לא טיילור סוויפט, גם לא צ'לסי הנדלר ואפילו לא אופרה ווינפרי זכו לעמוד בראש מצעד "האנשים המרתקים של 2014" של ברברה וולטרס. העיתונאית הוותיקה דירגה אמש, כפי שהיא עושה מאז 1993, את האנשים הכי מעניינים מהשנה החולפת, ומי שנבחרה למקום הראשון היא לא אחרת מאשר אמל אלמודין. נו, אתם יודעים – אשתו של ג'ורג' קלוני.

 

אלמודין, בריטית ממוצע לבנוני, היא עורכת דין המתמחה בחוק בינלאומי וזכויות אדם, שבין פועליה הרבים גם ייצוג מייסד ויקיליקס ג'וליאן אסאנג' במאבקו נגד הסגרתו לשבדיה ויעוץ למזכ"ל האו"ם לשעבר, קופי ענאן. אבל אם לרגע נדמה לכם שאלו הם שהביאו אותה לעמוד במקום עליו דרכו בשנים הקודמות גם האחות תרזה, הילרי קלינטון, שני בני הזוג אובמה ונלסון מנדלה – הרי שטעות בידכם (או שאתם ממש ממש תמימים).

 

 

שיעורים מהאישה שזכתה ברווק המבוקש בעולם

מעניין לגלות שהאישה איתה החליט קלוני להתמסד היא לא בדיוק הדמות המתבקשת של דוגמנית או כוכבת

 

לכתבה המלאה....

 

על פי וולטרס, אלמודין זכתה בכבוד משום ש"החתונה שלה היתה חתונת השנה. אבל בואו נכניס דברים לפרופורציות", היא אמרה בבדיחותה, "זה היה אחד מההישגים הגדולים ביותר בהיסטוריית האנושות".

 

הייתם מצפים שאחרי הערה מבדחת שכזו, וולטרס תתפנה כעת למנות את ההישגים הבאמת משמעותיים של אלמודין, אבל וולטרס בחרה דווקא להמשיך באותו הקו: "למרבה ההפתעה, אמל לא היתה נושא לבדיחות או קנאה, אולי בגלל שאנחנו, בדומה לג'ורג' קלוני, לא יכולים לעמוד בפני שלמות שכזו. או אולי בגלל שזה מעודד אותנו לחשוב שלא משנה כמה זמן זה ייקח, האדם המושלם נמצא שם בחוץ, בשביל כל אחד".

 

הזוג המאושר. צילום: Shutterstock

 

אין ספק שאלמודין היא אכן אישה מרתקת, ומהמון בחינות. ולרגע לא אתיימר להגיד שהעובדה שהיא נשואה למי שנחשב כרווק הנצחי המבוקש בעולם לא מעלה את האטרקטיביות שלה בכמה רמות – אבל האם זו סיבה מספקת כדי להפוך אותה לאישה המרתקת של 2014? ומילא היינו שומעות טיעונים כאלו כחלק מהפאנל של "משטרת האופנה" בערוץ E! (למעשה, אני לגמרי יכולה לראות את ג'וליאנה רנסיק אומרת משפט כזה ועוד יוצאת חיננית), אבל כשהוא מגיע מפיה של אחת הנשים החזקות בעולם העיתונות העולמי שידועה בכך שנלחמה על מעמדה בעולם של גברים, זה מרגיש יותר מהכל כמו גול עצמי משפיל ומכאיב.

 

אבל לא כאן מסתיים אסון נבחרי 2014 של וולטרס: היא בחרה לעודד אותנו עם האמירה כי לכל אחד מחכה האדם המושלם. אז יכול להיות שאיפשהו בעולם מחכה רק לנו ה-אדם ה-מושלם, ואולי הוא אפילו נראה כמו קלוני או כמו אלמודין. אבל בינתיים אולי יש אחד שלא תמיד מוריד את הזבל ונוחר קצת בלילה ומגדל טיפה כרס – ולמרות זאת הוא ממש ממש בסדר. ואולי הוא אפילו יכול לעשות לנו טוב. אבל ברברה וולטרס – העיתונאית המכובדת – אמרה שיש אחד מושלם שמחכה רק לנו. אז לא כדאי שנחכה לו, לא חשוב כמה זמן זה ייקח?