הגענו בשעת ערב למתחם ביג בבאר שבע, בעודנו בדרך - קבוצת עיתונאים מכובדה, עם כניסתנו לבירת הנגב; חייבת לומר שנשארתי עם פה פעור. באר שבע, אורות מנצנצים, מקומות בילוי עמוסים פשוט מדהים! אין מילים בפי לתאר את הפתעתי מכך שבאר שבע הפכה ממש למעוז בילוי במלוא מובן המילה של הנגב. מסעדות, חנויות והמון צעירים שפוקדים את מקומות הבילוי.

חבר'ה מוכשרים שהקימו את קבוצת קמפאי, הכל החל בקמפאי במתחם שרונה בתל-אביב ומשם היתר כבר היסטוריה.

השף דרור שושן והשותפים המדהימים, אלון וכל החברים היקרים מפז.

אז באר שבע לא מה שחשבתם. ותשכחו מכל מה שחוויתם עד כה בתל אביב והסביבה, בלי להשמיץ, אבל הסטנדרטים שמעניקים פה והחוויה הקולינרית דרור שושן השף המוכשר ושותפיו הם בקנה מידה גבוה מאוד מאוד, כך שהבילוי המובטח בבירת הנגב התגלה כמדהים- לא פחות.

ידעו לראות את הנולד והקימו שם בביג ב"ש מספר ברים ומסעדות שלא נופלים ואף עולים על דומיהם באיזור תל-אביב והמרכז. השירות מדהים, היחס מהמם והאוכל פשוט טעים ברמות על. אין ספק שהשף דרור שושן הוא שף מחונן, יצירתי, מבשל ומגיש מדהים. המנות היו טעימות, אחת אחת. ממש אהבתי.

הסגנון צעיר ודינמי ולמעשה הייתי אומרת שהולם לכל הגילאים. 

החשנו פעמנו לקמפאי - תפריט יאפאסים בישיבה על הבר בלבד ואנחנו ישבנו, פינקו אותנו בקוקטיילים משגעים, עם או בלי אלכוהול ,כל איש כטוב בעיניו יעשה.

ומה היה שם? קטנים מדהימים שרק לאכול אותם אפשר לשבוע.

תחנה מס' 1 - קמפאי-

מיני קרפצ'ו סינטה עגל עם פטריות על הגריל. מנה נהדרת

טאקו סלמון ואבוקדו ברוטב צ'ילי ולימון פיקנטי

קריספי יקיטורי- שהינו שיפוד עוף במרנידת סויה וג'ינג'ר ברוטב טריאקי ובצל ירוק.

יקיטורי פרגית, יקיטורי סינטה ויקיטורי אנטריקוט שאני אהבתי מאוד שלישיית נהדרים גם הם.

ספרינג רול עוף וירקות ברוטב נענע ויאטנמי. אחד הטובים שיש, באמת!

קריספי וון טון במילוי עוף. נהדר, קליל ומעודן, טעים אש..

 

למס' 2:

סטריט ווק- מקום יחסית קטן, אוכל רחוב כזה מזרח/מערב עם מנות נהדרות ומחירים שפויים ביותר. איך דרור סיפר לנו: "ב-50-60 ש"ח בנאדם יוצא שבע מכאן" , מה יכול להיות יותר טוב.. אוכל מהיר וטעים לפי הדגם של מסעדות מזון מהיר וכזו שקמה בעצם בשרונה ת"א, אך שם זה הלך לבסוף על כיוון אחר שמתאים לשרונה הטמפלראי.

 

תחנה מס' 3 -

בר הקוקטיילים- בטי בוטיק בר.

מקום נפלא עם מבחר של 60 קוקטיילים. אין מה לומר, הקוקטיילים סוף- מבחר עצום, אווירה נעימה, מוסיקה מצויינת, צוות של עובדות רק בנות!!

שילובים מדהימים של קוקטיילים שונים שלא יצא לי לפגוש במקומות אחרים.

אני למשל דגמתי את בלאדי מריה, כן כן, שמעתן/ם נכון. זה השם. כוס ענקית שאין כדוגמתה. קוקטייל שמזכיר קמעה גספאצ'ו. טעים, עסיסי, מעקצץ, עם סלרי, ומעל קישוט הכי יפה שראיתי, גינה שלמה; שיפוד קטן עם עגבניות שרי וסלסלת קרח ענוגה ובה מונחים זיתים עסיסיים.

חברתי לשולחן הבר לקחה whiskey sour 

 והיא התענגה. כל חבריי וחברותיי העיתונאיות/ים השתוללו עם הקוקטיילים ויש עם מה. כל הכבוד!!

 

עוד לא סיימנו. הגענו לתחנה מס' 4 למסעדה - "קאפסה" מסעדה קופצנית ,ענקית, נעים לשבת, השירות מדהים והאוכל סוף .

 

הייתה מנת דג מדהימה ברוטב עגבניות ועוד מטעמים. 

נתחי סינטה משגעים.

כדור אבוקדו מונח על מצע פלחי סלק, מנה שאזכור אותה להרבה זמן. מקפיצה , טעימה, המנה מצולחתת מדהים, היה לי טעים ברמות שאין לתאר.

וקרפצ'ו הדג ברוטב טחינה, מנה מעניינת, שונה, מפתיעה ,טעים מאוד ,אהבתי את השילוב.

היריעה קצרה מלהכיל את כל המחמאות לשף הנהדר, דרור שושן ולקינוח- הגענו לשלב המתוקים. עוגת שוקולד נהדרת וכשהמלצרית שי הגישה לנו לשולחן, שפכה מתוך קנקן, שוקולד חם על העוגה ואתן מתארות לעצמכן/ם את היופי שבהגשה כך.

השירות מדהים, המנות גדולות, המקום מפוצץ באנשים ויש הרבה קבועים שמגיעים מס' פעמים בשבוע.

היה עוד קינוח נהדר שאהבתי. שוקולד לבן, קוקוס, גלידה ובכוס מונחים כדורוני טאפיוקה. וואי לא יכולתי להפסיק לאכול ממנה ואפילו כשכבר הייתי ממש שבעה ומרוצה רציתי וביקשתי עוד ממנה.

הכל הוגש בשפע לשולחן ,היה נהדר. חוויה מושלמת.

לסיום הערב קפצנו לבר "הספרייה" , על אף השעה המאוחרת קמעה, המקום היה מלא באנשים צעירים ויפים, שתה ואכול. כיאה לבר באר שבעי, אווירה יש ,יש מי מאיתנו שיש להם קיבולת נהדרת, לקחו ויסקי ועוד והתענגו לסיום הערב ואילו אני חתמתי בספלון אספרסו קצר. 

לסיום מודה שהופתעתי ובגדול מבאר שבע - בירת הדרום שהפכה ממש למעוז בילויים וקולינריה ברמה ואם יש לכם משהו באיזור ,הכנסו ושבו לאכול/לשתות באחת מן המסעדות או הברים. תלוי באיזו שעה אתן/ם שם, מה מצב ההרכב שאתם באים בו וכו'.

 

סופשבוע נעים.