אלא אם כן חייתם בשנים האחרונות תחת רותם-סלע, כנראה שגם אתם לא הצלחתם לפספס את הזוגיות המדוברת שהפכה לחביבת מדורי הרכילות במהרה, בין מאור זגורי וחן אמסלם, הלא היא "שוגי", הדמות שיצר במו ידיו והפכה לכוכבת הגדולה ביותר שיצאה מקרב השחקנים החדשים בקאסט.

 

מניית זגורי, האיש והסדרה, הפכה כידוע לוהטת בשוק הבידור הישראלי זמן קצר לאחר תחילת שידורה של "אימפריית זגורי", ועל כן לא פלא כלל שמדורי הרכילות הקפידו על תיעוד כל עליה וירידה בדרכם המשותפת של בני הזוג, כולל פרידה מתוקשרת ואיך לא, קאמבק פוטוגני. כעת נערכות הכלה והתקשורת הצהובה כולה לקראת האירוע הנוצץ בו ינשאו השניים בסתיו הקרוב, על חוף הים, בחתונה שעושה סימנים שמאיימת להדיח את זו של יהודה לוי ושלומית מלכה מכס "נישואי הסלבס המדוברים של השנה".

 

חן אמסלם

 

"הוא חשב שאני חמודה וכיף איתי", סיפרה לאחרונה בראיון ל"לאישה", "אבל לפני ארבע שנים הוא לא האמין בחיים שנתחתן, עד שתפסתי אותו ונעלתי אותו ב'רב בריח'...

כשהתחלנו לצאת לא הבנו לאן זה הולך. אחרי שבועיים של קשר הרגשתי שאני צריכה להבין – הוא בכל זאת הבמאי והיוצר של הסדרה. אמרתי לו, 'רק תגיד מה קורה, כן?כן, לא?לא'. הוא אמר לי, 'לא'. זוגיות לא התאימה לו באותה תקופה, הוא היה בטירוף של הצילומים, ולא ממש הכיר אותי, הוא אף פעם לא יצא עם בחורות כמוני".אז כיצד, בכל זאת, החל סיפור האהבה החדש שכולם כל כך אוהבים לאהוב?

 

בין עפולה ובאר שבע

ממש כמו הסדרה כולה, אמסלם, ילידת עפולה 1991, הגיחה כאילו מתוך האוויר אל תוך חיינו, אך הפכה במהרה בזכות "שוגי", אבישג זגורי הסוערת והמעט מוגזמת יש שיאמרו, המצויה בעימות חזיתי עם האח המשתכנז עוז זהבי, לפנים מוכרות בכמעט כל משק בית ישראלי.

 

הצעירה שלמדה תיאטרון בתיכון ומשחק ודרמה בסטודיו של יורם לווינשטיין לאחר השלמת שירותה בלהקה צבאית, השלימה את השכלתה בלימודי משחק מול מצלמה, ולוהקה ב-2014 לתפקיד שיזניק אותה במהירות שיא לחיק הברנז'ה והמדיה.

 

 

פניה המוכרות הובילו אותה לקחת חלק מרכזי בהפקות תיאטרון בהמשך לפרסום בסדרה מבית הוט, וללא ספק שימשו כזרז מכירות יעיל במודעות ובשלטי החוצות. בין היתר השתתפה במחזמר "שיער" בקאמרי שנה לאחר העונה הראשונה של "זגורי", ושנה לאחר מכן ב"חצוצרה בוואדי" בתיאטרון חיפה.

 

עוד כיכבה במחזמר "קרן אור" ובאופרה "שיקוי אהבה". בטלוויזיה הספיקה להשתתף בתחילת שנה שעברה בסדרה אחרת מבית הוט, "פצועים בראש", מהיוצרים של "עספור", שבמובנים רבים הצלחתה בישרה ואיפשרה את בואה של "זגורי". פניה הובילו גם את הסדרות "ההרמון" בערוץ 2, ו"שלטון הצללים" גם כן בהוט - הספק מאסיבי ללא ספק בשלוש שנים בתעשייה.

