במהלך בדיקת ההתאמה הזוגית אני בוחנת בתקשור את ההתנהלות הזוגית (גבר ואישה, שני גברים או שתי נשים). אני בוחנת לפי שם האדם שעל פי השיטות שפיתחתי מכיל את ה-DNA הפנימי של הנשמה שלו ועל סמך זה אני מקבלת תשובות בתקשור.

 

כל עולמות המיסטיקה וההוליסטיקה במקום אחד

בואי להירגע, ליהנות ולהתחבר לצד הרוחני שלך ביומיים מלאים במגוון הרצאות, סדנאות ודוכנים בתערוכת "האור". התערוכה כוללת מפגש אישי עם מיטב המומחים במגוון תחומים: הילינג, תקשור, נומרולוגיה, קלפי טארוט, קריסטלים, אסטרולוגיה, תטא הילינג, ריפוי עצמי, צמחי מרפא ועוד.

 

גולשות און לייף נהנות מהנחה של 35% - כרטיס יומי במחיר 38 ש"ח במקום 59 ש"ח (קוד קופון: אוןלייף). 

 

לתכניה המלאה ולרכישת כרטיסים לחצי כאן. 17-18 בדצמבר, גני התערוכה ת"א, ביתן 2

 

בנוסף אני מתקשרת האם היה חיבור ביניהם בגלגולים קודמים האם אכן קיימת זוגיות קרמתית. זוגיות קרמתית מתקיימת בין שתי נשמות שבחרו אחת בשנייה לפני כניסתם לעולם על מנת לתקן את הקרמה שהייתה ביניהם בגלגול קודם. התקשור מהווה עבורי כלי בלווי, ייעוץ הדרכה, ובאימון לתהליכים להתפתחות רוחנית מודעות, הגשמה עצמית והעצמה אישית שמועברים בשיטות ייחודית וחווייתית. בייעוץ הרוחני לזוגיות / זימון זוגיות, אני מכוונת  לתהליכים אישיים / קבוצתיים שיאפשרו את פיתוח יכולת האהבה, הקבלה והנתינה, ריפוי הקשר הזוגי, יצירת ביטחון בזוגיות ועוד.

 

לדוגמה, באחד המקרים ייעצתי ועזרתי רוחנית לזוג עם קשיי פוריות. במסגרת התהליך הרוחני בחנתי בתקשור את הזוגיות שלהם מגלגולים קודמים וגיליתי שבאחד הגלגולים הקודמים הם היו זוג והיה להם קושי דומה בתחום הפריון. בקרמה הזוגית שתי הנשמות של בני הזוג זכרו את החוויה מגלגול הקודם ובעזרת התהליך הרוחני בשחזור גלגולים השתחררו החסימות בקרמה והיא הצליחה להרות.

 

דוגמה נוספת הוא זוג שהגיע אליי לפני גירושין ובתהליך התקשור התקבל שהם זיווג משמים ועליהם לנסות להתגבר על הקשיים ולמנוע גירושין. במהלך עבודתי הזוגית ייעצתי והדרכתי אותם כיצד הם יכולים לשמור על הזוגיות. בעזרת התהליך הרוחני שהם עברו הם התגברו על המשבר ונשארו יחד.

 

ב-17.12 ב-16:00 אני מרצה על 'זוגיות קרמתית מכונת הזמן של האהבה' בתערוכת "האור" שתתקיים בגני התערוכה, ביתן 2. בהרצאה אסביר מהי קרמה ונאפיין בהקשר זה מהי זוגיות קרמתית ברמת הנשמה, נבין את ההשלכות של גלגולים קודמים על ההווה בזוגיות שבאים לידי ביטוי בהתנהלות הזוגית, אביא דוגמאות לזוגיות קרמתית ואפרט מאפיינים בולטים לזוגיות קרמתית. במסגרת הרצאה אני מזמינה מתנדבים מהקהל לעלות לבמה כדי שאוכל לבדוק את הזוגיות שלהם ולתת להם תשובות אישיות. זה השלב שגם הסקפטיים יכולים להיווכח בקשר שבין זוגיות לרוחניות. הרי רובנו אינטואיטיביים מאוד. בהרצאה אני מסבירה מה זו קרמה ואת הקשר העז שיש בין זוגיות לרוחניות.

 

**למי שישתתף בהרצאה מחכה הפתעה: הגרלה של שעון מדהים – השעון שמסמן את גלגלי הזמן של הזוגיות בגלגולים קודמים.

 

ב-18.12, בשעה 14:00 של היום השני של תערוכת "האור" בגני התערוכה ת"א, אני ארצה על 'זיווג משמים - עולם הזוגיות בחלומות'. החלומות מספרים לנו המון על זוגיות קיימת או זוגיות עתידית. ארצה על זוגיות בחלומות, כיוון שהזוגיות מרכזית וחשובה מאוד בחיינו. תחילה אדבר על עולם החלומות - מהו חלום ומהם השלבים השונים בחלום, נבין מדוע אנו חולמים ומה החלומות מספרים לנו ולמה הם כל כך חשובים, נדבר על סוגי מסרים שונים של חלומות ואיך מתרגמים אותם למציאות ואז נגלוש כיצד מתורגמת הזוגיות בחלומות באמצעות סמלים שונים שנארגים בחלומות שלנו.

 

מקווה לראותכם!