לתאם יתר על כן, כתוצאה מהתוצאות האחרונות צברו מפיסיקת קוונטים מאוד הבד, מערכת קואורדינטות של קיומנו באה תחת בדיקה גרמה מספר עצום בני ברוך של מודלים תיאורטיים, נוסחות על היקום שלנו, קיום פיזי. דברים רבים שלקחנו בעבר כמובן מאליו, "מוצקים" התחילו להיות "מוצק" פחות אפילו לא בטוח. שלנו ליניארי, סיבה  אפקט, יסודות הניוטונית מבוססים וקטור הם מזועזעים. ו" בתחום "המדעים האחרונים שלנו, מחקרים הקשורים לחברה אנושית מודרנית כמו סוציולוגיה, פסיכולוגיה, כלכלה, חינוך ואפילו הפך להיות מאוד לא אמין כל הזמן נוטש אותנו כאשר היינו זקוקים להם ביותר. כך אנו עומדים בחוסר אונים נואש בעיצומו של המשבר העולמי העמקה ללא כלים או מתודולוגיה מהימנה.

אנחנו יכולים לומר במסקנה כי למרות המדעים הקלאסיים המודרניים שלנו ינסו לבצע את העקרונות החשובים ביותר של מחקר מדעי בסוף הניתוח שלנו, הסינתזה היא כוזבת כמו "המשקיף" שלנו הוא לא אובייקטיבי. והעניין, המציאות אנו בוחנים, אנו מנסים לבטא את התיאוריות שלנו, רעיונות להם לא מוצקים כ, מסוים כמו שחשבנו. כך מה שאנו בונים, ליצור לא נמשך אבל מתמוטט, מתמוטט תחת בדיקה. אובזרוור הניוטונית בתוך מציאות קוונטית אנחנו יכולים להשוות את המציאות השטוחה, הניוטונית שלנו לתמונות המופיעות על מסך מחשב שטוח או אפילו. תמונות אלה הן החותם הסופי מהאינטראקציה המורכבת, האינסופית של כוחות מאחורי המסך. אין שום דבר שיכול להיות השונה אפילו להבחין, הבין ברמה השטוחה, המסך. בני ברוך אם אחד רצה להבין איך המערכת עובדת, למה תמונות המסך מופיעות הדרך שהם עושים אחד לא צריך ללכת מעבר למסך כניסה לשדה כוחות יצירת התמונות הסופיות. כפיזיקת קוונטים מציעה מציאות ברמת החלקיקים הוא בלתי מוגבל, עם אפשרויות בעצם אינסופיות. עם התפיסה מרוכזת בעצמו והסובייקטיבית שלנו מופנמת, אנו להקפיא מציאות שעל המסך הנעול למערכת קואורדינטות של זמן, מרחב ותנועה.

העניין הבסיסי שלנו, כוח מניע הוא רצון, הרצון לקבל כמה שיותר הנאה ככל האפשר לעצמנו. כאשר רצון זה משמש בצורתו הגולמית, הטבועה בו, באופן אישי, באופן סובייקטיבי אנו מתייחסים למציאות בזמן, מרחב, תנועה בכל הקשור להנאה הצפויה הבאה לעצמנו. בעיקרון עם נקודת המבט שלנו טבועה, המרוכז בעצמו, סובייקטיבית אנו פועלים כ" חור שחור ", עם שדה הכבידה אישי מושך כל מה שמחוץ לזה, המציאות הקוונטית שלסנן לעצמנו להנאה האנוכית שלנו. זה יוצר תפיסה ליניארית וקטור מבוססת עם המערכת שלה לתאם סביב עצמנו, שבו הכול תלוי בזמן, מרחב ותנועת הגדרת מערכת היחסים שלנו להנאות הצפויות מגיעות בדרך שלנו. זו התפיסה שיצרה את העולם שלנו בהווה ובמדעים בני ברוך הקלאסיים שלנו, באמצעות המשקיפים הסובייקטיבית שלנו יש גישה רק לשכבה זו.