ללכת למקום אחד, לא לבזבז זמן, למצוא מציאות ובמחירים שפויים ואף שוברי שוק. נשמע אוטופי? אז זהו, שלא. כל מה שאתם צריכים זו שעה אחת פנויה, וסבלנות לפשוט, וללבוש, ולפשוט, ולפשוט. שימו לב, השינוי והדינמיות הם נשמת אפם של מתחמי הקניות הגדולים. כלומר, התמונות והמחירים נכונים לזמן הקרוב. יש בהחלט אפשרות שהפריטים ייחטפו במהירות, במקומם יהיו פריטים שווים אחרים, בקיצור, אל תחכו. קבלו כמה דוגמאות משיטוט קצר שהעלינו בחכתנו:

 

כל המבצעים, ההנחות והחנויות הכי מטריפות במבנה באר שבע- מתחם האאוטלט הכי שווה באיזור

הקליקו כאן>>

 

חנות פקטורי 54 אאוטלט מציעה מגוון מותגי יוקרה של פריטי אופנה לנשים ולילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד. בין המותגים הנמכרים באאוטלט אפשר למצוא את מייקל קורס, ג'וסי קוטור, Just Cavalli, מארק ג'ייקובס, CK ואחרים.

 

בחנות של מנגו אאוטלט מציעים שלל פריטים ובגדים טרנדיים במחירים של 19.90 שקלים עד 99.90 שקלים לפריט. כך למשל מכנסיים קצרים מחויטים בצבע צהבהב ב-39.90 שקלים, גופיה קיצית בוורוד פודרה ב-19.90 שקלים בלבד ספק אם תמצאו בגדים באיכות הזו ובמחירים האלו בתחילת העונה ועוד בשני צבעים טרנדיים ונכונים מאוד לאביב-קיץ 2017. כי פסטלים זה ה-דבר בקיץ הזה. לא שמעתם?

 

אאוטלט

 

בחנות העודפים של celio אפשר למצוא חולצות מכופתרות עם שרוול קצר ב-70 שקלים וחולצות מכופתרות עם שרוול ארוך ב-99.90 שקלים (ויש מבצעים של שתי חולצות מכופתרות ב-140 שקלים), וגם מכנסי ג'ינס ב-120 שקלים בלבד (שני ג'ינסים ב-200 שקלים), מה שאומר שאפשר להתארגן על טוטאל לוק מרשים בפחות מ-200 שקלים. שימו לב לחולצת הנקודות השמאלית – מעטים הגברים שהיא לא תחמיא להם. לא מצאנו עד היום אף אחד כזה.

 

אאוטלט

 

בחנות האאוטלט של ורדינון אפשר למצוא סט מצעים זוגי דגם בלוסום 100% כותנה ב-289 שקלים, או לפנק את הקטנטנים בסט הלו קיטי למיטת יחיד ב- 132 שקלים.

 

 

 

מה עוד אפשר לדוג בלי מאמץ?

*בעין השלישית אפשר למצוא מגוון פריטי אופנה אותנטיים מקולקציה החדשה ופריטי אאוטלט. מתאים לרוחניות בנפשן, ולאלה שמחפשות דברים קצת אחרים.

 

*בחנות האאוטלט של גולף אפשר לרכוש ביגוד לילדים, אופנת נשים, גברים, כלי בית, בגדי ים ועוד מגוון מוצרים ממותגי גולף, גולף קידס, מקס מורטי, אינטימה ועוד וכולם במתכונת אאוטלט, מה שאומר שהם נמכרים בהנחות מפליגות. מפליגות זה אנדרסטייטמנט.

 

*גם בחנויות האאוטלט שלפוקסשם תוכלו למצוא פריטים החל מכמה שקלים בודדים ועד עשרות שקלים. ודברים שווים, חברות וחברים, לא סתם.

 

*בחנות האאוטלט של פומה נמכרים בגדי ספורט איכותיים במחירים אטרקטיביים של עד 70% הנחה, בעיקר על פריטים מקולקציות קודמות (נעליים, בגדים, תיקים, בגדי ים ועוד). למשל סניקרס נמכרים במחירים של 299-199 שקלים. עכשיו נשאר לנו להמתין שהקולקציה שעיצבה ריהאנה עבור הרשת תגיע לאאוטלט... אז אם אתם לא חייבים את הדגמים הכי הכי חדשים, ואתם כן עושים ספורט על בסיס קבוע, זה המקום להגשים כמה חלומות ולמלא את הארון.

 

רגע לפני שאתם נוסעים להעמיס (ובצדק!) אנחנו מזכירים שהתמהיל באאוטלטים משתנה כל הזמן לכן התמונות והמחירים המובאים כאן הם להמחשה בלבד.

 

ניתן למצוא את חנויות האאוטלט המצויינות בכתבה באחד ממתחמי הקניות מבנה בבאר שבע ובארות יצחק