עם רדת הלילה, ללא אזהרה מוקדמת, שדרת רוטשילד העמוסה הופכת למוקד הבילוי המועדף בעיר, לא אחת יצא שתתקלו באופן ספונטני בפנטומימאים, אמני קרקס או מוזיקאים מחוננים שמתמקמים לאורכה ודואגים להציג את כישוריהם לעיניי העוברים והשבים, נדמה כי האמנים האנונימיים למדו מההיסטוריה שיעור חשוב: כי אירועים משמעותיים מקבלים תוקף וחשיפה רבה כשהם נעשים במקום הנכון, ואין מקום נכון יותר מרוטשילד – שדרה שבה התרחשו אירועים שיזכרו לדורי דורות: מהכרזת העצמאות ועד מחאת האוהלים, דבר אחד ברור- כל הדרכים מובילות לרוטשילד.        

 

אספנו עבורכם מספר המלצות למקומות שאתם פשוט מוכרחים לבקר בהם אם אתם מתכננים בילוי לילי בשדרה.

 

אוכל, קדימה אוכל

מסעדת שולחן -רוטשילד 73

לילה של בילוי אורבני שצפוי לכלול לא מעט אלכוהול מוזיקה וריקודים חייב להתחיל בביקור במסעדה, למזלכם ברוטשילד תמצאו כמה מסעדות עטורות שבחים ותהילה שיספקו כל רצון קולינרי שעשוי להתעורר, בכל שעה של הלילה.        

                                                                   

4 שניםחלפו מאז נפתחה מסעדת "שולחן" של השף עומר מילר שהצליח לבסס את מעמדו כסלב של ממש וכוכב ברשתות החברתיות של הסצנה הקולינרית. מדי יום מועלות תמונות מעוררות תיאבון של מנות המוגשות במסעדתו לרשתות החברתיות וזוכות בזמן קצר לאלפי לייקים ותגובות חמות והכי חשוב, מעודדות אנשים מכל קצוות הארץ להגיע ולפקוד את המסעדה במטרה לטעום את המנות.

 

מיותר לציין כי השיווק הוויראלי עבד, אנשים הגיעו בהמוניהם וממשיכים להגיע כי נורא טעים להם וזה מה שהכי חשוב בעצם. במסעדת שולחן המעוצבת בצורה אורבנית וחדשנית תקבלו ללא ספק חוויה קולינרית ייחודית המשלבת טעמים, אווירה תל אביבית נעימה ורמה גבוהה במיוחד.

השף עומר מילר, ידוע בעולם הקולינרי כאחד שדואג להעניק פרשנות אישית למטבח המקומי ולמנות מוכרות ונוסטלגיות. בתפריט תמצאו מנות צבעוניות ומרהיבות המשלבות בין פשטות לתחכום. המנות עשויות מחומרי גלם טריים וכוללות פירות ים, דגים, בשרים, סלטים והפתעות נוספות.

 

שעות פתיחה:  א - ה 12:00 - 24:00 יום ו- 12:00 - 16:00 ו- 18:00 - 24:00.  יום ש 12:00 - 17:00 ו- 19:00 - 24:00  

מומלץ בחום להזמין מקום מראש.

 

מככבת ברשתות החברתיות. מסעדת שולחן

 

מלגו ומלבר- שדרות רוטשילד 142

מסעדת מלגו ומלבר הממוקמת בין תאטרון הבימה להיכל התרבות בפינת באוהאוס קלאסית מציגה את האיזון המושלם בין קולינריה מודרנית ומדויקת בשילוב עם תפריט יין נועז כשברקע מתנגנת מוזיקת ג'אז וסול מהאוסף הפרטי של בעלי המקום. המקום הפך למוסד של ממש בתרבות האוכל המקומית ולמקום המפגש המיוחד שבו תמיד יצוצו מחדש כל החברים והחברות שהלכו לכם לאיבוד במהלך הערב או כאלה שלא ראיתם מאז התיכון, איכשהו כולם מגיעים למלגו ומלבר בסוף, בהתחלה או באמצע הערב.  

הקונפסט של מלגו ומלבר, שממנו נגזר גם שמו, הוא ישיבה בחוץ על בר המשקיף על שדרות רוטשילד וכיכר הבימה, או בפנים – על בר המשקיף אל תוך המטבח. בנוסף תמצאו במקום גם כמה שולחנות בודדים, ואף מרפסת סגורה ואינטימית ממש על השדרה.

 

אז אם מזדמן לכם בפתיחתו או מהלכו של הערב לשוטט בשדרה עם בטן מקרקרת או שסתם בא לכם לפתוח את הערב בדרינק על מנת להרים את האווירה לצד מוזיקה שתגרום לכם להרגיש בבר ניו אורלינסי טיפוסי–זהו ללא ספק המקום עבורכם.

