1. הטירה של דרקולה

אחד המקומות מסמרי השיער שבו תוכלו להעביר לילה נמצא ברומניה, וליתר דיוק בטרנסילבניה. מדובר בטירת בראן, שמשמשת כיום בעיקר כמוזיאון וכאתר תיירות פופולרי. בעבר, היתה הטירה אחד ממקומות המפלט של הרוזן דרקולה או בכינויו העממי "ולאד המשפד".

ב-57 חדרי הטירה פזורים חפצי אמנות של משפחת המלוכה הרומנית וחפצים היסטוריים, וגם חדר השינה של דרקולה בכבודו ובעצמו, ואליו מגיעים דרך מסדרונות אפלים ומפותלים, מה שרק מוסיף הילה לביקור. אי אפשר לישון בחדר השינה של דרקולה כי מדובר באתר היסטורי (ספק אם מישהו בכלל היה מעוניין בחוויה המפוקפקת ומקפיאת הדם), אך אפשר לישון במבנה סמוך, אם כמובן תצליחו לעצום עין. אגב, ולאד המשפד זכה לכינוי הלבבי בעקבות אכזריותו הרבה – הוא נהג לשפד את האויבים שלו ולצפות בהם גוססים במשך כמה ימים. חלומות פז.

לפרטים והזמנות: www.bran-castle.com

2. לישון בצוללת

Jules' Undersea Lodge  הוא המלון התת ימי הראשון בעולם (מאז נפתחו עוד כמה).

להתעורר רעננה בכל מקום

סדרת הסרומים מבית LANCOM, מיועדים לטיפול בכתמים וכהויות בעור הפנים וליצירת גוון עור אחיד יותר. מיועד לבעלות גוון עור בהיר, מאוזן או כהה

מוצרים נוספים מבית LANCOME במחירים ללא תחרות, ניתן למצוא רק בדיוטי פרי

 

 מדובר למעשה במעבדת מחקר באזור איי פלורידה שסיימה את תפקידה והוסבה למלון הנקרא על שם ז'ול ורן.

לחדר המלון צריך להגיע בצלילה והוא מיועד בעיקר לחובבי צלילה, בדגש על אורחים שאינם קלאוסטרופוביים.

בין הגיחות למים אפשר ליהנות ממגוון סרטים, ספרים ומוזיקה או סתם להיצמד לחלון ולצפות בדגים. אפשר אפילו להזמין שליח-צוללן עם פיצה לאורחת ערב. המלון מיועד לזוג או לשני זוגות במקביל.

ירח דבש, מישהו?

לפרטים והזמנות: www.jul.com

מתוך אתר jul.com

3. קן לציפור או קן אהבים?

לישון על עץ זו פנטזיית ילדות של לא מעט מבוגרים. תוסיפו לזה פינוקים מודרניים, הילה אקולוגית ונוף מיוער ויש לכם ביד את אחת החופשות השוות שאפשר להשיג.

La Cabane en L’Air בצרפת זוהי מעין רשת של אתרי נופש הכוללת יותר מ-200 בקתות עץ התלויות בין צמרות העצים באתרים שונים ביערות צרפת. לכל בקתת עץ טבעית שכזו מגיעים בטיפוס בסולם חבלים, כך שמדובר בחופשה מאתגרת למדי. למעלה מצפה לכם נוף איכותי ובריזת יער צלולה.

מתוך אתר

lacabaneenlair.com

לפרטים והזמנות: www.lacabaneenlair.com

4. דוגי סטייל

זוג אמנים אמריקאים מאיידהו לקחו את האהבה הפרטית שלהם צעד אחד יותר מדי והפכו לבעלים הגאים של חדרי מלון המעוצבים בעץ כמו כלבים חמודים בצבעי חום ולבן. גם מבחוץ וגם מבפנים מדובר בחוויה לחובבי כלבים: במלון park innDog Bark (כן, זה השם) ישנים בקומה השנייה, דהיינו בחלל הנראה מבחוץ כגוף הכלב, ובפנים נהנים מעיצוב מסוים מאוד, הכולל למשל כריות בצורת כלבים ועצמות. המלון מציע לינה וארוחת בוקר, ונותר לקוות שלא מדובר בבונזו. בקיצור – לחובבי הז'אנר בלבד.

לפרטים והזמנות: http://dogbarkparkinn.com/

מתוך אתר dogbarkparkinn.com

5. להתעורר בחבית יין

ארבעה מתוך 21 חדרי המלון De Vrouwe van Stavoren בהולנד הם חביות עץ אלון ענקיות, שבעבר שימשו ליישון יין. כל אחת מארבע הבקתות הכילה פעם 14,500 ליטר של יין והיום יש בה שתי מיטות יחיד, חדר רחצה ואזור ישיבה קטן.

בחוץ יש גינה מטופחת והמלון קרוב לאגם ולאטרקציות רבות בטבע. כצפוי, קירות החדר העשויים עץ שהפך לבורדו-חום בעקבות הייעוד הקודם שלו הם מעוגלים וכך גם התקרה. אולי לא מדובר בחוויה הכי מרנינה למי שהיין עולה לו לראש...

לפרטים ולהזמנות: www.hotel-vrouwevanstavoren.nl/Engels/indexengels.htm

מתוך אתר hotel-vrouwevanstavoren.nl