כחלק מהיערכות רשת "המשביר לצרכן" לחגים הבאים עלינו לטובה, המלווים תמיד בהענקת מתנות לקרובי משפחה, חברים, מכרים ובעיקר מארחים ומארחות, מציגה הרשת שירות חינמי החוסך זמן ומאמצים רבים המושקעים לרוב בהתלבטות החוזרת בכל חג – "איזו מתנה לקנות".

השנה זיהינו צורך ממשי של הלקוחות לקבל הכוונה ברכישת מתנות החג, מעין מורה נבוכים שיאמר באורח פלא מה קרובינו הכי רוצים לקבל לחג. לכן החלטנו להיכנס לתמונה עם מהלך מקורי, בסיוע לגולשים לגלות מה לקנות לאהוביהם לחג ובנוסף על כך אנו אף מציעים מבצעים רלבנטיים לאותה הבחירה, בקלות ובחינם.

איך זה עובד?

נכנסים ישירות למיני סייט http://www.mashbir.co.il/Matana/, הנמצא גם בעמוד הפייסבוק של רשת "המשביר לצרכן" ובאתר הבית של הרשת בכתובת http://www.mashbir.co.il/מזינים את שם קרוב/ת המשפחה או החבר/ה לו/ה רוצים לרכוש מתנה לחג + מספר הטלפון שלו/ה ואת כתובת המייל שלכם.

נציגות "המשביר לצרכן" יקבלו את הפניה ויתקשרו למקבל/ת המתנה לבירור קצר איזו מתנה הוא/היא מעוניינים לקבל לחג. אם תרצו, ניתן לבחור שלא לחשוף את זהות המתעניין/ת. בשלב ראשון יוצגו בפני מקבל/ת המתנה אפשרויות סינון מבין מחלקות "המשביר לצרכן": עולם הקוסמטיקה, טקסטיל לבית, כלי בית ועולם האופנה. לאחר מכן יוצגו תת קטגוריות בהתאם למחלקה שנבחרה.

 

את התשובה תקבלו במייל בצירוף ציון המבצעים הכלליים במחלקה שנבחרה, וקופון זהב למוצר במחיר מיוחד ספציפי התואם את המתנה שנבחרה. כלומר, אם מקבל המתנה בחר בושם כמתנה לחג, התשובה שתתקבל תכיל בנוסף את ההנחות במחלקת הבישום + קופון מבצע על בושם אותו ניתן להדפיס ולהציג בקופה (כאשר קופון המבצע הוא בלעדי למשתמשי השירות ואינו פתוח לכלל האוכלוסייה).