התוכנית: להרגיש כמו בת 16 ולנסוע להופעה בחו"ל. או לחילופין, ללכת להופעה של הבקסטריט בויז, לשלם אותו הדבר כמו טיסה ומלון ובנוסף להכיר בעובדה שעברו כמה שנים טובות מאז שהיית בגיל ההתבגרות.

 

 

הבושם: Rocker Femme fantasy של בריטני ספירס
בריטני מנסה לשחק אותה רוקסטית ונועזת עם גרסה יותר בוגרת לבושם שלה. אז אמנם מדובר בניחוח שלשם שינוי לא סובל מעודף סוכר, אבל הוא בכל זאת מתאים רק למי שבאמת מתעניינת בשפתיים של קיילי ג'אנר. או יודעת מי זו קיילי ג'אנר.  

 

 

התוכנית: לחרוש על כל הברים החדשים שנפתחו בזמן שצפית ב"המדריך לרוצח המתחיל", צמודה לתנור ספירלה.

הבושם: Ange ou Demon Le Parfum של ג'יבנשי

מארז כיפי במיוחד המכיל שני בקבוקים: אחד בגודל רגיל והשני בבקבוק קטן יותר, שבתוכו מה שבחברה קוראים לו "תמצית אסורה".  למעשה, הבושם המרכזי נועד לשימוש תדיר יותר ואילו התמצית אמורה להתווסף אליו ברגעים מיוחדים, ולהוסיף לו עוד איזה טוויסט. הופתענו לגלות שדווקא כאשר מורחים את התמצית, הבושם פחות כבד וחריף ומקבל קלילות חיונית וסקסית. ביחד הם באמת משתלבים מצוין והולכים טוב עם כיסאות ברים גבוהים וודקה קרנברי.
 

 

התוכנית: להשתולל בחתונה של בר רפאלי. מה, לא הוזמנת? טוב, זה רק בגלל שבחרת בצד של ליאו.
הבושם: ROGUE LOVE של ריהאנה.
אחרי שהתאהבנו בבושם הקודם שלה, משיקה התופעה העונה לשם ריהאנה גרסה חדשה ולא פחות מוצלחת. הפעם הניחוח האפל התרכך, בזכות תווים פרחוניים קלילים יותר ואפילו פירותיים, שבהחלט ניכרים בריחף כמו הדרים ואפרסק. לא למעריצות בלבד.
 

 

 

התוכנית: לעשות עיצוב מחדש לבית ועל הדרך גם לחיים.
הבושם: Sex, Fun & Love  מבית Desigual.
הרשת הספרדית, שמציגה קולקציות לנשים, גברים, ילדים, נעליים, אביזרים וכלי בית, הגיעה ממש לאחרונה גם לארצנו הים תיכונית, ויחד עם חנויות היא משיקה גם שלושה בשמים. באופן אירוני, דווקא העיצוב של הבשמים היה החלק הכי פחות טוב בהם – צבעוני מדי, לא נוח וילדותי למראה. במסגרת הריח, התנסנו בבושם העונה לשם LOVE  ובהחלט אהבנו אותו – בהרחה הראשונה נראה שהוא מתוק הרבה יותר מדי, אבל תוך שניות הוא מתרכך והופך לנעים מאוד, כמו מרכך כביסה, וגם נשאר איתן לאורך כל היום.
 

 

התוכנית: זמן איכות עם החברות. אבל מתי זמן איכות עם החברות הפך לזמן איכות עם חברות פלוס חמישה צווחניים בגילאי ארבע עד חודשיים?
הבושם: VIVA LA JUICY GOLD COUTURE של ג'וסי קוטור.
ניחוח קייצי מאוד ושובב, מהסוג הדומיננטי שאי אפשר להתעלם ממנו כשחולפים מול ברחוב. בין תווי הבסיס גם ענבר, קרמל ותמצית וניל שמעניקים לו ארומה מסוגננת יותר, כלומר – לא סתם מתיקות, אלא עם עומק ואלגנטיות. 
 

