את הקרחת החדשה סינתיה ניקסון (המוכרת בעיקר כמירנדה מהתוכנית "סקס והעיר הגדולה") פרגנה לעצמה בעקבות התפקיד החדש שלה, במחזה בשם "Wit"(שנינות), שמבוסס על חייה של הפרופסורית לשירה ויויאן ברינג, שאובחנה כחולת סרטן סופנית.

 

עוד ב- Onlife

 

גם השחקנית ג'ודית לייט, שגילמה את ברינג במחזה הזה לפני עשור, גילחה את הראש. סינתיה ניקסון החליטה ללכת בעקבותיה. "תמיד רציתי לגלות איך זה", היא סיפרה בתוכנית הבוקר אותה מנחה השחקנית קלי ריפה.

 

"חשבתי שזה הולך להיות ממש פשוט, אבל מסתבר שאני צריכה לגלח את הראש כל יום! זה אמנם משחרר אותי מהעיסוק בשיער, אבל הגילוח הזה הוא עיסוק לא פחות פשוט." עוד הוסיפה סינתיה ניקסון:  "בינתיים אני מחבבת את זה, אבל אני לא חושבת שאשאר ככה לנצח".

העלאת המודעות למחלת הסרטן

סינתיה ניקסון עצמה מכירה מקרוב את ההתמודדות עם מחלת הסרטן: ב-2006 אובחן אצלה גידול בשד והיא עברה כריתה. מאז, היא פעילה למען העלאת המודעות למלחמה ועובדת עם חולות וניצולות.

 

בנוסף לדיון הער על הקרחת הבוהקת שלה, ניקסון דיברה גם בהרחבה על הנטיות המיניות שלה ועל יחסיה עם בת הזוג, כריסטין מרינוני.

 

"אני מחשיבה את עצמי לדו מינית", אמרה ניקסון, שבעבר הייתה נשואה לגבר. "ההחלטה להיות לסבית ולחיות עם אישה הייתה בחירה מודעת ואני שמחה איתה מאוד".

 

 

צפו בהסבר של סינתיה ניקסון: