1. ספריי החתלה לתינוק של עדינול - מהיום, תינוקות נהנים מיתרונותיו של עדינול למניעת תפרחת חיתולים באריזת נוחות של ספריי להתזה.

 

2. Huggies Freedom Dry - חיתולים בגזרה אלסטית ורכה עם טכנולוגיית ה-Quick Dry, לספיגה מהירה של נוזלים והרחקתם מגוף התינוק כך שעורו נשאר יבש.

 

3. סדרת beloved - סדרת מחיות, דייסות ומזון אצבעות במגוון טעמים ומרקמים. מוצרי הסדרה מועשרים בויטמינים ומינרלים ומותאמים לשלבי ההתפתחות של התינוק.

 

4. לייף בייביז סנסטיב - סדרת טיפוח לתינוקות בעלי עור רגיש, בנוסחה מפנקת, מרגיעה, עדינה והיפואלרגנית, המונעת גירויים בעור.

 

5. מגבונים אקולוגיים מתכלים שופרסל GREEN - מגבונים היפואלרגניים, מתפרקים באופן טבעי, ומאפשרים לכם לשמור על הסביבה ולא לשלם יותר בהשוואה למגבונים רגילים.

 

 

 

6. סדרת Toni & Guy - מגוון מוצרי עיצוב שיער מקצועיים, שעוזרים לך לעצב את שיערך ולהקנות לו Total Lookעדכני ואופנתי.

 

7. מסלסל שיער אוטומטי של Babyliss - תלתלים מושלמים בעיצוב עצמי: קווצת השיער נמשכת באופן אוטומטי לתוך המכשיר, ויוצאת ממנו בתוך שניות כשהיא מתולתלת.

 

8. Scholl אקספרס פדי - פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות ניראות לעין מהשימוש הראשון.

 

9. סדרת קרמה shower freshness - סדרת דאודורנטים, המבוססת על הניחוחות של תחליבי הרחצה של קרמה, והמשמרת את הניחוח והרעננות של המקלחת ל-24 שעות.

 

10. Gillette Fusion Proglide Flexball™ - מכשיר גילוח עם ידית, המסתובבת על צירה ופוגשת את פניו של הגבר, להתאמה מירבית לתווי הפנים ולגילוח קרוב, חלק ונוח.

 

11. סדרת Listerine® Zero - שטיפת פה יומיומית לניקוי מושלם של חלל הפה והפחתת רובד החיידקים, ללא אלכוהול, בטעם מעודן ולשימוש מגיל 6.

 

12. סדרת ד"ר פישר אולטרסול Wet'n Go - מעכשיו, אפשר להתיז ספריי הגנה מהשמש היישר על עור רטוב מייד עם היציאה מהמים, לכיסוי בטוח ואחיד.

 

13. CC CREAM של REVLON - מוצר אנטי אייג'ינג המזין את העור, מעניק לו כיסוי, גוון אחיד, זוהר וחיוניות, מנטרל אדמומיות וכתמי גיל, ומספק הגנה גבוהה מהשמש.

 

14. סדרת הטיפוח Anti Gravity של קרליין - הפורמולה החדשה שמשולבת בסדרה מסייעת להילחם בכוח המשיכה, ופועלת למיצוק עור הפנים ולעיצוב קו הלסת והצוואר.

 

15. סדרת CLINERAL סקין פרו של טבע ו-AHAVA - סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה.

 

16. Clinique Smart Custom- Repair Serum - הסרום החכם, הלומד את העבר של עורך ומטפל בנזקי העור – אלו שנראים לעין ואלו שלא - בזכות 37 פטנטים טכנולוגיים.

 

 

17. סכיני Lady Arcos מיוחדות לנשים - סכין פרימיום קלה במיוחד, בעלת ידית עם עיצוב ייחודי, המותאמת בדיוק לאנטומיית כף היד הנשית.

 

18.MixArt  מבית אמקור - מיקסר חזק ועוצמתי, המיוצר מנירוסטה מוברשת בעבודת יד, ובצבעוניות מונוכרומטית בסגנון רטרו.

 

19. אג מאסטר - מתקן לבישול חווייתי בטכנולוגיית הבישול האנכית, שמאפשר ליהנות מחביתה או מפנקייק על מקל.

 

20. מוט בלנדר של BRAUN - המוט שמאפשר לחתוך ולפרוס ירקות, להכין בלילות וקצפות, לכתוש קרח וללוש בצק – והכל במכשיר אחד עם מנגנון למניעת התזה.

 

21. סדרת השיש השחור של פוד אפיל - בזכות משטח הצלייה Black Stone העשוי משיש, ניתן לבשל ללא שמן ומבלי לחשוש מכימיקלים או מקילוף הציפוי.

