אני מכירה את הרשת לפחות עשר שנים ורכשתי בה לא מעט פריטים לאורך השנים. לא הרבה יודעים אבל הרשת מחזיקה מעבר למותג הפרטי שלה גם שורה ארוכה של מותגים כגון  DEX, CHAMPION ו- TAGWOMAN שאני אוהבת במיוחד, ובנוסף התווספו בשנה האחרונה גם המותגים CATRER'S ו- MOTHERHOOD. רוצים לדעת אלו עוד מותגים מחזיקה הרשת? לחצו כאן.

 

 

מחירי קולקציית הקיץ מתחילים מ- 19.90 ש"ח (למשל, לגופיות צבעוניות), כך שזו כבר הייתה התחלה מבטיחה. בקולקציית הקיץ גיליתי גם לא מעט שמלות עם תג מחיר שנע בין 59.90 ש"ח ל- 150 ש"ח, ועם המבצעים שקיימים כעת בחנויות הרשת (שמגיעים גם ללמעלה מ- 50%) - המחירים צונחים למטה אפילו יותר.

 

כך למשל תוכלו למצוא שמלות קלילות משיפון וכותנה בגווני כחול, לבן, אדום, ועם הדפסים צבעוניים שונים. כל אחת תוכל למצוא בחנות את הגוונים שהיא אוהבת בין שלל השמלות המתנפנפות הצבעוניות.

 

 

 

בנוסף מצאתי בסניף טוניקות צבעוניות, למשל הטוניקה האדומה הזו עם הפסים, שבן זוגי טען שאני נראית בה כמו ספיידרמן, ומכיוון שהוא חובב קומיקס אני אתייחס לזה כמחמאה...

ואם אנחנו כבר מדברים על דגמים מוצלחים עם פסים - שמלת המקסי האפורה המפוספסת ישבה כמו חלום על הגוף והבד שלה היה כל כך רך ונעים והתאים בדיוק למזג האוויר הנוכחי. והמחיר - רק 99 ש"ח. שווה ביותר. שילבתי אותה עם שרשרת צבעונית בגווני תכלת שמחירה 39 ש"ח, וקיבלתי מראה קייצי וכיפי.

 

 

 

גם שמלות חוף שיתאימו גם לים ולבריכה וגם למראה יומיומי נונשלנטי ולא מתאמץ  תוכלו למצוא בקולקציית הקיץ. השמלות ישתלבו מצוין עם בגדי הים הצבעוניים שתוכלו למצוא ברשת, ואם תחפשו אותן בחנות סביר להניח ששם גם תמצאו אותן, לצד הביקיני, הטנקיני ובגדי הים השלמים.

 

 

 

מה עוד בקולקציה? גופיות נשפכות קלאסיות שיתאימו למכנסי ג'ינס קצרים, שמלות בנדנה בהדפסים שקורצים לשנות ה- 70, כובעי קש במגוון מרשים של דגמים, מכובעים בסגנון פנמה ועד כובעים עם שוליים רחבים שיסתירו אתכן מהשמש, שרשראות נוצות באווירה שבטית, ועוד ועוד. והכל במחירים משתלמים במיוחד. נצלו את המבצעים וקיפצו לרשת כדי להתרשם בעצמכן!