לפני שאתחיל, הרשו לי לפתוח בווידוי קטן: חלק מהפעילות שלי ברשתות החברתיות היא התנסות במוצרים וכתיבת חוות דעת עליהם. אני מקבלת המון מוצרים לבדיקה, אך כותבת על חלקם. על אלו שאיני כותבת, זאת מפני שהם אינם מספיק טובים מכדי שאמליץ עליהם, ובמקרים אחרים – כי חשוב שמעגל העוקבים שלי יידע ויכיר אם יש מוצר ממנו מומלץ להתרחק (כל מיני עבודות בעיניים למיניהם). בדר"כ כשאני מתנסה במוצרים חדשים, הם בדר"כ כאלו מעולמות שאני די מכירה, חידושים למוצרים קיימים ובעיקר – כאלו שלא יאתגרו אותי וידרשו לפרוץ את הגבולות המוכרים והנוחים שלי. יש בי מן החשש הזה, לגלות שאני בעצם לא יודעת כ"כ הרבה כמו שאני חושבת..

 

במקרה הנוכחי, הנושא קצב מורכב. אני חסידה של קרמים, אני מודה. קרם פנים, קרם רגליים, קרם לעור, תרחיצים, שמנים ומה לא? אימא שלי חינכה אותי מגיל קטן לשמור על טיפוח ועל הגוף – מבפנים ומבחוץ.

 

היא תמיד הייתה נוזפת בי, אומרת לי לטפח את הידיים, כי הרי, אני עושה הכל באמצעות הידיים, אפילו מדברת.. אז חשוב שיראו כמו הן יפות. הצליח לאימא שלי, אם לומר את האמת.. בכל השלבים, פרט לעניין הידיים. כמו שאמרתי, אני חסידה של קרמים, אך תמיד הייתי פוסחת על הידיים. זה לא שלא ניסיתי. החלפתי עשרות תכשירים שונים של חברות שונות ומוצרים של חברות פרטיות או באמצעות רוקחות טבעית כזו או אחרת – לצערי, אף פעם לא מצאתי את הקרם שייתן לי הרגשה טובה ונעימה. ואני לא דורשת הרבה!! בחיי! רק תחושה קלילה ולא דביקה כזו.. שרק בא לך לשטוף את הידיים ולהוריד אותה ממך מרגע שאת מסיימת למרוח.

 

אז הידיים היו בכל מצב מחוץ לתחום! אפילו כשקיבלתי את קרם הידיים של ניוטרוג'ינה הזהרתי – אם הוא יעשה לי סימנים של אי נעימות – אני חותכת. כבר על האריזה ההבטחות היו גדולות: הקלה מידית ולאורך זמן, אפילו לידיים היבשות ביותר, בזכות הנוסחה הנורבגית הסודית של חברת ג'ונסון&ג'ונסון. אוהו, חתיכת התחייבות הם שמו לעצמם כאן.. הם לא מכירים הרי את הידיים הבעייתיות שלי.

 

במשך שבוע ויותר מרחתי כמעט פעמיים ביום את קרם הידיים, בעיקר הקפדתי למרוח אותו לאחר ניקיונות, ובמקרה שלי ניקיון זו שגרה, שלא לומר אובססיה, שלא לומר הפרעה קלה...

 

 

וכמו שבטח כבר ניחשתם, אם עבר שבוע ויותר ואני עדיין משתמשת בקרם, אז כנראה שקרה כן איזשהו נס. ראשית, הוא מריח פשוט נפלא! הוא נספג בתחושה כיפית על הידיים, ללא תחושת כובד, ומספק לחות שכ"כ תורמת לידיים שלי בחורף המקפיא שהגיע אלינו בימים האחרונים.

 

אני כותבת ואני בסוג של אופוריה, הידיים רכות וחלקות למגע ואם אני מגניבה וידוי אישי נוסף: היום דילגתי על מריחת הקרם השנייה במהלך היום, סתם כי הידיים היו כבר ממש רכות.

 

לסיכום, הלקח שלי הוא שתמיד כדאי לנסות דברים ואפילו לחזור על הניסוי כמה פעמים. לכו תדעו, אולי תתבדו. שנית, ניוטרוג'ינה היא אחת החברות החביבות עלי מאחר והם כבר הוכיחו ועדיין מוכיחים את עצמם כחברה עם מוצרים איכותיים אשר נותנים תחושה והרגשה טובה בשימוש המוצרים שלהם.

 

ולכל הציניות שבינינו ולכל הסקפטיות יש לי כמה מילים: בתור אחת שמתמרחת כל יום ולעיתים פעמיים ביום אכן גיליתי את האור בכפות ידי, מצאתי קרם ידיים שייתן להן את התחושה שחיפשתי שנים.

 

 

כיום אני יודעת שיש מוצר טוב על המדף שבהחלט שווה קנייה! וחלקכן כבר מכירות אותי מספיק ויודעות שגם בפוסטים הנלהבים ביותר שלי – מעולם לא חילקתי כמות כזו של מחמאות (אל תשכחו שאני לא מקבלת כסף על הדברים האלה..), שלא לדבר על כך שאם יש דברים רעים לומר – אני מגישה את מנת חלקי בהחלט. במקרה הזה – לא מצאתי. מומלץ ביותר! עכשיו אני אשמח להתנסות באיזה מסאז' טוב...