חג פורים אמור להיות חג שמח והמסיבות בבתי הספר והגנים מגיעות בשבוע הבא לשיא. אבל למרות המחאה החברתית והמודעות הצרכנית הגבוהה, מחירי התחפושות נשארו יקרים מאוד ואולי אפילו יקרים משנה שעברה.

 

עוד בonlife:

 

וכמו בכל שנה, יש משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן לרכוש תחפושות לילדיהן. עמותות, ארגונים ואפילו בני נוער התגייסו השנה להפוך את החג לשמח גם למשפחות הללו. אז איפה אפשר לקבל תחפושות בחינם ואיפה לתרום תחפושות ישנות?

 

ארגון "מאיר פנים"

ארגון "מאיר פנים" בשיתוף פעולה עם רשת "האוס אין" מזמינים משפחות  לתרום תחפושות ישנות, במצב טוב ותחפושות שאינן בשימוש  למשפחות הזקוקות לכך.

 

איסוף התחפושות החל והתחפושות שייאספו יחולקו כבר השבוע בסניף מאיר פנים בירושלים ובסניפי רשת האוס אין.

 

"מאיר פנים" הוא ארגון ארצי התנדבותי שהוקם לרווחת נזקקים. הארגון מתחזק 14 בתי מזון ו- 9 מרכזי ציוד ומועדונים לילדי רווחה. חלוקת התחפושות תתקיים בסניפי "מאיר פנים", לילדים נזקקים  

 

מידע נוסף על איסוף תחפושות וחלוקתן במוקד מידע בטלפון:  3656*

 

ניתן לתרום תחפושות או להגיע ולבחור מהמלאי שהצטבר בסניף מאיר פנים ברחוב ירמיהו 78 ירושלים וסניפי רשת "האוס אין" ברעננה, ראשל"צ, רישפון ורמת גן.

עיר התחפושות

"עיר התחפושות" היא מתחם גדול של רשת "עידן 2000" הממוקם במתחם ביג בצומת קסטינה.

 

במתחם ניתן למצוא את כל סוגי התחפושות על פי רמות מחיר, מותגים שונים ולפי גילאים. החל מתחפושות לתינוקות, ילדים, מבוגרים ואפילו תחפושות לכלבים

 

"עיר התחפושות" שתישאר פתוחה עד סוף חג פורים, מבטיחה מלבד קנייה גם אפשרות לתרום ולעזור. במהלך כל התקופה הרשת החליטה להירתם למען הקהילה ובכניסה למתחם הוקמה עמדה מיוחדת שתאפשר תרומת תחפושות ישנות שיועברו לעמותות וארגונים למען ילדים מעוטי יכולת באזור הדרום.

 

 

תלמה ילין, תיכון בליך וארגון "לתת" בשיתוף פעולה

התארגנות מיוחדת במינה כיוון שהיא התארגנות של בני נוער, שלקחו יוזמה ופתחו קבוצת פייסבוק למען המטרה - תרומת תחפושות לילדים נזקקים.

 

הם מסבירים בדף הפייסבוק: "בתור ילדים, להרבה מאתנו, לרוב לא היו חסרות תחפושות. בין אם התחפושות היו קנויות, ובאיכות מעולה או עשויות ביד ומלאות בעבודה קשה. אך בשנים האחרונות, לאור המשבר הכלכלי וכאלה, כשקו העוני הולך ומתמלא, ישנם יותר ויותר כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם משלוח מנות, לבטח שלא תחפושות. ולכן, השנה ננסה לאסוף תחפושות-יד שנייה כדי לתרום לילדים שאין בהישג ידם כסף לקנות כאלה. אז אם יש לכם תחפושות כלשהי, באיכות טובה, כל מידה, כל תחפושת לתרום, בבקשה צרו קשר ונעדכן אתכם בהקשר למועדי האיסוף".