כולנו זקוקים לחיבוק טוב מפעם לפעם, כזה שמאמץ בחוזקה אל החזה ונותן לנו להרגיש מוגנים ועטופים. את החיבוק הזה אנו מקבלים בדרך כלל מקרובי משפחה, בני/בנות זוג וחברים קרובים. אולם יש מי שחושב שאפשר להפוך חיבוקים לעסק כלכלי רווחי. קבלו את Cuddle Up To Me, חנות הכרבולים הראשונה בעולם.

את החנות הממוקמת בפורטלנד, אורגון, פתחה המחבקת המקצועית סמנתה הס לפני כשבוע ועושה רושם שהעסק ממריא במהירות מסחררת. "בשבוע אחד קיבלתי 10,000 מיילים מאנשים המעוניינים לרכוש את השירות" מספרת הס.

מפגשים באורך שעה עולים 60 דולרים וכוללים ליטופי שיער, החזקת ידיים ושפע של חיבוקים בשלל תנוחות.

את הרעיון לעסק קיבלה הס בנקודת שפל בחייה."הייתי במקום בו חשבתי לשלם למישהו רק בשביל שיחבק אותי בלי שום מניעים נסתרים. זה היה נשמע לי כמו רעיון נהדר. החלטתי שזה יכול להיות דבר שכולנו יכולים להשיג בקלות ובבטחה".

הס מאמינה כי מעניקה שירות בעל ערך ללקוח כיוון שחיבוקים נעימים עשויים להעניק אנרגיה חיובית לכל מי שזקוק למגע. "אני עצמי יכולה להתכרבל עשרים וארבע שעות ביממה ולהיות לגמרי מרוצה עם זה.אני יודעת מניסיון אישי שחוסר במגע, עבור בני אדם המונעים ממגע, יכול להיות הרסני ביותר. אני זוכרת כמה זה השפיע עליי, ואני יודע כמה קשה היה לי לעבור כל כך הרבה שנים בלי לקבל את מה שאני צריכה. יש אנשים נוספים, רבים כל כך, שאין להם את האפשרות למצוא את הקבלה וההכלה האלה בעולמם וזו דרך די פשוטה להשיג את אותן".

אני יכולה להתכרבל 24 שעות ביממה. סמנתה הס. צילום: מתוך יוטיוב

לטענת הס, לא מדובר ב"עסק למבוגרים" בשום אופן. כל המפגשים מתקיימים בלבוש מלא וכמובן, אינם כוללים מין. על מנת להבטיח את שלומם של המכרבלת והמכורבל/ת ולמנוע ניצול/אלימות הס מקפידה לפגוש את הלקוחות באופן אישי במקום ציבורי מראש ודורשת מהם לחתום על מסמך בו מצוין מפורשות כי השירות לא כולל מין וכי הם מודעים לכך.

"במפגש הם יכולים לשאול אותי כל שאלה שעולה על רוחם, ואני יכולה ללמוד מה הביא אותם אליי, למה בדיוק הם מחפשים את שירותיי ולהבטיח שהם מחפשים את מה שאני מציעה ולא יותר מזה. הקו המנחה הוא מגע שיכולתי לתת גם לילד. כל מגע אחר לא מקובל". בנוסף, כל המפגשים מצולמים בכל רגע נתון.

"לאחר פגישה עם סמנתה הס, אני מרגיש הרבה יותר טוב," אומר סטיב, תושב וונקובר שניסה את שירותי האתר. "זמן הכרבול שלנו נתן לי השקפה שונה על חיים. לא היה לי מושג מה אני מפסיד. אני מעריץ גדול של סמנתה עכשיו וכבר מצפה לפגישה הבאה שלנו. היא מעודדת, אדיבה וכנה".

השירות לא כולל מין. סמנתה הס בפעולה. צילום: מתוך יוטיוב

"חיבוקים וכרבולים יכולים לעזור לשפר את הבריאות", אומרת הס וממהרת לצטט מחקרים המצביעים על כך שמגע יכול לסייע להילחם במחלות רבות, החל ממיגרנות וכלה באלצהיימר. "מגע פשוט הכרחי עבורנו, כיצורים חברתיים. מרבית הלקוחות פשוט זקוקים לתשומת לב. זה מאוד נדיר בחיים הבוגרים שלנו  שמישהו יעניק לנו תשומת לב ומגע מבלי לצפות למשהו בתמורה", מסכמת הס ושוכחת שגם היא עצמה מצפה לתמורה- 60 דולרים לשעה.

על כל פנים, אם חשקה נפשכם בכרבול עם אישה שאתם לא אוהבים, לא מחבבים ואפילו לא מכירים,  אתם מוזמנים לעוף לאורגון. החנות פתוחה בימים שני עד השבת. אתם לא חייבים לדבר איתה בכלל אבל רצוי להגיע בפיג'מה.