למרות שמותגי האופנה בארץ עוד מתקשים לעכל את העובדה שלא ניתן להתעלם יותר מנשים במידות 42+, ברחבי הרשת יש לא מעט בלוגים שתופסים תאוצה ומתרבים כמו פטריות אחרי הגשם. ליקטנו חמישה בלוגים שווים במיוחד, של חמש נשים עם סגנונות שונים שיעניקו לך השראה. לא בטוח שכולן יקלעו לטעם האישי שלכן, אבל אין ספק שאפשר לקחת מהן לא מעט טיפים של שילובי צבעים, גזרות והדפסים. אז קבלו את חמש הפאשניסטיות הכי לוהטות, שהפכו לשם דבר עולמי ומציגות אופנה לא מתנצלת גם במידות גדולות:

From the corners of the Curve / קלי טורפ

עוקבים באינסטגרם:102K  בעמוד הפייסבוק: 16,250

קלי טורפ היא בלוגרית בריטית מדליקה בטירוף, שיוצרת לוקים נונשלאנטים מלאי שיק ברחובותיה הקסומים של לונדון. היש טוב מזה? הבלוג לא רק עוסק באופנה, אלא גם בטיפוח, אוכל, טיול ולא מעט בהכנות לחתונה שלה. החיוך שלה מדבק והטקסטים האישיים נהדרים.

בלוג אופנה למידות גדולות

A ROSE LIKE THIS / רוזמרי פלורנס

עוקבים בבלוג: 1215 בעמוד הפייסבוק: 2037

רוזמרי פלורנס הבריטית מתחזקת את אחד הבלוגים המדליקים ביותר. היא די חדשה וצעירה, אבל לוק הפינאפ חסר המאמץ המגניב שלה הוא משב רוח מרענן. בניגוד לרבות אחרות היא פשוט אוהבת להצטלם ואוהבת וינטאג', ומשלבת את שתי האהבות האלו יחדיו.

בלוג אופנה למידות גדולות

le blog de big beauty / סטפני זוויקי

עוקבים באינסטגרם: 57K בעמוד הפייסבוק: 31,101

הבלוגרית השווייצרית סטפני זוויקי (שלאחרונה מתגוררת בפריז) מתחזקת פעילות ענפה ברשתות החברתיות. לצד התמונות הכיפיות שמעלות חיוך, לזוויקי יש טיפים והמלצות, סקירות קולקציות, קופוני הנחות לשופינג ועוד. שווה לעקוב.

בלוגים לאופנה במידות גדולות

Margieplus / מרג'י 

עוקבים באינסטגרם: K20.5 בעמוד הפייסבוק: 2778

אני חולמת לחיות בעולם של חדי קרן, לשבת כל היום להכין יצירות ולהיות מוקפת בקאפקייקס. המציאות שלי אמנם אחרת, אבל נדמה שמרג'י חיה את החלום. האישה והשיער הצהוב ההיסטרי מציגה בלוג כייפי לאללה, מוזיקאית וסטייליסטית שלמרות טירוף הצבעוניות מציגה גם לוקים פרקטיים ורעיונות נהדרים לשילובים.

בלוגים לאופנה במידות גדולות

 Gabi fresh/ גבי פרש 

עוקבים באינסטגרם: 412K בעמוד הפייסבוק: 172,580

גבי פרש נחשבת לאחת מבלוגריות הפלאס סייז החזקות והמשפיעות בעולם. ברזומה שלה תמצאו בין השאר ליין פאטקיני (ביקיני לשמנות) שהיה לסנסציה. היא מאוד אוהבת להדגיש את קימוריה וליצור לוקים קלילים ופרקטיים שניתן ליישם בקלות. הבלוג עוסק בעיקר באופנה, בקידום בגדי הים שלה וקולקציות שהיא אוהבת, אך היא מכניסה גם הרבה גלאם של מאחורי הקלעים, לייף סטייל ועוד.

בלוגריות אופנה למידות גדולות

מחפשות השראת סטייל מקומית ועדיין לא התחלתן לעקוב אחרי גאלה רחמילביץ'? למה אתן מחכות - היכנסו לאתר Gala's Style