הפאנל השני של ועידת נשים וכסף בתל אביב עסק בנשים מפורסמות ששמן הפך למותג מוכר בקרב הקהל הישראלי. לינוי בר גפן הנחתה דיון מרתק בהשתתפות הבמאית הדוקומנטרית ג'ולי שלז שיצרה את "מרוששות", מקימת מיומנה, איילון נופר, העיתונאית והמגישה אודטה שוורץ והפריצה הגדולה של השנה האחרונה, כוהנת החיים הבריאים, מיכל צפיר.

 

מיכל צפיר הודתה בכנות בפני הקהל שבראשית הקריירה שלה בעלה, הבמאי והעורך יואב צפיר, לא תמך בה. היא השיגה משקיעים שיתמכו בחזון שלה בלעדיו. "העולם האמין בי לפני שבעלי האמין בי" אמרה צפיר ודיברה על השנים בהם שימשה כגב תומך לבעלה.

 

אודטה שהגדירה את עצמה בהומור "עשרים שנים של עבודה, שאחריהן הצלחה בין ליל" דיברה על היכולת לראות את הכשרונות שלה כמתנה לעולם ולא כמשהו שהיא צריכה להצניע או להתנצל עליו ותיארה בכנות איך בראיון עבודה דרשה שכר חודשי של חמישים אלף שקל ומרצדס וגם קיבלה. מאוחר יותר התייחסה אודטה לחיקוי שקיבלה מידיו של טל פרידמן ב'ארץ נהדרת' שהפך אותה ל"סתומה". כשהתייחסה לחיקוי לא התאפקה וזרקה הערה קטנה למיכל צפיר- "אני בכלל לא מתייחסת לזה שהציגו אותי שם כשמנה כי הרי בכוונה הלכתי עם חולצות לייקרה צמודות לטייר כדי ליישר את הגב לכל השמנמודות כי מותר- מיכל- מותר לכולן לחיות".

 

ג'ולי שלז סיפרה על תהליך היצירה של הסדרה הדוקומנטרית החושפנית "מרוששות" ואיך נשים שאפשרו לבעל להתפתח ולעבוד כשהגיעו הגירושין ויתרו על כסף כדי "לחשוב על טובת הילדים, בניגוד גמור לסטראוטיפ".

 

איילון נופר דיברה על המחירים שגבתה ממנה ההשתתפות בתוכנית "מחוברים", העריכה המגמתית והקושי בניהול תיאטרון לא ממוסד- עם היתרון האדיר של העצמאות.