היוש תושבי הצפון, הכוננות שלכם חזרה. תקיפות בסוריה, אזעקות, איומים מחיזבאללה, לא צריך להיות ילד מחונן בשביל להבין לאן זה הולך. חייבת להתוודות: די ידכא אותי אם תתחיל עכשיו עוד מלחמה. אין לי מה ללבוש לזה ועשיתי כבר ארבעה אטנדינג לאיוונטים בפברואר. לא מתאים העניין. אז מה יציל אותנו אם לא נבחרת של הון אנושי מעולה שמתחיל לעשות את דרכו לכנסת כבר בימים אלו.

 

המשחק החדש והחם הוא גיוס שמות מוכרים ואמנם כוכבי עבר מתחילים להיות מחוזרים בזה אחר זה ומסתמן שאם אתה לא שם אתה לא קיים. או לפחות היית קיים. מתישהו. בניינטיז. קחו לדוגמה את עדן הראל שקיבלה השבוע הצעה חמה מהבית היהודי. אם ב-1998 היו אומרים לי שעדן הראל עשויה להיות חלק מהבית היהודי הייתי אומרת "מה זה הבית היהודי? לא מכירה כזה דבר, זה עדיין 1998". אבל בסך הכל מדובר בתהליך טבעי. ככה זה, יום אחד את מפלרטטת עם בונו על מכסה מנוע מול המצלמות, וכמה שנים אחר כך האיש שלא מפסיק להיגנב ממערת המכפלה מזמין אותך בסבבה לשבת איתו. נראה לגיטימי.

 

 

בגזרת השריונים שהצליחו יותר- מעתה אל תאמרו אלי אוחנה, אמרו אלי אחונה: גם כוכב העבר, על אף הרמות גבה לא מעטות, קיבל הצעה וכנראה, אם לא יתבצעו שינויים מרחיקי לכת, הולך לשבת יחד עם בנט בשבת אחים. זהו ללא ספק ליהוק מבריק, רך ונקי מקשקשים. בעולם הקרקפות המדולדלות של בנט גם שיער מדהים זה יתרון משמעותי, שלא לדבר על זה ש, נו, בחייאת, הבאתי לכם את אלי אוחנה! זה הכי מגניב בעולם, למה אתם לא זורמים יא נודניקים???

 

בנט עצמו מעיד כי חיפש מועמד מזרחי שהגיע מילדות קשה והצליח. נו, איך אומרים אצלנו- מזרחי מקופח? בנט זה אח! למרות שאני לגמרי מוצאת את זה מעליב כי ידוע שאם למישהו יש ילדות קשה במדינה הזאת זה לאשכנזים.

 

 

*

הגיוונים בשריונים לא מפסיקים להפתיע- אחרי לינור אברג'יל שסירבה לליכוד (אבל השאירה אותנו מסוקרנים ודרוכים לפחות לכמה שעות), יש בקנה גם לסבית דתייה, הומו בטחוניסט, ומצב טוב שמישהו כבר בדרך לשים יד על טייס קוקסינל. זאת כבר לא תוכנית ריאליטי, זה המעגל של דן שילון ועכשיו חסרים שם רק זונה ופוליטיקאי. אגב, השמועות אומרות שבנט הציע כיסא גם למשוחררת הטרייה שולה זקן אבל היא אמרה לו שהיא כבר ישבה מספיק. ואני בכלל אומרת שיפסיקו עם השטויות ושיתחילו להתעסק במה שמעניין את העם באמת: לאיזה מקום שריינו את גיל ססובר. אה, עוד לא שוריין? אז קדימה, אין לנו פה את כל היום.

 

*

אפרופו קדימה, או מה שנשאר מקדימה, שאול מופז פרש מהפוליטיקה (וכבר קיבל הצעה להיות כדורגלן עבר מפורסם!!). אני רואה שיש כל מיני בדיחות על זה אז יש לי רק דבר אחד להגיד- מי אתם שתרדו על שאול מופז, אדם שעלה לבדו בגיל 9 מאיראן ובגיל 10 הרג מפלגה שלמה בידיו החשופות. קצת כבוד.

 

*

ובינתיים, בממלכת הלה-לה-לנד של משה כחלון רעש מהומה: המועמדת צגה מלקו נפסלה כיוון שלא צייתה לחוקי הצינון ולא עזבה בזמן את מקום עבודתה ברשות השידור. אין ספק שמדובר בבעיה גדולה לכחלון, חוץ מהבעיה הקטנה הזאת של, אה, לא יודעת, שיש למפלגה שלו שם פתטי ומביך של עיתון ילדים? שהוא בחר לקמפיין הבחירות שלו את הסיסמה "כחלון- נטו בשבילי" וזה באמת נראה כאילו זה נטו בשבילו ואף אחד אחר לא הולך להרוויח מזה? או סתם שהוא מקרין כריזמה פוליטית מטורפת של אשל אחוז וחצי שומן? מה אומר, שיהיה לכולנו בהצלחה.

 

*

ולסיום, מילה מאוחרת על סרטון הבחירות של מרצ: הם עושים עבודת קודש בתחום העלאת המודעות להנגשת הקלפיות לעיוורים, ולכן דאגו שכל מי שיצפה בתשדיר שלהם יתקע לעצמו מזלג בעין. אין לי הסבר אחר לזה. מה שכן, הכל היה שווה בשביל לראות את זהבה גלאון מורידה צ'ייסר ועושה פרצוף של כיבוש. תחזיקו מעמד- אוטוטו סופ"ש.