הסופרמודל שהרגיזה מדינה שלמה

ג'יזל בונדשן (35), אחת מדוגמניות העל הגדולות ביותר של כל הזמנים, הכעיסה השבוע את תושבי עיר האורות, כמו גם את צרפת כולה. ג'יזל הגיעה למרפאת כירורגיה פלסטית בפריז בכדי לעבור טיפול בפניה, כשהיא מכוסה בורקה. היא השתמשה בבגד המוסלמי המסורתי בכדי שלא יזהו אותה, כמובן. לא עבר זמן רב והסערה ברשת החלה, שכן הבורקה אסורה על פי חוק בצרפת משנת 2010. "כובע וצעיף היו פחות בולטים!", הגיב אחד הגולשים, והתלונן על כך שהדוגמנית היא למעשה פורעת חוק.

אבל לא רק את החוק היא הצליחה להפר, אלא גם את זעמם של המוסלמים – כאשר במהלך החודש הקדוש של הרמאדן עשתה שימוש בבגדיהם המסורתיים. "זה חוסר כבוד לאיסלאם", "היא לובשת דבר קדוש למטרה רעה" ותגובות נוספות המתארות את ביזוי הקודש, על פיהם.

עשתה שימוש בבגד מוסלמי מסורתי כדי שלא יזהו אותה. ג'יזל בונדשן

אם היינו יועצי התדמית של ג'יזל, היינו עובדים על שיקום היחסים לאלתר. פריז היא בירת האופנה, וכדאי לסופר-מודל הברזילאית להתקבל בברכה ברחובות העיר. לפני שתשים לב היא עלולה להתחיל לקבל פחות קמפיינים, לא עלינו, רק בגלל אותה תקרית אומללה. ובפעם הבאה פשוט ללכת עם מסיכת סקי כמו של השודדים. מקסימום שהמשטרה תעצור אותך, זה עדיף מלהסתכסך עם ההמונים.

אמיצים בחזית: גברים בחזיות

למרות שרבים מהם מסתירים זאת, גברים מאד סקרנים לגבי הפריטים שאנחנו עוטות על עצמנו. לא מעט מהם היו מתים לגלות איך זה להדס על נעלי עקב, ללבוש תחתוני משי או להסתובב עם חזיה. לאחרים, כמובן, זה ממש לא מזיז והם בטוחים שלהתלבש כמו אישה זה פשוט כמו ללבוש את הבוקסר, הג'ינס והטי שירט שלהם.

קבוצת גברים אמיצה הסתובבה במשך שבוע ימים עם חזיה, והנה כמה תובנות שלא מחדשות לנו, הנשים, הרבה: חזיה לוחצת – גם אם היא מתאימה בול, אי אפשר להכניס אותה לכביסה ולגמור עם זה, לא כל כך פשוט ללבוש אותה כפי שקל להוריד אותה. והו, כמה כיף להוריד אותה בסוף היום – בעיקר בימות הקיץ.

אז אחרי שהבינו את הקשיים והמצוקות, אנחנו מקוות שיבינו כמה לגיטימי המשפט: "לא, אני לא קופצת לסופר לקנות חלב, כבר הורדתי את החזיה כשנכנסתי הביתה".

גדול עליהם: קסטרו VS מידה 44

סערה ברשת עקב דבריה של אתי רוטר, מנכ"לית משותפת בקסטרו, לנציגות קבוצת הפייסבוק "אין לי מה ללבוש - מלכוד 42". מתוך שם הקבוצה ברור מה דרשו לדעת מרוטר, מדוע אין פריטים מעל מידה 42? רוטר צוטטה בפוסט שהועלה בקבוצה, באמירות כגון "השמלה הזו לא יפה מעל מידה 44", "מכנסונים זה לא יפה מעל מידה 42", "אני לא יכולה לענות לכולם על הצרכים", "אולי את לא מבינה קסטרו", "אין לנו מידות כי המחסנים מאד קטנים" ועוד.

בתגובה לאותו פוסט, שגרף אלפי לייקים ושיתופים, רוטר לא הכחישה את דבריה אך אמרה שאכן קיימים פריטים במידה 44 ו-46 בקסטרו. זה עדיין לא מבטל את אמירותיה, שהצליחו להעליב כל כך הרבה נשים - רובן לא במידה של גל גדות וחברותיה. צריך ואף רצוי לחשוב פעמיים לפני אמירות קשות שכאלו, בייחוד עבור מי שמייצגת רשת כל כך משפיעה על נערות ונשים בארץ.

אם אכן קיימת מידה 44 או 46 ברשת האופנה, אולי כדאי לגרום לצרכניות הרלוונטיות להרגיש טוב עם עצמן, למרות שהמכנסונים או השמלה לא כל כך יפים בעיני רוטר כאשר הם מעל מידה 42. העלאת וחיזוק דימוי גוף יכולים לעשות יופי של יחסי ציבור למותג ובכלל לסביבה, קצת יותר מאשר לבוז לקבוצה שלמה של נשים.

אישה חזקה מאיימת על הגבריות

אנחנו כבר אומרות את זה שנים, גברים מפחדים מנשים בעמדות כוח משום שהם מרגישים שגבריותם נלקחת מהם. והנה, מחקר חדש מספק את הגושפנקא הכתובה שחור על גבי לבן. המחקר למעשה מורכב משלושה מחקרים קטנים, שהמכנה המשותף שלהם הוא שהגברים חשו מאוימים על ידי אישה הנמצאת בעמדת כוח והגיבו בתקיפות ובאגרסיביות במגוון סיטואציות. לדברי החוקרים, דפוס זה של התנהגות הוא משותף לגברים המנסים להגן על הגבריות שלהם.

קחו לדוגמא למשל את דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות ארצות הברית ואולי האיש עם הכי פחות טאקט בהיסטוריה, חוזר ומתקיף את הילארי קלינטון פעם אחר פעם. קלינטון, המתמודדת נגדו במירוץ לבית הלבן, כנראה ממש מלחיצה אותו, כאשר אחד הרגעים המביכים ביותר היה כשצייץ בטוויטר: "אם הילארי קלינטון לא מצליחה לספק את בעלה, למה היא חושבת שהיא תצליח לספק את אמריקה?". רק דרך המשפט הזה, אותו אגב הסיר במהרה מחשבונו, ברור לנו עד כמה טראמפ מפחד מקלינטון. מסתבר שלא משנה כמה כח אתה מאמין שיש לך, ובכמה כסף אתה יכול לקנות את העולם החופשי - ברגע שעומדת מולך אישה סמכותית וחזקה – אתה פשוט משתין בתחתונים.

ביזאר: חלב אם בשרשרת

לא זהב, כסף, יהלומים או אבני חן – הטרנד החם בעולם התכשיטים הוא חלב אם בתליון. מסתבר שיש מגמה של אמהות שאינן מסתפקות בקצוות שיער קטנה או תמונה כמזכרת לשנים הראשונות, הן עונדות את חלב האם על הצוואר.

ויקי קרווטין, שבבעלותה אחת מחברות תכשיטי חלב האם הגדולות בבריטניה אומרת "אני יודעת שמה שאני עושה עלול לפגוע ברגשות אנשים מסוימים, אומרים לי שזה מגעיל. עם זאת, אני מקבלת יותר הזמנות מאי פעם".

מה יהיה הלהיט הבא, עורלה כטבעת?