לא צריך להיות מעריץ גדול של משחקי הכס כדי להבין שהפרק האחרון ששודר, פרק תשע בעונה השישית, הוא קלאסיקה מיידית שכבר כמה ימים מטריפה את המעריצים ברחבי העולם. גם לא צריך להיות מעריץ כדי לדעת שאחד התחביבים האהובים ביותר על מעריצי הסדרה הוא לרקום תיאוריות שונות ומשונות סביב העלילה אפופת המיסתורין. אבל אם התיאוריה הלוהטת הנוכחית היא נכונה, יתכן שאנו עומדים ליהנות מהפתעה מאוד משמחת על מסך הטלוויזיה שלנו בקרוב.

 

חאליסי דרשה וקיבלה: עירום גברי במשחקי הכס

אמיליה קלארק, או בשמה בווסטרוז - דאינריז, דורשת כבר זמן מה שיוויון בין הופעות העירום בסדרה. כעת היא קיבלה את מבוקשה

חאליסי

לכתבה המלאה

בפרק האחרון של משחקי הכס, שתי דמויות מובילות שמעולם לא חלקו סצנה משותפת הופיעו לפתע יחד על המסך: כוכבת הסדרה דאינריז טארגאריין, הלא היא חאליסי, וייארה גרייג'וי – המלכה הראויה של איי הברזל, שהולכת וצוברת אהדה בעונה הנוכחית. רוב הפרק התעסק בקרב אפי ועקוב דם, אך גם בתוך הפרק האלים הזה נמצאה נקודת אור ושלווה בסצינת המפגש הראשון בין שתי המלכות. ולמרות שהפרק סיפק לא מעט נושאים לשיחה, רבים מהמעריצים בוחרים להתעסק בשיחה הפלרטטנית ומלאת הסאבטקסט של השתיים, שמציתה בחלקם תקווה לרומן חדש וראשון מסוגו בסדרה.

 הקו הפמיניסטי שמנחה את העונה הנוכחית בסדרה כבר מורגש היטב בפרק הנוכחי, כשהשיחה בין שתי השליטות היא פוליטית לחלוטין. "אבותינו היו גברים מרושעים, הם הותירו אחריהם את העולם במצב גרוע יותר מזה בו מצאו אותו. אנחנו לא נעשה זאת. נשאיר אחרינו עולם טוב יותר מזה שמצאנו", אומרת חאליסי באותה שיחה עם יארה, שגם שואלת אותה אם תסכים "לרצוח דוד או שניים שלא חושבים שאישה יכולה למלוך".

אלא שבין השורות המעצימות הללו שחאליסי ויארה מחליפות ביניהן, חלק מהמעריצים מצאו גם ניצוצות רומנטיים שהעלו אצלם שאלות על טיב הכימיה הממגנטת שלהן. "אני חושבת שכולנו מסכימים שהחלק הכי טוב אתמול במשחקי הכס היה המתח המיני בין יארה לדאינריז", כתבה מעריצה בטוויטר, ואחר הוסיף: "יארה ודאינריז עושות עיני חדר שינה זו לזו, אני רואה 'כתום זה השחור החדש' או מה?". ולאחרים יש תוכניות גדולות במיוחד בשביל השתיים: "אני לא אומרת שדאינריז וייארה צריכות לחלוק את כס הברזל כאישה ואישה, אבל אני גם לא אומרת שהן לא צריכות – מבינים אותי?".

במשחקי הכס יש מעט דמויות להט"ביות, ומספר האינטרקציות שקרו ביניהן במהלך הסדרה הוא אפילו קטן יותר. אולם יארה כבר פיתתה נערות במהלך העונה, וגם דאינריז בילתה לילה ב"שיעורי עזר" עם לפחות אחת מהעוזרות שלה. אז כן, טרם נצפה רומן חד מיני בסדרה, אך עם ההתלהבות הנוכחית של המעריצים – יתכן שבקרוב נראה גם את זה לראשונה על המסך. זה אמנם לא סביר, בעיקר בגלל הפוליטיקה בה שתיהן מעורבות והעובדה שכמעט לאף אחת מהדמויות במשחקי הכס אין באמת זמן להתעסק ברומנטיקה. אבל התסריטאים כבר הוכיחו לאחרונה שאוזניהם קשבת לבקשות הציבור, בייחוד כשמדובר בחאליסי. כך שאפשר להמשיך לקוות.