על פי המרכז לבריאות מינית בנאפוליס, ארה"ב, נשים חוות אורגזמה רק 64% מהזמן, למרות ש-85% מהגברים חושבים שנשים חוות אורגזמה במהלך קיום יחסי המין הכוללים חדירה.

עוד באון לייף:

שתי יזמיות מניו יורק מאמינות שהן המציאו את הפתרון. אלכסנדרה פיין וג'נט ליברמן טוענות שנשים לא מגיעות לאורגזמה באותה תדירות כמו גברים, כי במהלך קיום יחסי מין לא מוענקת תשומת לב מספקת לדגדגן. עמדתן מתיישבת עם המחקרים לפיהם כ- 70% מהנשים זקוקות לגירוי של הדגדגן כדי להגיע לאורגזמה בזמן יחסי מין.

אז נכון, יש רוקט פוקט ועוד שלל אביזרים שניתן להלביש על איבר המין הגברי ואחד הפתרונות הוא להסביר היטב לגבר ממה בדיוק את גומרת. אבל האחוזים הגבוהים של נשים המקיימות יחסי מין כבדרך קבע אולם לא חוות אורגזמה מצביעים על כך שזה פשוט לא מספיק.

"אווה" הוא מוצר הדגל של Dame Products, חברת אביזרי המין המתוכננת של פיין וליברמן. הוא מתואר כוויברטור הראשון בעולם שלא מצריך שימוש בידיים או ברצועה ומטרתו לסייע לנשים להגיע לפורקן מיני, במהלך קיום יחסי מין וגינליים.

המוצר אמור להחליק תחת השפתיים גדולות (בתנאי שהן גדולות מספיק, כך עפ"י ההסבר בסרטון) ולהישאר צמוד לדגדגן במהלך הסקס. הכנפיים הנשלפות מאפשרות לו להתאים למגוון רחב של נשים והוא פועל על שלוש מהירויות שונות בהתאם לצרכים של נשים שונות.

לא הצלחנו להבין כיצד איך בדיוק אווה מתקבע על הדגדגן ובעיקר - איך הוא נשאר שם גם בסקס סוער במיוחד או בתנוחות שאינן התנוחה המיסיונרית אולם על פי הסרטון, הנסייניות של המוצר לא מפסיקות לדבר עליו. לדבריהן, זה מאפשר להן להתרכז בסקס עצמו ובפרטנר שלהן במקום "להחזיק את הוויברטור" שמסיח את דעתן.

החלום של פיין וליברמן - להקטין את פער התענוג בין גברים לנשים במהלך קיום יחסי מין- עולה לא מעט כסף. בשביל לגייס כספים לייצור ולשיווק של 'אווה', פיין וליברמן פנו למימון המונים באמצעות אתר אינדיגוגו וביקשו 50,000 דולר מהגולשים. נכון לעכשיו, השתיים גייסו כמעט פי 3 - 100,000 $ יותר ממה שהן ביקשו. ועל פי ההצלחה, אין ספק שהנושא הזה בוער אצל לא מעט זוגות.