 

שעות פעילות: ימים ראשון- שבת מהשעה 18:00 - אחרון הלקוחות

 

לפתוח את הערב בדרינק. מסעדת מלגו ומלבר

 

לילה לילה

בל בוי- ברדיצ'בסקי 14

בסמטה היוצאת משדרות רוטשילד תוכלו למצוא בלובי של מלון  Bתוכלו למצוא את בר הקוקטיילים "בל בוי" שהושק בשנה שעברה ומיתג את עצמו כמקום שהוא הכל חוץ משגרתי.

 

ווילונות קטיפה בצבעי יין, ספות עור ותמונות שמן, בר שיש ופליז שמאחוריו ניצבים בקבוקוני זכוכית המכילים תמציות טעם ואור נורות פחם צהבהבות  כל אלה הופכות את ה"בל בוי" לסוג של אינטרפרטציה אישית לבר קוקטיילים קלאסי במשמעות תל אביבית עדכנית.                                                                                                                                                                 

המקום מציע אווירת בר נעימה ויוצאת דופן, הכוללת תפריט הקוקטיילים העושה שימוש במרכיבים לא שגרתיים ובמגוון מרהיב של חליטות ותמציות טעם בעבודת יד.  כל אלו מוגשים לצד תפריט אוכל, שעליו חתום שף והמעצב הבינלאומי, עידו גרעיני ומבטיח חוויה גסטרונומית יוצאת דופן ואווירה בלתי נשכחת- לצד חווית האירוח ובילוי העדכנית ביותר בעיר.

 

נדמה כי בל בוי הוא הראשון בשדרה שהצליח לייבא בצורה מוצלחת את אותו רעיון שעובד נפלא בערים בולטות בעולם , קונספט מנצח של בר קוקטיילים שבו האיזון הטעים והמושלם בין חיי הלילה של ת"א, קוקטיילים ייחודיים ומנות חדשניות שלא נופלות ברמתן מהמתחרים האחרים בסביבה.

 

שעות פתיחה: ימים ראשון-שבת מהשעה 20:00- עד אחרון הלקוחות..

 

קוקטיילים עם מרכיבים לא שגרתיים. מסעדת בל בוי

 

רוטשילד 12 בר הופעות

כמאה שנים לאחר שנבנה אחד הבתים הראשונים בשדרה- הבית ברחוב רוטשילד 12 הפך למקום המגניב ביותר בשדרה- זה שחלקנו כבר מכירים. בית ששותים בו קפה, אוכלים ארוחות בוקר, צהריים וערב, שותים כוסית לפני השינה, חוגגים ימי הולדת וחתונות, שרים ומנגנים. בית להמון אנשים.

 

רוטשילד 12, הפך במהירות לאחד ממקומות הבילוי האהודים בעיר, מקום פחות רשמי ופחות מכופתר, שמציע משהו לכל רגע ביום, גם למשכימי קום, גם למאחרים ללכת לישון. שווה להתעדכן בלוח ההופעות המשתנות בלילות, בו תוכלו למצוא הופעות חיות של אמנים אנונימיים לצד שמות מוכרים שהפכו מזמן לאחד מסימני ההיכר של המקום.

שעות פתיחה: קפה א'-ה': 07:00-02:00 / ו'-שבת: 08:00-02:00  בר ה' ושבת: 20:30-עד אחרון הלקוחות/ שישי: 22:00-עד אחרון הלקוחות

 

אחד ממקומות הבילוי האהודים בעיר. רוטשילד 22

דאנס בר "אלפבית"-אחד העם 54

הליכה קצרה מהשדרה, בסמטה סמוכה מסתתר לו דאנס בר הקטן וייחודי העונה לשם המקורי "אלפבית". מקום נפלא להתחיל בו את החלק המוזיקלי של הערב. המקום מתהדר בבר שמכיל בדיוק את כל מה שמבלים במועדון תל אביבי זקוקים לו, יחד עם אוירה מעומעמת וצוהלת וכמובן די ג'יי מחתרתיים מתחלפים המנגנים מוזיקה אלקטרונית ייחודית.    

 

באלפבית הבינו כבר מזמן כי מוזיקה אינה אמורה לפלג בינינו אלה להפוך אותנו מאוחדים- גודלם הקטן יחסית של המקום ורחבת הריקודים בו בפרט, גרמו לטשטוש הגבולות המסורתיים שבין המבלים במקום לבין האמנים המוזיקליים, דבר שהפך את המקום לכזה שתקבלו בו חוויה מוזיקלית לילית ייחודית.

