קלילות, גבוהות, עם חזה בצורה מושלמת ובלי גרם של שומן – אלו הנשים שאנו רגילים לראות בבגדי ים ובהלבשה תחתונה בפרסומות, במגזינים, על המסכים ועל שלטי החוצות. דוגמניות שמציגות קולקציות חדשות שמכוונות להמוני נשים, כשלמעשה רק פלח מאוד קטן מהקונות של הבגדים הללו באמת נראות ככה. כל השאר הן נשים במגוון עצום של גדלים ומידות, צבעים וצורות, שלעולם לא ייראו מישהי שנראית כמוהן מדגמנת את בגד הים שהן שוקלות לרכוש. מה זה עושה לדימוי העצמי שלנו? ל-99% מכן לא צריך להסביר – אתן יודעות בעצמכן כמה גרוע זה מרגיש.

 

עוד באון לייף:

 

אבל יש כמה מותגים שמבינים את הבעיה הזו. כאלו שמבינים למה עדיף, להם וללקוחות שלהם, לפרסם את הבגדים שהם מוכרים עם נשים שנראות כמו הלקוחות שלהם – ולא עם דוגמניות דקיקות שעובדות משרה מלאה בתחזוקת המראה השדוף. אספנו לכן 5 מהמותגים הללו, כדי שבפעם הבאה שתיצרב לכן פרסומת מהסוג הראשון בעיניים, תזכרו שאפשר גם אחרת, ושגם אם אתן לא נראות כמו דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט אתן יכולות להיראות נהדר בהלבשה תחתונה.

 

1: Aerie

זה לא סתם נשמע לכן מוכר: איירי, מותג ההלבשה התחתונה של אמריקן איגל שאפשר למצוא בקניונים רבים ברחבי הארץ, הוא לגמרי האופציה הנגישה והמהירה בשבילכן אם אתן מחפשות הלבשה תחתונה שלא תגרום לכן להרגיש גדולות או קטנות מדי. למעשה, הבחירה של המותג לדבוק בדימוי גוף חיובי כאג'נדה ולהימנע לגמרי משימוש בפוטושופ הוכיחה את עצמה יפה מאוד גם במכירות – וכיום הם מהווים את אחת הדוגמאות הכי חזקות לכך שהטיעון "רק דוגמניות רזות מוכרות" ממש לא תופס.

 

איירי\

 

איירי

 

איירי

 

2: Modcloth

הם צבעוניים, מיוחדים ומלאי סטייל – אבל אולי מה שהכי מגניב בקמפיין בגדי הים של Modcloth העובדה שמי שמדגמנות אותם הן עובדות החברה. הקמפיין של אחת מחברות ההלבשה הכי מיוחדות וחברותיות לדימוי גוף שיש בשטח צולם בחופשה רגילה של בנות החברה, בידיעה שהן מצולמות ולא יעברו ריטוש בפוטושופ, מתוך רצון להראות ללקוחותיהם שלהיות מי שאת ולאהוב את הגוף שלך זה בסדר גמור, וגם נראה טוב. וזוהי אולי ההוכחה הכי טובה לכך שבאמת כל אישה יכולה לדגמן בגד ים ולהיראות מעולה.

 

מודקלות'

 

מודקלות'

 

מודקלות'\

 

3: Naja

"לנז'רי איכותי עם אפקט חברתי", כך מציגה עצמה חברת נאיה, שהתחילה מרעיון של שתי נשים, להמציא מחדש את ההלבשה התחתונה ולהעצים נשים דרכה. הרעיון שלהן זכה להצלחה רבה, הפך למותג איכותי וזכה לחשיפה אדירה בזכות הקמפיינים המהממים שלו – בו נשים במגוון רחב של צבעים ומידות הצטלמו בלנז'רי התואם את צבע עורן, לפי 7 גוונים שונים שהחברה מציעה. התוצאה היא כל מה שהיינו רוצות לראות בפרסומות להלבשה תחתונה ולאופנה בכלל אך נחסך מאיתנו כיום, והיא פשוט יפהפיה.

 

נאיה

 

נאיה

 

4: Lonely

מותג ההלבשה התחתונה לונלי מגיע מניו זילנד, אבל הכוכבות בקמפיינים שלו מגיעות מכל קצוות עולם ובכל מידה וצבע, חלקן מתהדרות בקעקועים וחלקן בסימני מתיחה. הדבר היחיד שמשותף לכולן – הלאנז'רי ההורס של המותג הניו זילנדי, ששואף לגרום לכולנו להאמין שהלבשה תחתונה מתאימה לכל אישה.

 

לונלי

 

לונלי הלבשה תחתונה

 

לונלי הלבשה תחתונה

 

5: Curvy Kate

"הסקסי החדש", לפי מותג הפלאס סייז הבריטי Curvy Kate, מורכב מקשת עצומה של נשים – במידות שונות, גילאים שונים, גבהים שונים, על כסא גלגלים או אחרי כריתת שד. המותג לקח על עצמו משימה ממש לא פשוטה, לשכנע את העולם הנ"ל לא ימנעו מאישה להיות סקסית – ואיכשהו, בקמפיין נהדר ונוטף ליבידו, הם גם עשו זאת בהצלחה. "אנחנו בטוחים שכל הנשים הן אלוהיות", אמרו בהתייחס לפרויקט, וזה ניכר. 

 

קרבי

 

קורבי לנז'רי

 

הלבשה תחתונה