ביום שבו ג?סיקה קוקס, הטייסת הראשונה שנולדה ללא ידיים, נאמה במהלך השקת הפרימיירה של סרטה הדוקומנטרי Right Footed, עמדה בין כל הקהל הגדול שעמד והריע לאישה מעוררת ההשראה הזו, רות אוולין, ילדה בת 3 שנולדה ללא ידיים, ביחד עם אמה קרלין. הן הגיעו במיוחד כדי לפגוש אותה.

 

עוד באון לייף:

 

קרלין ארגנה את המפגש דרך הפייסבוק, ונסעה 6 שעות בדרכים כדי להגיע למפגש המיוחד הזה. ?אני כל כך שמחה שהיתה להם ההזדמנות ולהיפגש, ולהראות לכולם שזה לא משנה בכלל אם יש לך ידיים או לא. באמת שאפשר לעשות הכל כמו כולם?, אמרה קרלין למהדורות החדשות בארה?ב, שהביעו התעניינות בנושא.

 

הבעת הפנים על פניה של רות היתה שווה הכל.  (צילום: מתוך הפייסבוק של קוקס)

 

קרלין הפכה להיות מעריצה של קוקס עוד מתקופת ההריון עם רות, ובצדק. בנוסף להיותה הטייסת הראשונה שנולדה ללא ידיים, היא גם מחזיקה בחגורה שחורה בקראטה, ואם לא התרשמתם עד עכשיו, תשמחו לגלות שהיא גם משמשת כעורכת דין לאנשים בעלי מוגבליות פיזיות.

 

רות הקטנה זכתה לטיסה פרטית ומרגשת עם קוקס. ?חשבתי שהמפגש ביניהם יעורר בה מוטיבציה - שהיא תוכל במהלך חייה להבין שאפשר להתגבר על הקשיים, לא משנה עם אילו מגבלות נולדת?, אומרת קרלין. המפגש היה מאוד משמעותי גם עבור קוקס: ?כשאני פוגשת ילד שנולד ללא ידיים, זה מרגיש לי שאני מצליחה להעניק בחזרה. אני רוצה לתת את התחושה ש?אני אהיה בסדר, בסוף אני אצליח  לעשות כל מה שאישה עושה?.

 

קרלין עדיין שומרת על קשר עם עם קוקס, ששולחת לרות הקטנה המון תמיכה ועצות. 

 

 

 

עדיין שומרות על קשר - גם באוויר וגם ביבשה. רות וקוקס (צילום: עמוד הפייסבוק של קוקס)