 

התוכנית: להרגיש בסן טרופה - להיות ברדודים החמימים של הבריכה הציבורית.
הבושם: paradise של רוברטו קוואלי.
למען האמת, מסע הפרסום המסיבי של החדש של קוואלי קצת עורר בנו אנטי (כאלו אנחנו, מעדיפות את השקטים והצנועים), אבל אחרי שהרחנו את הבושם איבדנו את כל האג'נדה שלנו. בושם מצוין, שלהפתעתנו לא חזק ואגרסיבי מדי, אלא נעים וקליל ומתאים מאוד ליומיום הקייצי, אולי בזכות תווים כמו ברוש ואורן.
 

 

התוכנית: טיול שופינג בניו יורק, כולל קפה ומאפה מול חלון הראווה של טיפני. או ביקור לקניון הקרוב, כולל מיץ ענבים ובורקס פינוקים.
הבושם: Modern Muse Chic של אסתי לאודר.
בעקבות המודרן מיוז, שזכה בפרס "בושם השנה" לשנת 2014 בקטגוריית בשמי היוקרה, מגיעה הגרסה החדשה והקייצית. הגרסה הזו אלגנטית לא פחות, ומשלבת תווים פרחוניים כמו שושנים ויסמין עם תווים עציים יותר, דוגמת פצ'ולי. השילוב הזה יוצר בושם קלאסי שקשה לא לאהוב, ולכן הוא מותאם במיוחד למתנות בחג עבור אלו שאין לנו מושג מה הן אוהבות. או במילים אחרות: האמא של בן הזוג. 

 

התוכנית: טיול בר מצווה עם השכבה.
הבושם: LOVER Sweet Juice של ג'ן ארטס.
בושם שיכול להתאים בעיקר למי שצריכה להביא מתנה למתבגרת – במיוחד לכזו שהיא צריכה להתראות עימה על בסיס יומיומי. זה לא שהוא לא נעים, או סכריני כמו בשמים שבדרך כלל מיועדים לגיל הזה, אבל הוא בהחלט ילדותי, בובתי ומתפוגג יחסית מהר.
 

 

 

התוכנית: לצאת לקטוף פרחים בשדות, או בחנות הפרחים הסמוכה.
הבושם: Emozione מבית סלבטור פראגמו.
אחד הניחוחות היותר נעימים בהם נתקלנו לאחרונה – פרחוני אבל אוורירי, אלגנטי ונשי. אם אתן מאלו שחוששות מריח "זקן" – העדיפו בושם אחר. אבל אם אתן מהרומנטיות שעדיין חולמות על הנסיך, זה כנראה הבושם בשבילכן.

 

 

 

התוכנית: להדביק פערים בפרקים של "בית הקלפים", למצוא קינוחים נטולי חמץ מעניינים, לקרוא עיתונים ובאופן כללי לעשות את כל מה שהיינו רוצות לעשות עם רק היינו יכולות.
הבושם: ICON ROSES של ג'ייד.
אומנם הרעיון מאחורי הבושם, לדברי החברה, הוא "לצדיע לאישה הנחשקת, האצילית והבטוחה בעצמה", אבל אנחנו דווקא מצאנו אותו מתאים ליומיום הלא מחייב. הניחוח הוא על טהרת הוורדים ובהשפרצה הראשונה הוא מביא זריקה של מתיקות. מהר מאוד הוא נרגע והופך לנעים מאוד, אבל לא יוצא דופן בשום צורה.
 

 

 

התוכנית:להיכנס להילוך גובה בכל הנוגע להכנות לחתונה.
הבושם: INNOCENT של טיירי מוגלר.
אפשר לסמוך על המעצב הצרפתי שייצור בושם נוסף שממנו יהיה קשה להתעלם. מרכיבים דוגמת  פרלינים, מרנג ושקדים מוסכרים גורמים לו להשמע כמו עוגת חתונות מצועצעת, אבל בפועל מדובר בבושם שאי אפשר להתעלם ממנו, נשאר נאמן לאורך כל היום ומוסיף למציאות ניחוח מתוק אבל מתוחכם ומרענן.