוח השנה הקלאסי, זה שבמשך שנים נערים וגברים ריירו עליהם – בין אם אלה לוחות שנה לפי נושא, ובין אם ה"דוגמניות" הן כאלו שמספקות דוגמא במובן הרחב והערכי יותר. ועדיין, אנחנו לא רואים מספיק נשים גדולות על לוחות השנה – לא בין הדוגמניות הרזות על לוחות השנה המסורתיים, ולא בלוחות שנה משל עצמן. וחבל, כי כמו שלוח השנה החדש הזה מוכיח, אין שום סיבה שלא נהנה מהיופי הייחודי שנשים במידות האלו מציעות.

 

בריאנה מקדונל, בעלת בלוג אופנת הפלאס סייז The B Word, דווקא מעריכה ואוהבת את לוחות השנה האופנתיים של פעם. הדבר היחיד שחסר לה בהם הוא נשים שלא נכנסות למידה 36. היא רצתה ליצור לוח שנה שייתן כבוד לנשים גדולות ויחגוג את יופיין בצורה אמנותית ומפוארת.

 

וכך נולד לוח השנה החדש Be In Your Skin 2018 שלפניכן.

 

לוח שנה פלאס סייז

 

לוח שנה למידות גדולות

 

בלוח השנה החדש, מקדונל אספה, עיצבה וצילמה 25 נשים, כולן יפהפיות במידות פלאס סייז – בלוגריות, חברות ונשים רבות השפעה בתחום. בכל חודש בלוח השנה מופיעה תמונה, ולצידה ציטוט, תזכורת שמכניסה קצת רוח במפרשים.

 

התמונות, שהותאמו לכל חודש ועונה כמיטב המסורת, מציגות תפאורות וזוויות שנדיר לראות בהן נשים מלאות – בגדי ים אדומים וטרנדיים ששולחים אותנו הישר לימי משמר המפרץ של פמלה אנדרסון, אוברולים ושורטס באסם, הלבשה תחתונה וגם כמה וכמה צילומי עירום מרשימים במיוחד. כבר במבט ראשון ניכר שהתמונות לא רוטשו כלל – דבר נוסף שהופך את לוח השנה הזה לכל כך מרענן.

 

לוח שנה למידות גדולות

 

לוח שנה למידות גדולות

 

"אני אוהבת לעורר אהבה עצמית וביטחון באחרות, אבל אני גם שואבת השראה מדי יום מאופנה", מעידה מקדונל. "כשגדלתי הייתי אובססיבית למגזינים כמו ווג, וי, אל. זו הפנטזיה של אופנה, לספר סיפור דרך דפים כפולים של אופנה שאהבתי. אז הרעיון הגיע בצורה טבעית. שילבתי את האהבה שלי להפקות אופנה כאלו עם האהבה שלי להעצמה ולהשראת נשים להיות בטוחות בגופן לפרויקט אחד, נגיש ומוחשי – זה היה הצעד הבא הבלתי נמנע".

 

לוח שנה למידות גדולות

 

לוח שנה פלאס סייז

 

"רציתי ליצור תמונות של נשים גדולות שהן יצירתיות, שונות, סקסיות, אמנותיות, חזקות, מעצימות – ומערכתיות", היא הסבירה. "מאוד נדיר לראות בתקשורת גוף במידות פלאס שתועד בצורה מערכתית. אני מצאתי ביטחון באופנה, לכן התחלתי לכתוב בבלוג. רציתי ליצור משהו עבור נשים במידות גדולות, בו הן יוכלו לראות את עצמן בתמונות. אם הן יכולות לראות עצמן באחת מאיתנו, גם הן יכולות להיות חזקות, עוצמתיות ומפוארות. הכל עניין של איך מציגים את זה". 

 

לוח שנה למידות גדולות

 

לוח שנה למידות גדולות

 

אפשר לרכוש את לוח השנה בבלוג The B Word - וכן, הם עושים משלוחים גם לישראל.