בעוד שרשתות האופנה בישראל מסרבות להתייחס לנשים במידות גדולות כאל קהל צרכני (כשמבחינתם מידות גדולות הן החל ממידה 42, שהינה המידה הממוצעת בישראל), רבות מאיתנו עדיין מחפשות בנרות בגדי ים ופשוט לא מוצאות. אבל, אם יודעים איפה לחפש, מגלים שיש מספר מקומות שמציעים בגדי ים שיקיים ומיוחדים לנשים הגדולות. נכון, זה לא תמיד אידאלי, כשההיצע לא גדול מאוד ובמרבית המקומות מידה 48-50 היא הגדולה ביותר, אבל לפחות יש כמה צדיקים בסדום שמאפשרים גם לנו ללכת ולמדוד לפני שקונים – בלי להתבאס בחדרי ההלבשה ולחזור הביתה בידיים ריקות.

עוד באון לייף:

אז לא משנה אם יש לך חזה גדול או ישבן עסיסי, מגיע לך לשכשך במי הים וליהנות מכל רגע – הנה כמה חנויות מובחרות בהן תמצאי בגדי ים במידות גדולות:

נומה

מעצבת האופנה דנה מליק השיקה לראשונה העונה את קולקציית בגדי הים שלה. אחרי שלא הצליחה למצוא בגדי ים שיקיים ומדליקים שהולמים גם את גילה וגם את מידתה, היא השיקה ליין שלם ומדליק של בגדי ים שלמים ו-2 חלקים (ביקיני). בין בגדי הים ניתן למצוא לבנים, ורודים, טורקיזים וכמובן מודפסים בגזרות שונות, החל מהגזרות הקלאסיות ועד כשמלמלות קטנות, והכל במידות 42-52. הפייבוריט שלי הוא ללא ספק הדפס הבננות המיוחד שלגמרי נראה כמו שמלמלה קטנה ומושלמת לחגוג איתה במים.

איפה קונים: אבן גבירול 169, תל אביב או בדף הפייסבוק

בגדי ים למידות גדולות

דרגונפליי

בוטיק הלנז'רי דרגונפליי מציג קולקציה רחבה של בגדי ים במידות נדיבות, גם לבעלות חזה גדול וגם לבעלות חזה קטן. לצד הגזרות השלמות ניתן למצוא לא מעט דגמים בגזרת טנקיני וביקיני עם הדפסים מיוחדים וצבעים שמחים של קיץ. הפייבוריט שלי הוא ביקיני מדליק בצבע הכי לוהט העונה - צהוב, עם פרינט נקודות לבנות שכולו ניחוח ילדותי מתקתק אך מלא שיק.

איפה קונים: בית אשל 22 שוק הפשפשים, יפו

בגדי ים למידות גדולות

EVERYBODY

מותג הספורט והים של דקל זרד מציע מגוון די מצומצם אך מוצלח של בגדי ים שלמים וטנקיני במחירים מאוד ידידותיים. הדגמים מגיעים במידות 42-52 ונמכרים באתר האינטרנט של המותג. הפייבוריט שלי הוא דווקא הדגם השלם עם ההדפס האתני בגוונים כחולים-סגולים ונגיעות עדינות של ורוד וכתום, שמוכיח בהחלט ששיק זה לא עניין של מידה.

איפה קונים: להזמנה באתר המותג

בגדי ים למידות גדולות

MEEDOT

אתר המכירות האינטרנטי "מידות"מציע מגוון בגדי ים בגזרות שלמות וטנקיני, החל משחורים קלאסיים ועד צבעוניים, עם כפלים והדפסים. רוב הדגמים באתר מגיעים עד מידה 48 ויש דגמים בודדים עד מידה 52-54. הפייבוריט שלי הוא טנקיני פטריוטי בגוונים של כחול- לבן, אך לצערי הוא מגיע רק עד מידה 48.

איפה קונים: להזמנה באתר מידות

בגדי ים למידות גדולות

הסוד הגדול

בשוק בצלאל בתל אביב, בפינת רחוב טשרניחובסקי, מסתתר לו דוכן בגדי ים קסום שמציע לא מעט מותגים של בגדי ים במחירים מיוחדים. שבוע שעבר הדיל היה על רוב המבחר: 1 ב-120 שקל ו-2 ב-180 שקל, כך שנראה לי שזה דיל הקיץ (אבל אל תתפסי אותי במילה, בכל זאת דוכן בשוק שעלול לשנות כל רגע את המחיר). בדוכן ניתן למצוא לא מעט דגמים במידות גדולות, חלקם עד 54-56. הסוד הזה ידוע בקרב המכורות, שכן הדוכן הזה מוכר במתכונת הזו כבר שנים. לפני שנה אמא שלי התחדשה שם בבגד ים של גדעון אוברזון ב-150 שקל והשבוע אני התחדשתי בבגד ים מטריף שלהם ב-120 שקל (מידה 48). אם את בסביבה, ממליצה בחום לקפוץ ולהציץ – אפילו שזה בשוק יש גם תאי מדידה. קצת חם, אבל שווה את המאמץ.

לעוד עצות אופנה וסטיילינג לכל המידות, מוזמנות להיכנס לאתר Gala's Style