בשבוע שעבר הופיעה ליידי גאגא באטלנטה עם הגימיק החדש: ישובה כבתולת ים על כיסא גלגלים. האקט-גימיק עורר תגובות קשות בקרב ציבור הנכים בארה"ב וגילויי גנאי רבים הושמעו כלפי הזמרת, בטענה שהפעם הגזימה עם החיפוש למשוך תשומת לב.

 

עוד ב-Onlife:

אך פה לא מסתיימת הפרשה. אמש צייצה הזמרת והקומיקאית בט מידלר שהאשימה את ליידי גאגא בגניבת הקטע.  "לייד גאגא היקרה, אם נדמה לך שאת מכירה את הקטע של בתולת הים על כיסא הגלגלים ממקודם,  אז כן, את לא טועה" כתבה מידלר. "את מוזמנת לצפות ביוטיוב ולראות שאני מופיעה עם הקטע הזה כבר משנת 1980".

 

מידלר כלל לא אהבה את "הגניבה" וצייצה כי "אולי רבים ממעריצי אינם בין החיים, אך יש עוד כמה שכן והם אכן זוכרים את הצלחתי" לסיכום היא ביקשה שגאגא תישאר עם הזיקוקים והפירוטכניקות ותשאיר לה את עיניין כיסא הגלגלים ובת הים.

 

 

 

מקורבים למידלר מספרים שעל אף שציוצייה בטוויטר מלאים בהומור, מידלר לא מצאה את העניין מצחיר כלל וכלל, ו"נמאס לה שהכוכבים הצעירים של ימינו כדוגמת גאגא גונבים מהצלחותיה ומנכסים לעצמם דברים שהומצאו בדור הקודם".

 

אנחנו נמשיך לעקוב ולראות לאן האשמות יגיעו.

שפטו בעצמכם: הקטע המקורי של בט מידלר  כבתולת ים, וההעתק/המקור של גאגא בשיר "ג'ודה" בקונצרט האחרון. מי עושה זאת טוב יותר?