בין אם את בחורה של ג'ינס וטישירט ובין אם את בקבוצת השמלות המתנפנפות, מציאת פריטים שירכיבו את מלתחת הקיץ המושלמת הוא אתגר לכל אחת, בטח ובטח כשהגוף שלך משתנה והבטן גדלה בתקופת ההיריון. אם בעבר חשבנו שהמלתחה ההריונית שונה לגמרי מהלבוש היומיומי שלנו, כיום נראה שהיצע הביגוד עבור הנשים בהריון הפך להיות כה רחב עד שאת ממש לא צריכה לשנות את ההרגלים שלך עבור ימי הקיץ החמים.

לא מאמינה לנו? אספנו לך מספר דוגמאות ממיטב סלבריטאיות ארצנו שהיו בהריון בשנה האחרונה, שהוכיחו לנו שסטייל הריוני ממש לא חייב להיות מכנסי טרנינג ושמלות בגזרת אוהל ויכול לענות על כל הטרנדים הכי חמים של העונה.

עוד באון לייף: 

ג'ינס וטישירט

בר רפאלי היא הדוגמה המושלמת למי שמצליחה להוכיח בכל הריון מחדש שאת ממש לא צריכה לוותר על פריטי הלבוש האהובים עלייך רק כי הבטן שלך תופחת. רק לפני מספר שבועות רפאלי גילתה לעולם שהיא בהריון שני, כשהיא לובשת מכנסי ג'ינס בגזרה רפויה וחולצת טריקו שחורה.

גם גל גדות, שעושה בימינו חיל כנציגתנו בחו"ל, הראתה העדפה ברורה לטובת חולצות טריקו ומכנסי ג'ינס במהלך ההיריון האחרון שלה.

שמלות יומיומיות

מור סילבר, יוצאת הריאליטי בעבר ואושיית הרשתות החברתיות בהווה, הפכה לאחרונה לאם לבן בכור. סילבר, הידועה בחוש סטייל מוצלח, לא נתנה להריון שלה למנוע ממנה להמשיך להתלבש כמו שהיא רגילה בבגדים צעירים, יפים ונשיים. במקרה הנ"ל, סילבר בחרה בשמלה בהירה בעלת שרוולי פעמון, ממש כמו שהריונית אחרת ומוכרת לא פחות בחרה ללבוש ממש לאחרונה.

השחקנית נלי תגר מוכיחה לנו שלא חייבים לרכוש במיוחד בגדים להריון – גם לא בחודש תשיעי. תגר בחרה ללבוש לטקס פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, שהתקיים שנייה לפני הלידה, בשמלת אוברסייזד מבית המעצבות הישראליות סטלה אנד לורי. השמלה הכחולה והאביבית הזו היא ללא ספק דוגמה לרכישה מעולה, שתוכלי לחרוש עליה מהרגע שגילית שאת בהריון והרבה אחרי שתלדי.

בהמשך לגישה שבמסגרתה הן ממשיכות ללבוש בגדים טרנדיים ומחמיאים, שירי מימון ומור סילבר, הכניסו למלתחה ההיריונית שלהן שמלות צבעוניות בעלות פרינט פרחוני ובעלות מחשוף עמוק. בשני המקרים מדובר בשיחוק של ממש שכן מדובר בשמלות שבקלות ניתן לשדרג למעמד של שמלת ערב (למשל באמצעות נעלי עקב ותיק מתאים), אבל גם לשנמך לבילוי פחות פורמלי (באמצעות ג'קט ג'ינס או נעלי סניקרס).

בגדי ים

במהלך ההיריון, נטלי דדון הרבתה להעלות תמונות שלה בבגד ים והוכיחה לנו שיש מבחר לא רע בכלל של בגדי ים המתאימים לנשים מתעגלות. עם זאת, אנחנו דווקא היינו רוצות להתעכב ולפרגן לדדון על שהעלתה לאינסטגרם גם תמונת בגד ים פוסט-לידה, עוד לפני שהספיקה להוריד את הקילוגרמים הספורים שעלתה במהלך ההיריון.

מגישת הטלוויזיה שעברה לאחרונה לניו-יורק, שי-לי שינדלר הספיקה לקפוץ בחודש השביעי לחופשה באיים המלדיביים וגם זכרה לפנק אותנו בתמונה רומנטית בבגד ים שהשתלב יפה עם הנוף שמאחוריה.

מודות, אהבנו מאוד את בגד הים המקורי של שירי מיימון, שהספיקה לחנוך את הקיץ כבר באמצע מרץ האחרון. מעניין לדעת איך נראה השיזוף שלה אחרי הסשן בטן-גב שהיא עשתה.

שמלות ערב

ברור שאם יזמינו אותך להופיע על השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב, כמו שקרה לגל גדות, אז תרצי להראות במיטבך, גם אם את בהריון מתקדם. לטקס הזה גדות בחרה בשמלה צמודה בעלת מחשוף עמוק של מוגלר, שממש לא השאירה ספק לשאלה אם היא מרגישה סקסית גם בגוף החדש (והזמני) שלה.

הריונית אחרת שדפקה הופעה, הפעם לאירוע החתונה של מכרים שלה, היא בר רפאלי שהופיעה לחתונה של השחקנית מירב פלדמן בשמלת מקסי מבד משי, המזכירה בגזרתה שמלת בייבידול.

בגלל שרובנו לא מבלות את הזמן שלנו על שטיחים אדומים ואירועים נוצצים רשמיים, ההמלצה שלנו היא לקחת השראה מהבחירות של נטלי דדון ושירי מיימון – כל אחת מהן עם השמלה הקטנה השחורה אחרת, כשהאחת מטשטשת את הבטן והשנייה דווקא מדגישה אותה.

הרבה נשים הריוניות בטוחות שכדי למקד את תשומת הלב במקום שהוא לא הבטן, צריך ללכת עם מחשוף עמוק – אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. תראו למשל את עדן הראל, שבחרה בשמלה צנועה ואצילית, בצבע שמדגיש עד כמה היריון עושה טוב לעור הפנים.