לפני כשנתיים היה נדמה שהקריירה של אייל גולן נגמרה. בדיוק אז התפוצצה פרשיית הקטינות והסערה התקשורתית היתה גדולה. הכל התרחש בתזמון הגרוע ביותר שגולן יכול היה לצפות לו: זה קרה בשיא הקריירה הטלוויזיונית של הכוכב, בדיוק בשלב בו חדר ללב הקונצנזוס ללב הפריים טיים. והנה, לרגע היה נדמה כי הכל נגדע. גולן עזב את התכנית "הכוכב הבא" בה שימש כשופט, והפקת הריאליטי המוזיקלי המוצלח שלו "אייל גולן קורא לך", שהאודישנים לעונה הרביעית שלה היו בעיצומם, הופסקה. שלא לדבר על כמות ההזמנות להופעות שירדה. אמנם בהמשך התיק של גולן נסגר מחוסר ראיות והוא חזר להופיע על הבמות, אלא שהדימוי הציבורי שלו נפגע כמעט באופן אנוש, כשפה ושם היו ניסיונות קלים לשקם אותו אם כי בהצלחה מועטה. גולן לא שב לטלוויזיה ונדמה היה כי הוא מנסה לשמור על פרופיל נמוך עד יחלוף זעם. ואז הגיעה רוסלנה, או ליתר דיוק חזרה לתמונה. ולא רק חזרה לתמונה המשפחתית של גולן, אלא הפכה להיות אחת הדמויות המובילות בתכנית "הישרדות" וגרמה לכל מי שאי פעם זלזל בה באמירות כגון: "מה הוא מוצא בה", אולי לתהות מה היא מוצאת בו. היום אפשר לומר כי בניגוד לכל הציפיות, רוסלנה היא זו שהצילה לגולן את הקריירה. כן רוסלנה רודינה יכולה לבקש סוף סוף מהקהל לאכול כעת את הכובע. היא בעצם לא צריכה לבקש, אנחנו אוכלים אותו לבד.

עוד באון לייף: 

הסיפור של רוסלנה גרם לי באופן אישי בזמנו להיות מסויגת. הסיפור על האקסית המיתולוגית ששבה לתמונה בדיוק בתקופה הקריטית ביותר בחייו של גולן נראה לרבים כמו ספין יחצ"ני מתוזמן היטב. אחר כך הגיע ההיריון המתוקשר והניסיון לשקם את התדמית הציבורית הפגועה כביכול. והרי אין כמו תדמית של איש משפחה מהוגן עם אישה ותינוק כדי לרכך את לב הצופים הכועסים. כל אלו אמנם עזרו לגולן לשקם קצת מעמדו, אבל עדיין לא החזירו אותו ללב הקונצנזוס. אלא שאז הגיעה התכנית "הישרדות" ועשתה שירות כביר לא רק לרוסלנה אלא גם לגבר שצידה.

לפני מספר ימים פורסם אייטם בתכנית של גיא פינס כי גולן ייתכן ועומד לחזור שוב לטלוויזיה לעונה נוספת במקום זו שהוקפאה של "אייל גולן קורא לך". שימו לב לעיתוי המעניין לכל הדעות: לפני כשבוע שודר פרק ב"הישרדות" בו קיבלו השורדים מתנה "מסר מהבית". כשהגיע תורה של רוסלנה, נראה גולן בסרטון אוחז את יאן הקטן ומציג תמונה אבהית וזוגית מושלמת. כשראיתי את גולן אוחז ביאן ומדקלם את מילות האהבה שבוודאי יצאו לו מהלב אך גם נכתבו סביר להניח מראש, ידעתי שהמשימה הושלמה. השורדים שצפו בסרטון יחד איתה התרשמו ואפילו ציינו שמדובר באייל אחר. רוסלנה הבהירה שמדובר באייל אחר. אני מניחה שגם הצופים בבית חשבו כך, לפחות חלקם. איך אני יודעת אתם שואלים? הנה ההוכחה: כמה ימים אחרי שידור התכנית, יוצאת הודעה לתקשורת שגולן חוזר לטלוויזיה וכעת המגעים והגישושים לא מותירים שום צל של ספק - התקופה הרעה מאחוריו. לא בזכותו שלא תטעו, זה לגמרי בזכותה.

גולן לא זקוק בימים אלה לרני רהב כדי שישקם לו את התדמית הציבורית. יש לו אישה נהדרת שעושה לו את זה בצורה מוצלחת מעל ומעבר ואולי מבלי שהתכוונה לכך מלכתחילה, היא הרי הלכה לתכנית הזאת עבור עצמה בלבד. אלא שגם היחצן הטוב ביותר בעולם לא היה מצליח לעשות את מה שאישה אחת עושה ובקלות כה רבה.