-"מה אתה מתלהב, זה שלי לא שלך"

 

-"הדר, אני מתרגש להעיף לך את הדינוזאור הזה מהבית.. את לא מבינה איזה כיף הולך להיות לך."

 

-"הלו הלו, דבר יפה על המייבש העלוב שלי, הוא שירת אותי כמעט נאמנה וכמעט 10 שנים"

 

- "הוא לא מלכלך לך את הבית בטירוף ?" הוסיף שמן למדורה

 

- "האמת?" עניתי, "מלא אבק. מלא. אבל גם עכשיו יהיה לא? אין מה לעשות מי שרוצה להתפנק על מייבש כביסה צריך לנקות"

 

וואי וואי איך הוא התעצבן, "קודם כל, מייבש כביסה זה לא פינוק, זה מוצר צריכה בסיסי! למי יש כוח וזמן לתלות כביסה? וזה יוצא קשה כמו אבן! שנית, לגבי הלכלוך, המייבש שלך אמנם רק 10 שנים אצלך, אבל הוא שייך לדור הקודם, היום עם הקונדנסור זה כבר לא קורה, אין אבק והכל נשאר נקי"

 

הוא הסביר לי שהקונדנסור הזה מחזיר את אדי המים למצבם הנוזלי ובסוף ההפעלה צריך לרוקן את המים. אז אין אדים בחדר, בכלל לא מרגישים שהמייבש עובד.

 

אצלנו בבית משתדלים להיות כמה שיותר ירוקים, אנחנו מפרידים אשפה, ממחזרים מה שאפשר, שקיות רב פעמיות וכו' אז סופר שמחתי שפתאום יוצאים מים מהמייבש ולא סתם אדים! שאפשר להשתמש שוב במים שיוצאים מהמייבש. אני שוטפת איתם את הבית, משקה את הגינה, הם לא סתם נשפכים לביוב. תענוג.

 

המייבש החדש הוא סופר חבר. הוא דובר עברית, חתיך, והכי הכי הכי חשוב- לא רב איתך על המקום ליד החלון. זהו נגמר הסרט הזה שמייבש חייב לשבת ליד החלון שיהיה לו מקום לצינור. אין צינור! החלטנו שהוא במעבר ואני ליד החלון נהנית מהנוף.

 

 

האם החיים שלי השתנו? כן. היכונו הכונו, ברגע שהבגדים יבשים, הוא עוצר!!!!!! לא ממשיך כמו האקס שלי לעוד שעה סתם. יש חיישנים שמזהים שהכל סבבה ויבש, ואז! הו אז!! אז יש צלצול מתוק כמו אוטו גלידה שמספר לי שאני יכולה לבוא ולקפל בכיף כביסה יבשה רכה וריחנית. תענוג שתיים.

 

אם הרכישה הזו הביאה אותי להיכנס בחשק לחדר הכביסה, אז היא כנראה רכישה מעולה.

עכשיו אני רק צריכה מכונת כביסה נורמאלית ואני מסודרת.  וג'יפ. בצבע לבן. ושבועיים במלדיביים.