 

פאוור קאפל ישראלי

לאחר הטלוויזיה והתיאטרון, הגיע כמובן גם הקולנוע. בחלון זמן קצרצר זה הספיקה אמסלם לככב בסרט הקולנוע "מכתוב" בבימוים של חנן סביון וגיא עמיר, כן כן, יוצרי "עספור" ו"פצועים בראש" שוב (בדומה לזגורי, הם אוהבים גם לשחק בתסריטים שלהם על גבי המסך) ובקומדיה הרומנטית "ואז היא הגיעה" שכתב שי להב (העיתונאי, לא הקספר) וביים רועי פלורנטין.

 

חן אמסלם

 

אמסלם היא שחקנית פוטוגנית שראויה להערכה, בלי ספק, ושלא ישתמע אחרת, אך היא היחידה מהחברים החדשים בקאסט "זגורי" שעבדה באופן כזה מטורף בשנים המעטות מאז פריצת הסדרה. יש מי שיאמר שלנוכחותה מול עדשת המצלמה כחלק מהפאוור קאפל הפוטוגוני יש גם חלק בדבר (ולא נגיד אף מילה על אלמנט יחסי המרות הקיים בזעיר-אנפין בסיפור ההיכרות של השניים, חלילה). החתונה הקרבה בין השניים, שתמונות מן החינה המקדימה אליה כבר פורסמו ממש השבוע בתקשורת, צפוייה רק לתרום למעמד סלב העל שלה, ולקבע אותו, כנראה. לפחות עד הפאוול קאפל הבא.

הטבעת האחת

 

אחרי כל הדרמה, על המסך ומחוצה לו, עושה רושם שבקרוב זה באמת עומד לקרות, אפילו שאמסלם עצמה לא בהכרח האמינה לאורך כל הדרך: "יום אחד אמרתי לו, 'תקשיב, כפרה, תעשה טובה, תציע לי כבר ושחרר אותי, באמא שלך, אין לי כוחות, כי כשאתה יוצא להוריד זבל אני כבר בטוחה שתעלה עם טבעת'", סיפרה בראיון הטרי טרי ל"לאישה".

 

חן אמסלם במסיבת הרווקות

 

במקרה אחר בראיון הטרי העידה אמסלם כי יומיים לפני ערב פסח האחרון, הזמינה לה ולזגורי סופ"ש רומנטי בירושלים, בהצהרה הרשמית כי היא רוצה לנוח, אבל בתקווה ברורה שהנסיבות יאפשרו להצעה המיוחלת להתרחש כבר: "כשהתארגנו לצאת לירושלים, ראיתי שהוא לובש חולצה לבנה מכופתרת והתחלתי לבכות. מאור שאל למה אני בוכה, ועניתי, 'אני מפחדת'. הוא אמר, 'אל תפחדי'. נכנסנו לגן יפה ליד הכותל והתחלתי שוב לבכות... פחדתי מהדברים הכי פאתטיים, שאני לא אבכה כשהוא יציע לי, שלא אתרגש... ואז הוא פתח את הקופסה ולא הייתה שם טבעת".

 

בסוף, כן הייתה שם טבעת, ואם תהיתם כיצד התבצע בפועל הרגע המכריע, אותו רגע רומנטי של כריעה על הברך, בסופו של דבר "מאור ביקש את ידי מאבא שלי, לא בקטע פרימיטיבי. סיפור האהבה הכי גדול זה בין אבא שלי למאור. אני מתחתנת כנראה עם תאום של אבא שלי. הם דומים בהמון דברים". נותר רק לאחל לזוג הפוטוגני המון מזל בדרכם להקמת האימפריה הקטנה של עצמם. את השלט לדלת – כבר יש להם.