 

22. אריאל קפסולות 3 ב-1 - הטבליה היחידה בעולם, המורכבת משלושה תאים, הפועלים ביחד על מנת לנקות, להסיר כתמים ולהעניק ברק לכביסה.

 

23. 4 כדוריות הניקיון האקטיביות לאסלה של סוד - סבון נתלה לאסלה בתצורת 4 כדוריות, עם 4 פעולות בכל הדחה: הקצפה, חיטוי וניקוי, הסרת אבנית וניחוח לאורך זמן.

 

24. ספריי קצף סוד - ספריי בעל פייה עם חלונית מסתובבת, המאפשרת מעבר בין שימוש בקצף סמיך לבין תרסיס אווירי לפיזור אחיד וניקיון יסודי.

 

25. סדרת AUTAN  (אוטן) דוחה יתושים - סדרת תכשירים, המבוססים על נוסחות ייחודיות, יעילות ואיכותיות, שדוחות יתושים וחרקים וגם מרגיעות את העור.

 

26. שקיות מזון XL עם ידיות לקשירה של ניקול - שקיות גדולות במיוחד, המתאימות לכריכים לבית הספר או לאחסון מזון, בעלות ידיות לקשירה נוחה, אטומה ויעילה.

 

27. Eden Pure Soda - בר ביתי עם מים חמים, מים קרים, מזיגה רצופה של ליטר סודה, תיכנות אישי, ואפשרות לנייד את הבר לחצר או למרפסת.

 

28. סופרקריל סופרמט של טמבור - צבע בטכנולוגיה ייחודית, המכסה 20% יותר שטח וגם מטשטש פגמים בקיר. לצביעה מהירה וחסכונית, שאינה מצריכה תיקונים.

 

 

 

29. שניצל ולתנור של קנור - לא צריך לטגן: טובלים חזה עוף בביצה ובתערובת פירורי הלחם של קנור, מכניסים לתנור והשניצל יוצא עסיסי ופריך.

 

30. סדרת אורז עם תוספות של סנפרוסט - סדרת אורז קפוא מהיר הכנה (10 דקות בישול) עם התוספות בפנים: אורז עם אפונה וגזר, ואורז עם עדשים.

 

31. סלטי הקטניות "טעמי השוק" של אחלה - סלטים מקטניות ומדגנים מיוחדים, המובילים את מגמת ה-Superfood. מצוינים כסלט קטן או כתוספת לארוחה.

 

32. לחמים אורגניים של שופרסל GREEN - סדרת לחמים – שיפון, קמח מלא עם גרעינים, שאור קל ואפילו חלה – כולם מדגנים אורגניים.

 

33. שמן זית יד מרדכי בבקבוק מעוצב - שמן זית בבקבוק פלסטיק קשיח ובלתי שביר, בעיצוב אופנתי ובעל פיית מזיגה ייחודית ונוחה לשימוש, המציע חוויית עיצוב מחודשת במטבח.

 

34. פסטה DITALINI RIGATI של Barilla - פתיתי פסטה מיוחדים למרק, שנשארים קטנים גם אחרי הבישול, והופכים כל מרק למנה טעימה, משביעה ומחממת.

 

35. קורנפלקס מלא של תלמה - דגני בוקר המכילים 70% קמח תירס מלא, עם ערכים תזונתיים וחצי כפית סוכר בלבד במנה, במראה ובטעם שילדים אוהבים לאכול.

 

36. סדרת חטיפי גו! פיט - חטיפי דגנים משביעים עם 50% דגנים מלאים, על בסיס שיבולת שועל, המוצעים בצורת לבבות ובגודל נוח לנגיסה.

 

37. סוכריות סקיטלס באריזת "עם כיבודים" - סוכריות Skittles בטעמי פירות, רכות מבפנים וקראנצ'יות מבחוץ, באריזה מוגדלת המאפשרת סגירה חוזרת ושיתוף עם החבר'ה.

 

38. מסטיק MUST45 דקות - מסטיק מנטה מרענן במיוחד עם נוסחה ייחודית, המספקת תחושת רעננות לאורך זמן למשך 45 דקות של לעיסה.

 

39. קליק לייבל - פינוקי שוקולד איכותיים למבוגרים בטעמים מפנקים במיוחד: פקאן מאובק, מקורמלוז קפה, שקד לבנבן וביטר קראנץ'.

 

40. ממרחי לוטוס בטעמים רגיל וקראנץ' - אתם מוזמנים ליהנות מהטעם המוכר של עוגיות לוטוס גם בממרחים, הניתנים לשימוש בכריכים, קינוחים וגם מאפים.

 

41. שבורים של בייגל בייגל - הדור הבא של הבייגלה: שברי בייגלה מפוצצים בטעם. שילוב של שברי בייגלה בטעמים חזקים של ברביקיו ובצל.

