הכתבה הזאת היא על "נשים משפריצות", כאלה שגופן מוציא נוזל במהלך גירוי מיני. ניסיתי למצוא מילה טובה יותר לתאר את התופעה, אבל המונח "שפיכה נשית" עשה לי חלחלה.

אז עם מי אני אדבר על זה? נשים מהאינטרנט כמובן!
ניסחתי פוסט מאד ענייני לפייסבוק, לא רציתי להישמע סוטה אבל גם לא שיסתלבטו עליי.

למרבה ההפתעה (לא, לא באמת הופתעתי), רוב התגובות הגיעו מגברים, למרות שהפניה שלי הייתה בבירור לנשים.

הן פנו אליי בפרטי, אפילו הרבה, אבל בשרשור לפוסט עצמו – קיבלתי בעיקר גברים שמנסים להצחיק, מעודדים לתייג נשים שמשפריצות ועושים לייקים בינם לבין עצמם. זה היה נראה ממש כאילו הם מאוננים אחד לשני מאחורי המסך.

שפיכה נשית1

ואז חשבתי לעצמי – נופר, עזבי את הראיונות רגע, את חייבת להתייחס לתגובות.

בטופ 5 ניתן למצוא את הפנינים הבאות:

בקטגורית המקצועיות: "סקוורטינג לא הולך בארץ. בשביל להשפריץ צריך להיות אדם משוחרר.. בארץ יש יותר מידי פוזה בשביל לגמור כמו שצריך" כאילו, הכנסת איזה מילה בלעז שאתה מכיר מpornhub- ואמרת "בארץ" כאילו אתה איש העולם הגדול עכשיו?
או ניכוס התופעה לעצמם בלבד ב: "גרמתי ל-2 בנות להשפריץ זה נחשב?" מפי אחראי הפותים הארצי. כמובן שגם היו מצחיקים בנוסח "מחפשת גם גברים עם אותה תופעה?" ובל נשכח את האישה שהעזה לכתוב "בואי נדבר על זה", כמציעה את עצמה, והתגובה הגברית הבלתי נמנעת של "למה לדבר אם אפשר לעשות?"

ובסוף בסוף, אחרי שכבר התייאשתי, מישהו כתב "אני גם עורך כתבה בנושא. נשים משפריצות מוזמנות לפנות אליי בפרטי (בודק ב-other)".

אז ממה הם כל כך התלהבו? מה זה בעצם?

 

נשים שלא אוהבות מין אוראלי. כן, זה קיים

 

בניגוד למה שרבים חושבים, מסתבר שיש נשים שממש לא נהנות לקבל מין אוראלי מבן/בת הזוג שלהן. נופר שדה בדקה איתן מדוע הן הגיעו למסקנה הזו וכיצד מגיבים לכך הפרטנרים שלהן

לכתבה המלאה

 

מחיפושים באינטרנט מצאתי שלחוקרים, וזה ציטוט: "לא היה ענין רב לחקור את מהות הנוזל. מעט המחקרים שבוצעו, הראו שמדובר בנוזל צלול עם חומציות בסיסית". יש דיבור על הקשר לנקודת הג'י, ושם כתוב שלא כל הסקסולוגים משוכנעים אפילו בקיומה. במאה ה-19 נכתב ספר בשם "מיניות פסיכופתית", והוא מתאר שפיכה נשית בכותרת "היפוך מין מולד בקרב נשים" כסטייה הקשורה להומוסקסואליות. אח"כ פורסם שזהו סוג של בריחת שתן, ובמאה ה-20 היו סופרות פמיניסטיות שאמרו שזה בכלל לא קיים וזו פנטזיה מומצאת של גברים. עד היום ישנה מחלוקות בנוגע לתופעה, ויש מי שתוהה האם היא קיימת בכלל. בקיצור, אין מה לומר – נשים הן מסתורין אחד גדול.

בכל מסמך על הנושא יש אזכור אחד לפחות לפורנו. בשנים האחרונות העיסוק בנושא הופך לפופולארי יותר ויותר וייתכן שצריכת פורנו הוא זה שגורם ליותר ויותר חוקרים להתעניין בסיפור.

ניסיתי למצוא סטטיסטיקות, כמו מתי "משפריצות" הופיע לראשונה כקטגוריה, באיזה אתר, וכמה הקלקות – אבל הרשת פשוט מכוסה בסרטוני פורנו, הרבה יותר מסטטיסטיקות לפחות.

ההסבר הבהיר ביותר שמצאתי הוא על בלוטת הברטולין, הנמצאת קרוב מאוד לשלפוחית השתן, ומייצרת את חומר הסיכה האהוב והטוב שלנו. אם משתמשות בתנועות חדירה שיוצרות ואקום, הנוזלים שמצטברים שם נלחצים החוצה.

