מרכז לספורט-     מאת: שרית יוכפז

התקיימה מסיבת עיתונאים ובלוגריות במרכז הריצה של ישראל והשקת מוצרי ספורט יחודיים מומלץ מאת: שרית יוכפז.
אהבתי את הדגמים יפים וחלקם בלעדיים. אם תלבשו את הבגדים .נעלים משקפים  ואקססוריז אתם תראו יפים וספורטאים  בחדרי הכושר. ובפארקים.ובמסלולי ריצה ורכיבה על אופניים ושפת הים.צחי כהן הבעלים היה אלוף ישראל בריצה למרחקים  בינוניים  ויתן לכם יעוץ  בקניה מכל הלב  במרכז הפרו ראנר.

בלעדי ב PRO RUNNER 
PRO RUNNER    - מרכז הריצה של ישראל, משיק בימים אלו את המותג הבינלאומי הידוע 8 INOV     המתמחה בנעלי ריצת שטח. חדש בארץ: נעלי ריצת השטח של

INOV



נעלי ריצת השטח של 8 INOV      בעלות טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, מיועדות לרצים /הולכים בשטח והן בעלות אחיזה מושלמת לכף הרגל. 

הנעליים הפכו לפופולאריות במיוחד הודות לרצי שטח שניצחו בריצות שטח בינלאומיות. 

כל דגם מתוך מגוון הדגמים מעוצב בחכמה ומתוך ניסיון של רצי שטח, והן מעניקות אחיזה בקדמת כף הרגל. 
הנעליים בעלות רמת גמישות גבוהה המתאימה לריצות בתנאי שטח שונים: החל בשטח הררי, דרך שבילים ועד תנאי שטח קשים כמו בניווט. 

 

משקפי שמש לריצה  CEBE     : 



CEBE     הינו מותג משקפי שמש מוביל שהפך לשם דבר בקרב ספורטאים מקצוענים וחובבנים העוסקים בסוגי ספורט שונים. נוחות, גמישות, עיצוב ארגונומי, איכות המסגרת והעדשה, הן תכונות נרדפות למותג Cebe    . המותג נמכר בלמעלה מ 30 מדינות והפך לאמת המידה האמיתית בפעילויות ספורט רגילות וספורט אקסטרים, בין אנשי מקצוע וחובבנים כאחד    . 
כיום מקדיש המותג  Cebe     חשיבות רבה הן  לנושא האיכות הטכנית והן לעיצוב מסוגנן במטרה לתת מענה לכל הספורטאים, גברים ונשים כאחד, המחפשים חוויות אדרנלין טהורות    .    
Strack 
דגם STRACK     - משקפיי הדגל של CEBE      שמותאמים לפעילות בשטח פתוח, ספורט אקסטרים, רכיבה על אופניים או ריצה. המשקפיים זכו במקום ראשון בתערוכת הספורט הגדולה בעולם בגרמניה בשנת 2013 על עיצוב ייחודי, נוחות מקסימלית וקלות.
לראיה אולטימטיבית בזמן פעילות ספורטיבית: 
משקפיים של  BOLLE         ? עכשיו עם עדשות לפי מרשם אופטי
משקפיים של BOLLE כבר מזמן הפכו ללהיט בקרב הספורטאים בכל העולם. החדשות החמות הן שמעכשיו המשקפיים זמינים גם לספורטאים  שצריכים עדשות עם מרשם אופטי.
BOLLE מציעה משקפיים שנותנים מענה למגוון רחב של מרשמים (+6 עד -8 / עם צילינדר -4 ) ומתאימים לכל תנאי מזג האוויר ותנאי אור שונים.
העדשות האופטיות מורכבות ישירות לתוך המגן, כלומר, כל היתרונות הטכנולוגיים וחדות ראייה שמאפיינות את עדשת TRIVAX מובטחות גם כאן. TRIVAX הינו חומר קל במיוחד עם חדות אופטית הגבוהה ביותר.
חברת BOLLE הינה בעלת היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה עם ספורטאים מובילים ברחבי העולם במבחר ענפי ספורט: ריצה, רכיבה, סקי, גולף, טניס, שייט וכו'.
הסבר על יתרונות טכנולוגיים של משקפי BOLLE:

משקפי BOLLE פותחו ועוצבו עוצבו בשיתוף פעולה עם הספורטאים המובילים בענפי ספורט שונים על מנת לענות על צרכיהם בזמן פעילות ספורטיבית . המשקפיים משלבים כמה טכנולוגיות מתקדמות במוצר אחד. 
Free Spirit Run
צמידי ריצה מעוררי השראה

כשיש תשוקה לחיים ואהבה לספורט
הגוף משוחרר, הנפש מלאת השראה
והכול נראה אפשרי

Run Free Spirit היא סדרת צמידי ריצה וספורט הייחודיים והחדשניים, פרי יצירתה של המעצבת נטע ויצמן.

סדרת Run Free Spirit כוללת מגוון דגמים של צמידים צבעוניים מעוצבים, בשילוב לוחית דקה שעל גביה מוטבע משפט מעורר השראה.    

הצמידים עשויים סיליקון, פוליאסטר וכסף סטרלינג 925, ומגיעים במבחר שילובים של צבעים ומשפטים, המוצעים כחלק מהקולקציה או בהזמנה אישית.

ניתן להשאיר את הצמידים ענודים על היד ולבצע איתם פעילויות יום-יומיות לרבות מקלחת ופעילות ספורטיבית
.


להשיג בחנות היבואן PRO RUNNER- מרכז הריצה של ישראל, כנרת 13 בני ברק:
www.prorunner.co.ilמומלץ.


מקסים אהבתי חנות  מגוונת .עם אקססוריז וביגוד ספורט  מקצועי. הבעלים של החנות  צחי כהן -אלוף ישראל בריצות למרחקים  בינוניים.יודע מה טוב לספורטאים. ..מומלץ בחום.

כתבה:שרית יוכפז