 

 

 

42. STRONGBOW - סיידר אלכוהולי מביית הייניקן, המיוצר מרכז תפוחים טבעי, ומהווה אלטרנטיבה אלכוהולית טעימה וייחודית.

 

43. קפהBALANCE  עלית - שותים כוס קפה BALANCE, המכיל סיבים תזונתיים וחלבונים, ומרגישים שבעים לאורך זמן.

 

44. סדרת אלפרו משקאות מהצומח בטעמים - משקאות מהצומח, ללא כולסטרול ולקטוז, מופחתי שומן, ובטעמים מרעננים ומרווים של שקדים, אגוזי לוז וקוקוס.

 

45. נביעות 1 ליטר - מים מינרלים בכמות המתאימה לנשיאה בתיק נשי, ועם מדיד כוסות על הבקבוק למעקב אחרי קצב השתייה היומי.

 

46. שוופס WATER אפס קלוריות בטעמים - המשקה הלא מוגז היחיד עם 0 קלוריות ובטעמי פירות מפנקים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.

 

47. GUINNESS DRAUGHT - בירה גינס בפחית המכילה קפסולת חנקן, שבעת פתיחתה יוצרת במזיגה לכוס מרקם קרמי וראש קצף לחוויית שתייה "כמו מחבית".

 

 

48. עמק תנובה 9% עם זיתים - פרוסות עמק לייט, מופחתות שומן 9% בתוספת זיתים מובחרים, לשימוש בכריכים ובטוסטים.

 

49. מולר Simply Fruit0% ו-1.5% שומן - סדרת Simply Fruit עם 0% שומן ללא ממתיקים מלאכותיים ורק 59 קלוריות לגביע. ועם 1.5% שומן עם חתיכות פרי מהטבע.

 

50. גבינות משק צוריאל במליחות מופחתת - סדרת גבינות מלוחות מעודנות, מופחתות מלח, למי שרוצה להפחית את צריכת הנתרן שלו מבלי לוותר על הטעם.

 

51. יוגורט עזים 600 גרם של מחלבות גד - יוגורט בלקני אותנטי וטעים, 5% שומן, באריזה גדולה במיוחד ובמרקם סמיך, עשיר וקרמי.

 

52. דנונה אקסטרה פרי משפחתי - מהיום, כל המשפחה יכולה ליהנות ממשקה יוגורט מזין ומרענן, עם הערכים הבריאותיים של יוגורט ובתוספת 20% פרי.

 

53. מעדני מוו של טרה - מוצרי הסדרה עברו הפחתה של כ-20-28% מתוספת הסוכר, הם ללא חומרים משמרים ויש להם ערכי סידן גבוהים.

 

54. נפוליאון 16% שומן של תנובה - גבינה, שבזכות פיתוח טכנולוגי ייחודי נשאר לה הטעם והמרקם השמנתי והמפנק, אבל עם רק 16% שומן.

 

 

55. אפליקציית הקניות של שופרסל - בסלולר או בטאבלט מסדרים רשימת קניות אישית לפי מסלול המעברים בחנות והרגלי הקנייה, ומנצלים קופונים בהתאמה אישית.

 

56. לאומי דיגיטל טאץ' - משיכת מזומן ללא כרטיס  - לראשונה בישראל: משיכת מזומן ללא כרטיס. מצמידים את הסלולר לכספומט, מקישים קוד סודי – והכסף אצלכם ביד.

 

57. שירות "מרשם מידע" למטופלי הכללית - מיד לאחר הביקור אצל הרופא, יגיע לאימייל שלכם מידע רפואי עדכני בהתייחס לאבחנות ולתרופות, שנרשמו לכם במהלך הביקור.

 

 

58. סדרת מכונות כביסה קונסטרוקטה Vario Perfect - בלחיצת כפתור אתם מחליטים אם לחסוך בחשמל או לחסוך בזמן הכביסה, ויכולים ליהנות מכביסה נקייה בתוך 15 דקות.

 

59. סדרת Smart TV של סמסונג - טלוויזיות חכמות, המציעות מגוון של אפליקציות VOD ותכנים שונים, ביחד עם ממשק חכם ושלט, המאפשר שליטה באמצעות תנועה.

 

60. מזגני אלקטרה BASIC - אלקטרה מציגה סדרת מזגנים איכותיים, חסכניים, מעוצבים וקומפקטיים, המוצעים במחיר הנותן תמורה גבוהה לכסף.

 

 

___________________________________________________________

 

* כיצד מתבצעת הבחירה?

בכל שנה, בוחרים הצרכנים בישראל מי יהיו מוצרי השנה מקרב אלפי המוצרים והשירותים החדשניים שהושקו בישראל.

 

הדירוג והבחירה נעשים באמצעות מחקר צרכנים גדול והמקיף מסוגו, שעורך מכון המחקר קנטאר מדיה, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 2,000 צרכנים ישראליים.