שקרים שמספרת לעצמה רקפת רוסק-עמינח, שקרים שסיפרתי לעצמי.

 

אני לא יודע אם הספקתם לצפות בראיון המצוין של אילנה דיין עם מנכ"לית בנק לאומי, שבזכותכם נאלצה לסגת מכוונתה למחוק לנוחי דנקנר חוב עצום של 150 מליון ש"ח ולהציל אותו. תמצאו זמן היום או מחר או בימים הקרובים לראות את זה. הנה הלינק

 

:עוד באון לייף

 

רוסק-עמינח לא מבינה מה אתם רוצים ממנה ולמה כעסתם. רוסק-עמינח לא מבינה למה חושבים שהחברות הקרובה שלה עם טייקונים שלהם הבנק שלה נותן הלוואות זה דבר פסול.

 

רוסק-עמינח לא מבינה למה זה מטלטל כשהיא מסבירה שהיא לא יודעת כמה יש לה בחשבון האישי בבנק, כי היא "לא בודקת". כשרוב אזרחי ישראל לא ישנים בלילה, רטובים מדאגה מה יהיה מחר. ומתי יצלצלו מהבנק בגלל האוברדרפט שלא ייסגר לעולם.

 

אני מבין למה רוסק-עמינח לא מבינה. היא עוד תבין. זה רק עניין של זמן. הרבה שנים הייתי שם, במועדון של רוסק-עמינח עם חבריה הטייקונים.

 

את הדרך שאני עשיתי, גם רוסק-עמינח תעשה. גם נוחי דנקנר יעשה. גם האחרים. או שהם יעשו את הדרך הזו כי יבינו, או שהחיים יגרמו להם להבין. ואז זה יכאב. כמו שהחיים גרמו בשנה האחרונה לנוחי דנקנר

 

הגזל של העשור וחצי האחרונים, השחיתות, קשרי ההון-שלטון-עיתון-מועדון, ישראל שלנו והעתיד והתקווה שאבדו, הכל ישתנה מן היסוד.

 

השינוי ייקח זמן, אבל הוא כבר קורה. כבר משתנה. הטוב ינצח