ואחרי ההסברים המלומדים מטעם המדע, הגיעה שעתן היפה של הנשים עצמן.

שפיכה נשית2

נגה, בת 28 מספרת על הפעם הראשונה שזה קרה לה.
"ידעתי כבר על הדבר הזה, ראיתי את זה בפורנו והיו לי כמה חברות שזה קרה להן, או קורה להן באופן קבוע. זה מאד סיקרן אותי, רציתי לחוות את זה, משהו חדש שלא קרה לי בעבר.

היה לי בן זוג הרבה מאד זמן, ויום אחד זה פשוט קרה. הוא עשה לי ביד, ופתאום הרגשתי שאני חייבת פיפי, ידעתי שזה סימן. עשיתי כבר את שיעורי הבית שלי. המשכנו ופתאום הרגשתי לחץ לא רצוני וחום בבטן התחתונה, בירכיים הפנימיות. כל האזור להט, ואז זה קרה, סוף סוף השפרצתי."

איך הוא הגיב?
"הוא מאד שמח בשבילי ונהנה לראות את העונג שאני חווה. אח"כ זה קרה לי תוך כדי חדירה וזה היה מדהים. בכללי, זאת היתה חוויה עוצמתית ברמות לשנינו".

זה היה דומה למה שראית בפורנו?
"בכלל לא. קודם כל, בפורנו זה נראה שהן גומרות כשזה קורה – ואני לא גמרתי תוך כדי אף פעם.

וגם השפריצים שלהן מטורפים, חזקים וסילוניים כאלה. אולי יש נשים שמשפריצות ככה, אבל אצלי זה פחות פוטוגני. מה שכן, ראיתי הרבה פעמים שמיד אחרי ההשפרצה הן רוצות שוב חדירה, וזה ככה גם אצלי, כאילו הגירוי מתעצם ואני רוצה עוד ועוד".

שפיכה נשית3

אצל לירז, בת 23, היה קצת אחרת.
"זה היה אחרי תקופה קצרה שאני והאקסית שלי התחלנו לצאת. מהיום הראשון שלנו יחד הרגשתי נורא בנוח עם הגוף שלי, הריח שלי, הציצים שלי, עם הכל... כל פעם אחרי שהיינו שוכבות קמתי מהמיטה וראיתי שלולית. חשבתי: 'מה, אני עד כדי כך רטובה? מה נסגר?'פחדתי מהשלוליות האלה, אז הלכתי לעשות פיפי. התחלתי להבין שזה משהו אחר, ופעם אחת היא לא ויתרה לי - ירדנו על הרצפה, ואח"כ גם לקחנו מגבות למיטה... בואי נגיד שבסוף שתינו היינו סחוטות.

וזה אורגזמה?
"זה שיא אחר לגמרי. לפעמים נשים חוות אורגזמה מחדירה, אבל הן לא באמת חוות אורגזמה של ממש כי בסופו של דבר - הדגדגן מאחורה, איבר מין עדיין פועל, ואם החיכוך טוב וחזק אז הן יכולות לחוות אורגזמה מחדירה, אבל זה עדיין דגדגן. זה שיא מדהים, את מרגישה פורקן בצורה אחרת לגמרי. יצא לי כמה פעמים לחוות אורגזמה והשפרצה, שזה מדהים ברמות".

סיפרת לחברות?
"בהתחלה הרגשתי לא נעים לדבר על זה, התביישתי ולא הרגשתי בנוח, כי זה אינטימי כזה.

כשכן סיפרתי, שאלו אותי 'זה לא ז'אנר בפורנו פשוט? משהו שקרי?' אז כן, בפורנו זה שקרי, אי אפשר להשפריץ כל כך יפה.. יש איזו שקית שהם משתמשים בה בשביל המצלמה, וזה נראה כאילו הן משפריצות את זה מאיבר המין שלהן אבל אין מצב".

מכל השיחות שביצעתי עם נשים שמשפריצות, הבנתי - זה פשוט קורה. וכששאלתי מה מישהי שרוצה לחוות את זה צריכה לעשות, התשובות היו פה אחד – להרגיש בנוח. להיסחף עם מה שמרגישות, גם פיסית וגם נפשית. להיות עם מישהו או מישהי שסומכות עליה, לדעת את הטכניקה ופשוט להתאמן ולהתאמן. מיניות היא דבר אישי שלא ניתן להשוואה, לא לנשים אחרות ובטח שלא לביצועי פורנו. זה לא "פיצ'ר" שיש לנו, זאת פשוט יכולת שלפעמים באה לידי ביטוי, ולפעמים לא. רק לא לשכוח להצטייד במגבות (: