איפה ישנות?

לקבוצה של נשים אני ממליצה על דירותAirbnb המושכרות באופן פרטי לתקופות קצרות והן בעלות של חצי ממחיר מלון וברוב המקרים לא נופלות באיכות והניקיון ממלונות. אם לא ממש בא לכן להיות רחוקות מכל האקשן אז אני ממליצה על אזור Kings Cross. מדובר באזור מרכזי שופע בארים, פאבים, מסעדות, מוזיאונים וגלריות, כזה שנעים לשהות בו, קל להתנייד ממנו לכל חלקי העיר והכי חשוב- אפשר לחזור אליו בתחבורת לילה לאחר שעות פעילות הרכבות ולהרגיש בטוחות באופן יחסי. מלון Point A Hotel Kings Cross  הוא אחד המלונות המומלצים באזור בשל האווירה הנחמדה והמחירים השפויים.

 

 Kings Cross

 

 

איך חוסכים אלפי שקלים בנסיעה משפחתית לחו"ל? לכתבה המלאה

 

איפה אוכלות?
Granger & co הוא בית קפה אוסטרלי ושיקי עם תפריט סופר- בריא, למקפידות מביננו. רשימת המנות ארוכה במיוחד מה שמבטיח שגם החברה הכי בררנית תצא משם עם חיוך על הפנים. שימו לב: אם לא בא לכן לעמוד בתור, כדאי להגיע מוקדם.   

 

Granger & co

 

בימי שבת בצהריים מומלץ לנסוע לשוק האוכל והמסעדות Broadway Market. השוק הזה הפך כבר מזמן לאחד המקומות החמים ביותר בלונדון לאוכל רחוב עם מגוון מאכלים שהם קצת מעבר לשווקי האוכל הממוצעים, אוכל אורגני ממוצרים מקומיים ואופציות לצמחוניות/ טבעוניות. כל אחת מכן יכולה לאסוף מה שמתחשק לה מהשוק ואז תתאספו כולכן ולכו להתיישב בפארק London Fields הסמוך או ליד תעלת הנהר השוכנת לצד השוק. אם מזג האוויר לא מאפשר, לאורכו של השוק ישנן מסעדות קטנות בשפע, האהובה עלי היא Bella Vita האיטלקית בזכות השירות החביב, המנות הנדיבות ו-30% הנחה על כל התפריט בימי שלישי. קחו בחשבון שאמנם אין צורך בהזמנה מראש אבל זמני המתנה משתנים.

 

אם בא לכן להשקיע בעצמכן (ואנחנו הכי בעד) ולהתפנק על חוויה קולינארית נוסח העשירון העליון, לכו על FIFTEEN מסעדת הדגל של השף הערום (והחתיך) ג'יימי אוליבר. המנות מופלאות, הטעמים המפתיעים והשיק הכללי יעניקו ערב בלתי נשכח. ואולי גם יצאו לכן איזה סלפי עם ג'ימי, לכו תדעו.

 

FIFTEEN

 

איפה קונות?

אם מיציתן את פריימארק, הקניונים הענקיים ואת רחוב Oxford הדחוס ובא לכן על משהו קצת אחר, Spitalfields Market ו- Brick Lane הם האזורים שלכן. שניהם ממוקמים מרחק הליכה מתחנת Liverpool Street. השוק פתוח בימי ראשון בלבד, מציע פרטי לבוש, חפצי אומנות, וינטג'? ותקליטים, ובבריק ליין הטרנדי (במרחק הליכה קצרה מהשוק) ניתן למצוא שוק פשפשים, חניות יד שניה ומעצבים צעירים. האזור נסגר יחסית מוקדם, שווה להגיע בבוקר יום ראשון.

 

חובבות הנעליים חייבות לקפוץ לביקור ב- Who's Next בנוטינג היל. מדובר בחלום שהתגשם עבור כל מי שהשמות לואי ויטון וג'ימי צ'ו מרטיטים את לבה. והקטע המרגש באמת? כל הנעליים בחנות הזו עולות עד 10 פאונד. שימו לב, רק הקומה השנייה של החנות הזו אפשר לבזבז חצי יום טיול, לשיקולכן.

 

כתובת: 23 Pembridge Road, Notting Hill W11 3HG

שעות פתיחה: כל יום 19:30-9:30

 

Who's Next

 

עוד משהו מגניב בלונדון הוא חנויות הצדקה. יש המון חנויות כמו Cancer Research ,Oxfam  ו- British Cross שתורמות את כל הרווחים שלהן לצדקה ומציעות מבחר ענק של חפצי יד שנייה שנראים מעולה במחיר זול להחריד. תוכלו למצוא כאן בגדי מעצבים, חליפות ערב ואפילו שמלות כלה מדהימות. הנה הזדמנות לעשות מעשה טוב וגם לקנות נעליים של גוצ'י במחיר מגוחך.

 

בשכונת המפסטד בצפון לונדון שוכן בוטיק בשם Seraphine שמתמחה בבגדי הריון מעוצבים במחירים שאין סיכוי למצוא בישראל. בחנות מבחר גדול של בגדים ליום יום מבדים איכותיים וגזרות נהדרות: שמלות קוקטייל, מגוון של חזיות, בגדי ים ,מעילים ואפילו שמלות כלה. גולת הכותרת מבחינת המחיר הן חזיות ההנקה הנמכרות בשליש מחיר מהממוצע הישראלי.

 

כתובת: 179High St Kensington London, W8 6SH
5 Marylebone High Street W1U 5HG

 

Seraphine

 

איפה מסתובבות?

אם בא לכן לשאוף קצת אוויר ומאסתן מעט ברחובות הומי האדם והחנויות, נסו לצעוד לאורך Regents Canal. מתחילות בירידה מהרחוב המרכזי שלCamden Town  עד שמגיעות לRegents Park- . מדובר במסלול הליכה נעים של כשעה (שעה וחצי גג, לאיטיות ביניכן). המלווה בנוף ירוק ופסטורלי, גשרים, והרבה גרפיטי. שווה לעצור לרגע ליד האנדרטה לזכרה של איימי ווינהאוס. ממליצה לצאת לדרך מצוידות בבקבוקי בירה וטלפונים כבויים להנאה מקסימלית.

 

 Regents Canal

 

איפה מבלות?

אזורDalston  הומה בבארים, מסעדות ומועדוני לילה מדליקים מכל הז'אנרים. הבר שאני ממליצה עליו בחום והוא בעצם כמו בית שני בשבילי נקראDalston Superstore . במהלך היום מדובר בבית קפה לכל דבר כשבימי ראשון תוכלו להתענג על בראנץ' מצוין. בלילות מדובר בבר במחירים שווים לכל נפש שמציע קוקטיילים מקומיים כמו Hackney Iced Tea וWhores Handbag-.

 

במהלך הלילה הופכת קומת המרתף לרחבת ריקודים ובקומת הבר אפשר לצפות בהופעות של אומנים. מדי פעם מתקיים במקוםPub quiz . מומלץ לבדוק באתר הבר מראש את התכנייה כי בכל ערב בשבוע יש לו משהו שונה ומפתיע להציע.

 

 

מה רואות?

הגעתן לבירת אנגליה, אחת מיצרניות המוזיקה הגדולות בעולם, לא תנצלו את המומנט בשביל לצפות בהופעה חיה של אמן בקנה מידה בינלאומי? בוודאי שכן. הנה שלוש אופציות להופעות של שלוש נשים סופר-מוכשרות שישדרגו את הטיול כולו: הזמרת הצעירה לורד תופיע ב-27/9 ב-Alexandra Palace, ליידי גאגא תופיע ב-9/10 ב-O2 ARENA ולנוסטלגיות מביניכן- טורי איימוס תעלה על בימת ה-London Royal Albert Hall ב-4/10. גירל פאואר!