 

המלצה: אם קשה לכם עם צפיפות, מומלץ להגיע למסיבות באמצע שבוע בהן המקום פחות מלא וניתן לשקוע יותר במוזיקה ופחות בהישרדות בדוחק.

 

שעות פתיחה:ראשון עד שבת , שעות 21:00 – עד אחרון המבלים.

 

המוזיקה לא אמורה לפלג בינינו. אלפבית

 

"ברקפסט קלאב" רוטשילד 6

כעת כשאתם שבעים ומרוצים, דאגתם לשתות דרינק או שניים, או לתפוס הופעה מוקדמת- אם נותרה לכם אנרגיה תוכלו להמשיך ולרקוד.  לצד שלל הברים הממוקמים לאורך השדרה, תוכלו למצוא גם את מועדון ה"ברקפאסט" שהוא ללא ספק אחד מותיקי סצנת מוזיקת האנדרגראונד של תל אביב , מקום המציע אלטרנטיבה מעניינת לכל המיינסטרים שמסביב. בסופי שבוע בד"כ המועדון מארח את מיטב מאמני הנישה שיש לעיר להציע בסצנת ההאוס, הטכנו והאלקטרו ככה שהפן המוזיקלי הוא בהחלט נוסחה מנצחת, תוסיפו לזה את הבר המפנק  והאווירה האורבנית ותקבלו מתכון לחוויה תל אביבית שלא תשכחו בזמן הקרוב. 

 

הברקפסט הפך למוסד של ממש , כבר למעלה מעשור שהוא מתפקד כנציג הבלעדי של סצנת האנדרגראונד בארץ, או במילים אחרות: המקום המגניב הזה- שבו תשמעו לראשונה מוזיקה עצמאית משובחת לצד ביטים סוערים שידאגו שלהרקיד אתכם עד אור הבוקר. מלבד סוף השבוע, גם באמצע השבוע תוכלו למצוא אירועים שונים ומיוחדים במקום ובינהם: קו מוזיקלי משתנה, מסיבות מתחלפות, תאורה עמומה ומתבקשת ואנרגיות שמחות.

 

שווה להתעדכן בדף הפייסבוק של ה"ברקפסט קלאב" באירועים השונים ובשעות הפתיחה המשתנים בהתאם לערב.

 

אחד מהוותיקים בסצינה. ברקפסט קלאב

 

כיבוי אורות

 

הסתיים הערב, כל מה שאתם רוצים לעשות זה להשכיב  את ה"האנג אובר" שלכם במיטה נעימה וקרובה וללכת לישון, אבל החלטתם שאחרי ערב כזה -אתם לא מוכנים לעזוב את העיר עבור אף אחד. יש לנו הפתרון עבורכם שיספק לכם הסיום המושלם ללילה- מלון הבוטיק רוטשילד 22 שנחנך לאחרונה הממוקם בבניין חדש ויוקרתי במרכז השדרה במרחק הליכה מכל המקומות שהמלצנו לכם עד כה.

 

להשכיב את ההאנגאובר במיטה נעימה. רוטשילד 22

 

המלון החדש, מעוצב בקפדנות ומתכתב באופן מושלם עם הנוף האורבני והשוקק של האזור– המלון יספק לכם חדרים בדרגות אבזור שונות ומפנקות, מלאים בכל מה שייחלתם לו בחופשה אורבנית, רומנטית או עסקית בלב העיר:                                                                                                                                           

חלון עם נוף עירוני קסום, מיטה רכה ומפנקת שתגרום לכם להפסיק לחשוב על הצ'ייסר השלישי –ההוא שנורא התחרטתם ששתיתם, ספריית סרטים ומשחקי מחשב דיגיטלית- כי אין לדעת מתי יתקוף אתכם החשק לפעילות תרבותית מהסוג הזה, מכונת קפה מקצועית וכל הדברים החשובים באמת.  

 

כמה שעות לאחר מכן, כשתתעוררו ותנסו לשחזר את כל שאירע בלילה הקודם תוכלו לעשות זאת בטרקלין העסקים ולהיעזר בחברה טלפונית או לחשוב על העניין לעומק תוך כדי שאתם רצים על שיפוע ההליכון בחדר הכושר המתקדם, לסיום מה שלא יהיה, אל תרשו לעצמכם להחמיץ את התענוג הגדול מכולם: ארוחת הבוקר ב"רוטשילד 22" ששוברת את המיתוס של חדרי האוכל הקלאסיים של בתי המלון, אותה יכין במקום במיוחד בשבילכם שף המלון מחומרי גלם טריים ובסטנדרטים שטרם חוויתם.

 

שוברת את המיתוס. ארוחת הבוקר ברוטשילד 22