היי ינון, זאת אור

שמעתי את הציוץ האידיוטי שלך מהבוקר ורציתי לשאול משהו,

אתה בזמנך, כגבר נשוי כדת וכדין, ניסית להיכנס לתחתונים של רחלי רוטנר שגם היא לגמרי נשואה כדת וכדין (כך פורסם, אני לא עושה אאוטינג).

האם אתה זוכר את זה או שפרח מזיכרונך? האם אתה מבין שאתה לא האיש שאמור לדון במוסריות בהקשר של רומנים מחוץ לנישואים? האם אתה קולט שזאת בדיוק הנקודה בה אתה אמור להוריד את הראש ולעשות קולות של שטיח? כלומר, אתה יכול לברבר, אם אתה נורא רוצה, כי המדינה הזו עדיין חופשית ודמוקרטית וגם בוגדים ומטרידנים נהנים פה מחופש הביטוי אבל אין לך מושג כמה מגוחך אתה נשמע.

ואם אתה כבר כאן, בוא נתעכב רגע על המונח הנהדר "גרמת לפירוק משפחתו". לפי המשפט הזה נראה שיחימוביץ' הצמידה לגברבר המדובר אקדח טעון לרקה ואמרה לו "יש לך 2 אפשרויות, יא חביבי, פירוק המשפחה וזוגיות איתי או המוות. מה אתה מעדיף?". ובלית ברירה, בחר הגבר חפץ החיים הזה בנטישת בת זוגו וילדיו וקפץ לזרועותיה של זו שאיימה עליו. מסכן, קרבן של הנסיבות. פשוט היה שם במקרה, נתקל באישה בתום לב ו-בום! הלכו לו חיי הנישואים. ככה, ברגע, נמחקה לו המשפחה שהוא בנה בעמל רב. הו, איזה עולם אכזר!

מפרקת משפחות. שלי יחימוביץ'

מפרקת משפחות. שלי יחימוביץ'

"פירקו לו את הנישואין" כי הרי זה לא הוא שפירק במו ידיו את החיים שבנה לעצמו, זו איזו כלבה שהגיעה משום מקום וכפתה עליו לזיין אותה מהצד ואז גם לעזוב את הבית ולהיכנס איתה למערכת יחסים חדשה. למה היא עשתה את זה? מה זאת אומרת? כי היא אישה רעה שרצתה לפגוע במזיד באושרה של אישה אחרת. כן, זו הסיבה.

אתה יודע, ינון, היה לי פעם אחד כזה, גבר נשוי שהעובדה שהוא נשוי לא מנעה ממנו להיכנס לי לסדינים. מאז עברו מים בנהר ואני סיימתי לנהל מערכות יחסים עם גברים תפוסים (ולא מטעמי מוסר). אני לא גאה בזה (אבל גם לא מתביישת) ולמען האמת, אין לי מושג מה עלה בגורלו של הבחור.

יכול להיות שהמשפחה שלו מפורקת היום אבל אתה יודע מה, ינון? לא אני פירקתי לו את המשפחה. אין לי שום כוונה לקחת אחריות על הבחירות של אדם בוגר אחר. זה לא ספר בראשית פה, אין כאן תפוח, אין כאן עץ הדעת והתירוץ של "היא פיתתה אותי!" אולי עבד לאדם הראשון אבל הוא לא עובד ב-2016. אתה יודע איך זה, בני אדם מתקדמים.

אור סופר בפייסבוק, מחפשת מישהו לפרק לו את המשפחה. צילום: אלעד אקרמן

אור סופר בפייסבוק, מחפשת מישהו לפרק לו את המשפחה. צילום: אלעד אקרמן

אני מסרבת לקבל את הדעה הרווחת והבלתי נסבלת שרואה בגברים עם שלם של מפגרים/ילדים קטנים/ נכים רגשית/ מופעלים ע"י הזין שלהם. אני מסרבת לראות ב-50% מהאוכלוסייה עדר של בהמות שכ"כ קל לפתות. אני מצטערת, אתם לא ילדים חסרי ישע. אתם שולטים בעולם הזה אלפי שנים, המצאתם דברים מדהימים לאורך ההיסטוריה, זרעתם הרס וחורבן, ניצחתם, הפסדתם, למדתם, פישלתם, תיקנתם ועוד אלף ואחד פעלים שאפשר לחשוב עליהם. קיימתם את העולם הזה. אתם אלה שעדיין עומדים בראשו. אתם בני אדם עם מוח תקין ומתפקד ויכולת לקחת החלטות.

קחו אחריות!

לא פירקתי את המשפחה לאף אחד. יש כאן גבר שקם בבוקר, הביא נשיקה לאשתו ולילדיו ונכנס בלילה מרצונו החופשי למיטה של אישה אחרת. איך, למען השם, פירוק המשפחה (שלו! לא שלה!) נופלת על כתפי האישה?!

ועוד שאלה אחת קטנה לסיום, תגיד, באמת השוואת בציוץ האידיוטי שלך בין מערכת יחסים בין שני אנשים בוגרים שנעשתה כולה בהסכמה מלאה וללא יחסי מרות לבין הטרדה מינית? אתה יודע, לצד אנשים שבוגדים על ימין ועל שמאל כל יומיים בסקס מזדמן, יש גם אנשים טובים ממש ונשואים ממש שלמרבה הצער, התאהבו במישהו אחר בלי שום כוונה לפרק לו את המשפחה או לפרק לעצמם את המשפחה. סתם, כי אהבה זה מורכב לפעמים. האם זה קשה? כן. פוצע? כן. מסובך ועצוב? כן. לא הוגן? יכול להיות. עבירה פלילית? לא.

אבל אני אגיד לך מה כן עבירה פלילית- להטריד מינית זו עבירה פלילית. זו גם עבירה מוסרית שאנשים בתפקידים בכירים מתפטרים בעקבותיה. אתה בטח מכיר מישהו כזה.